jueves, abril 08, 2010

Fent d'informadora d'horaris i parades xD

Huolaaaaa!!!

avui al matí ha estat 1 dia estrany. començant pel fet de que em caigués el rellotge pel WC i marxés pel desguàs U__U i em truquéssin de la feina per cobrir obertura (XD) i somiés que em trucaven pq obrís xDD

me'n vaig a pel 52 xD (si, feia 2 setmanes que no anava amb ell i me'n moria de ganes xDDDD) i llavors, tot déu volia parlar amb ell!!! U__U pujo i m'avança 1 tia guarra i em quedo amb cara de i se m'ha escapat: vinc expressament i em trobo q 1 tia guarra em pren el lloc T_T i llavors, ell li ha demanat a la tia guarra si podria deixar el lloc lliure, q feia 2 setmanes q no em veia *-* (no em pensava mai q faria aixó *-*) i llavors, s'ha emprenyat i m'he assegut amb ell *-* (encara q entre la senyora mig cega i pesada, q no el deixava estar i l'àrbitre T_T quasi no he pogut fer més que riure'm d'ell i de la situació xD). però el fet que em tractés "com un tresor" com feia al principi, després de dies sense veure'ns ^^ m'ha fet ilusió ^^ jeje

he treballat i a les 14.30 he plegat U.U (ho tenia calculat xDD jajajajaja... si em deien més estona no pq avui tenia ganes de veure al Jose luis xDDDDDDDDDDDD) i llavors, he molestat 1 estona al Jose luis, q duia 1 cafetera amb 1 volant gegant xD (es veia molt gros de tant a prop xD) i només feia que vendre 1 targeta rere 1 altra xDDDD (llàstima q no duia diners a sobre, sino, m'hagués apuntat al carro de comprar-n'hi 1 x quan se m'acabés la t mes d'aquest mes i siguin primeres hores del mati, o ultimes de la nit en que no en puc comprar cap, em serviria per fer-la servir mentre no compri una t-mes ^^ (aixi que el proper cop n'hi compraré 1 :P).

i avui, mentre esperava al Papada (aquest home sempre es fa esperar una eternitat... avui només s'ha fet esperar 15 min enlloc dels 20 o 25 q es fa esperar... tot un rècord! xD). doncs, mentrestant dues iaies em preguntaven les hores i línies del bus q passaven x collblanc en els dies de cada dia i els caps de setmana i per tornar on l'havien d'agafar ^^ i jo explican feliciana xDDD i llavors, ve 1 altra senyora i em pregunta x anar a maria cristina xDDD i li dic quan ve el Pèls 2: amb el 51. i l'assenyalo xDDDDDDDDDD i m'en vaig al collblanc que estava al darrera xD (q és el q esperava xD a veure si el Papada marxava pensant que tot déu agafava l 51 U.U).

i x tornar, la mar de feliciana i de bé amb el jose luis U.U amb lo q he flipat és amb lo del 109 O.O impressionant!!

ah! horaris de la setmana que ve ^^

dilluns -- festa
dimarts -- festa
dimecres -- de 7,30 a 12
dijous -- de 7,30 a 16
divendres -- de 7,30 a 16
dissabte -- de 19 a 24
diumenge -- festa

aixi estem!! 5 dies de festa!!!!!!!!!!! ueeeee! demà divendres fins al dimarts que ve... ja veurem si em deixen estar tranquila.. T__T pq lo + segur és que si falla algú que em truquin U__U pero demà al matí no existeixo, a la tarda tampoc pq he de tornar còmics a Sant Andreu. dissabte al matí no existeixo, he quedat amb la Kuroi. a la tarda si XD diumenge al matí no existeixo: vaig al mercat xD i a la tarda si xDD. dilluns al matí no existeixo: faig treball de la uni xD a la tarda si xD. i el dimarts igual.aixi que si volen que faci hores extres haurà de ser en les hores en que no tinc res planejat :P (q és quan dic que "existeixo" xDDD).

apa, doncs ara aniré a Sta.Eulàlia amb l'Oliveras i el Calvo amic del Raúl (si hi és i no és el descarat xDD i si és, doncs mira xD) més que res pq em deixa al costat de la biblio de sTa. Eulàlia i pq avui ja he treballat i passo d'anar-hi altre cop x Collblanc xDD jojojo :P total, que tornaré el llibre del Dan Brown... el símbol perdut. quina pèrdua de temps més gran!!! T__T m'ha avorrit molt! moltíssim!! tant com aquell de la conspiració T__T uf... n'hi ha alguns amb els que no puc.. xDDD ara em tocarà com a lectura el primer de Trinity blood. a veure què tal està :P

els conductors del dia: el Jose luis i el Patillut (aquella supersalutació des del bus urbà ha tingut molta gràcia xD jeje :P).

ja m'he llegit el vol 14 de Kekkaishi!! vull el 15 ja!! vull llegir què passa amb la caixa negra aquella!! què és el que es menja exactament!! gent amb superpoders o tothom que s'acosta de X manera!! O.O vull!!! *-* i a veure si diumenge trobo la primera novela de Haruhi *-* ja tinc ganes de llegir-la!! ^-^ i dissabte Black Rose Alice!!! *-* li tinc unes ganes!! *-* moltíssimes!! ^-^

i ara m'estic acabant de llegir el vol 3 de Fairy cube, de moment, és la obra que m'agrada MENYS de la Kaori Yuki, no sé és massa cruel i despiadada. el pobre Ian és 1 desgraciat, el Tokage un malparit i la pobre Ainsel i la Line també són les víctimes de tot plegat U.U ja veurem com acaba tot plegat... xDDD

i ara que tinc el cap de setmana lliure podré llegir El libro de jade. que me'l vaig comprar amb els diners que em va donar el meu tiet pel meu aniversari i encara no havia pogut llegir res!! U_U aquest cap de setmana si!! m'apalanco al sofà a llegir-lo!! *-* (de fet, quan torni de Sta.Eulàlia ja el començaré :P).

apa, doncs vaig a preparar els trastos, que vull agafar el de les 17.15 (simplement pq no és 1 trasto mortal. en el cas de que ho fos, marxaria a la biblio demà o demà passat xDDDD jajajajajaja :P).

apa, doncs fins aviat!! :D

No hay comentarios: