lunes, abril 05, 2010

La ventana de orfeo i altres lectures d'avui ^^

holaaaaaa!!

avui he hagut de matinar vilment i sort que he tingut 1 intuició i he marxat 10 min abans i bé que he fet pq el maleït tram ha sortit 10 min abans del que deia a internet T__T i m'he trobat que sortia a les 6.40 enlloc de les 6.49!!! T_T i m'ha fet gràcia la supersalutació de l'Antoniu aquest matí, quan l'he vist mentre escombrava l'entrada del mc ^^

i després, per tornar, he tornat amb el viejo, que ha vingut superpuntual!! a la hora i 45! jeje *-* m'ha sorprés que vingués bé xDD ja feia apostes amb mi mateixa de a quina hora vindria el bus *-* i m'ha sorprés molt gratament que vingués bé ^^ i m'ha fet gràcia veure al Calvo malvat al collblanc també ^^

avui m'he llegit els vols 11, 12 i 13 de la Ventana de orfeo. estirada al sofà des que he plegat de la feina (bé,primer he dinat mentre mirava 1 parell d'episodis de Tegami bachi )i després a llegir 1 volum rere l'altre fins arribar al cruel final. de fet, m'esperava 1 final més "romàntic". en que morien els 2 junts o alguna cosa així. no m'esperava que la tiréssin al riu i es morís xDDDDDDDDD m'ho he hagut de mirar 2 vegades amb cara de O__O quin final més merdós!! T_T però buenu. si treiem la merda de final, la resta de la història ha estat molt instructiva històricament (recordar un dels passatges de la història q més m'agraden ha estat interessant i divertit ^^) i almenys, que l'Isaac acabés "bé" ha estat la part bona del final XD ja es veia a venir que tindria un final de algú acabarà bé, la resta morirán... però qui serà? xDDD doncs aixó ^^

també he llegit el vol 27 de TRC, que s'ha quedat força intrigant, encara que trobo que és mooolt rebuscada, aquesta història. aixó de la Sakura i el Xiaolang, els clons i els pares i el Watanuki... l'original? O.O doncs no sé xDDD una manera molt rebuscada de sortir del merder que han creat. ja veurem com acaba xDDD.

apa, doncs me'n vaig a dormir que em moro de son!!! U__U i demà a matinar de nou!! T,T

els conductors del dia: l'antoniu, el Viejo i el Calvo malvat ^^

No hay comentarios: