miércoles, marzo 31, 2010

Beca concedida i horaris de la setmana que ve.

Holaaaaa!!

escric depressa pq em moro de son xDD i demà he de matinar... prefereixo agafar-lo amb l'Oscar que amb el Calvorota T_T però igualment he de matinar xDD

doncs ahir em va arribar x mail la notificació de que m'han concedit la beca i que em paguen la matricula i els desplaçaments (però encara m'ho han de pagar U.U).

i sobre els horaris de la setmana que ve:

- dilluns -- de 7,30 a 13
- dimarts -- de 7,30 a 13
- dimecres -- de 7,30 a 13
- dijous -- de 11 a 14
-divendres - festa
- dissabte - festa
- diumenge - festa

jojojojojo tinc festa de divendres a diumenge!! *-* quina ilusió!! avui al mati he matinat com 1 pringada i he agafat el bus de l'antoniu i després he agafat el metro i he nat a treballar. tot seguit. ha estat mortal!!! T.T però buenu... U.U i demà decidiré. si acabo petada de treballar, tornaré quan surti de treballar a les 12, si encara estic amb forces i no mentalment saturada aniré a l'arxiu 1 parell d'hores a seguir amb el treball de la uni i llavors agafaré el 61 de les 15.15 ^^ jejeje ^^

de lectures ... he llegit el vol 5 de God child ^^ que es queda mooolt interessant... també he llegit alguna cosa més però no recordo el què xDDD jajajaja :P ah si! el vol 2 de Rayearth i tinc a mitges el vol 3 ^^

apa, doncs m'en vaig a dormir!! ^^ fins demà!! :D

No hay comentarios: