sábado, abril 10, 2010

Acompanyant a mon pare de compres xD

Huolaaaaaaa!!

avui al matí havia quedat amb la Kuroi x voltar per Cornellà i x hospitalet xDD. m'he llevat d'hora i el Raúl pencava *-* i m'ha saludat xDD jeje :P total, que ja tinc els meus tomos de Black Rose Alice *-* quina ilusióoooooo!! m'encanta!! és taaan monaaaaa! ^-^ (gràcies a la Kuroi ^-*) i hem anat a la Tecla sala on he agafat els tomos que em tocaven de Gantz .. 16, 17 i 18 ^^ i he reservat el vol 19 ^^

i ens hem passat pel 4º milenio i he trobat algunes cosetes:

** yu-gi-oh vol 1 (si, feia temps q el buscava :P)
** Keroro vol 16 (si, per fi al dia xD ara ja em podré llegir 16,17,18 i 19 xD)
** Kizuna vol 1 (ara tant sols em queden els tomos 3 i 4 ^^)
** la primera novela de la Haruhi ^^
** POT vol 39 (ja falta pooooc!!! 3 tomos i l'acabooo!!).

i per anar a Cornellà, hem agafat el bus amb el Menja, que ens ha esperat pq la Kuroi li ha demanat xDD si hagués estat per mi hagués esperat al Raúl xDDD i el menja es reia de nosaltres xD i finalment, per tornar, l'odiós "pollo", que li diu així el Raúl xDDD que m'he quedat soleta al bus U.U i en veure el 192 he pensat: el Raúl!! i em diu: si le buscas, ya ha plegado U___U (ja li preguntaré dilluns si és cert xD).

total, que a la tarda hem anat a pel 64 però l'indicador deia 30 min d'espera xD i resulta que estava malament pq passava a la hora, aixi que hem agafat la merda de tram, q nava malament. conclusió: arribem a diagonal i ens passa pel costat el 64 i he aprofitat x cotillejar a veure qui era. en veure q era ni més ni menys que el Bigoti ha estat: Bigotiiiiiii!!!! i ha estat: hi pujo si o si xDDDD jajajaja :P me'n moria de ganes!! feia segles que no pujava amb ell!! ^^

aixi que he acompanyat a mon pare a l'FNAC a comprar-se la primera temporada de l'Aguila roja en dvd, que estava d'oferta i que amb el descompte de l'fnac encara l'ha tingut millor i jo m'aprofitava dels punts ^^ i hem tornat amb el Bigoti, amb el 64 *-* amb l'aire acondicionat!!! *-* (Bigooootiiiii!!! *-* ha estat genial *-*) i hem vist la megasalutació de 64 a 64, el Pèls saludant (siiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! no està a Collblanc! i NOOOOO! enlloc seu el Wally!!! U___U odiós i estupid del Wally). i ni rastre del Jose luis U__U

he seguit fent publicitat de les targetes xDDDD i els meus avis se les compraran x agafar el 51 ^^ (ja que la targeta rosa la fan servir x tot menys el 51, els ho he dit pq estalviin diners ^^ així que ja que el seu estimat Antoniu no ven les targetes, pq les seves fans em van xivar que no xDDD jajaja :P doncs li volia comprar al Jose luis ^^ i sino, si el Pepón en té, doncs li comprarem a ell ^^, q no sé si en vendrà U,U).

doncs els conductors del dia: el Bigoti. sense cap mena de dubte s'ha portat magníficament. a part de venir a la hora, es clar ^^ jeje ^^

i ja està ^^ ja em vaig llegir el vol 6 de Godchild i el final de Sakura wars. el vol 6 va estar interessantíssim, a veure què passa en el vol 7!!! ja només em queden el 7 i 8 de Godchild! ^^ i de Sakura wars, m'hagués agradat algun marro entre la Sakura i el capità, però buenu ^^ no ha estat gens malament ^^ (millor que el ratllant i interminable anime xDDDD).

1 comentario:

Kuroi dijo...

Que wai que wai, sortir per aquí (L) Hi hem de tornar eh? Que per cert, quan sigui que torni el superllibre de biologia cel·lular et tocarà fer de guia un altre cop xDD
Que gaudeixis de Tomie ara que tens dia de festa de nou =)

Kuroi