viernes, abril 23, 2010

Diada de Sant Jordi.

Huolaaaaaaa!!

avui he començat el dia sentint els maleïts veïns que taladraven a les 8 del matí, cosa que ha fet que seguís el meu pla original de probar sort i comprobar quin tipus d'horari feien els autobusos, és a dir, horari de dies de cada dia (per sort ^^) i he agafat el bus de l'antoniu a les 9 del matí, que m'ha fet moltíssima gràcia perquè m'assec i el veig que mira enrera i em diu: ahora la voy a sorprender xD i veig que s'aixeca xD (sí, certament m'ha sorprés xDDDD jaja :P) i llavors es queda dret al meu costat, i comença a xerrar amb 1 senyora i molt dissimuladament deixa 1 cosa que veig de reüll sobre la meva carpeta xD i miro i: ooooh!! sorpresa!! un punt de llibre!! i m'el miro emocionada xDDD i si, ha estat una sorpresa i molt grata *-* no m'esperava un punt de llibre!! *-* que no he vist a cap més conductor que en donés :P tranqui, Antoniu, que no t'adoraré xDDDDDDDDDDD jajajaja :P quines preocupacions que té, aquest home xDDD el seguiré molestant igual, encara que afegiré aixó a la llista de coses que ha fet per mi en aquests anys ^^ (que ja en duu unes quantes ^^). i si, encara t'apreciaré més XD jojojo :P

després, he agafat el 6 i he nat a l'arxiu, he fet feineta i he agafat de nou el 6, amb 1 conductora estúpida que tant sols es molestava en dir hola a les velles i a la resta que els follin. (estúpida!! em molesto en dir-li hola i així m'ho paga!! T__T l'hauria d'haver mirat amb cara de fàstic T__T). total, que agafo per tornar el bus amb el Pepón, que tornava a dur les ulleres de sol de sempre xDDD que me l'he quedat mirant xDDD i he pensat: si, són les de sempre xD

i després de dinar, com q m'havia quedat amb les ganes de comprar 1 llibre per Sant Jordi, com cada any xD doncs he agafat el 61 de les 15, amb el Mariano xDDD (ja sé que es diu Antón xD però que per culpa de l'Emma li dic Mariano xDDD) i ha posat l'aire acondicionat dins d'aquella olla a pressió que duia!! un punt x ell xD i he comprat 1 llibre, al qual m'he enganxat des del primer moment en que he obert. he trigat 20 min en triar-ne un que tingués aquesta probabilitat i l'he encertat... jojojo :P el llibre és "infantil" en el sentit que és una novela juvenil, però és que em venia molt de gust una d'internats però sense vampirs i criatures de la nit ni gent amb superpoders XDDD aixi que havia de ser una d'històrica, cosa que em tenen força avorrida, ja! totes les veig iguals! em venia de gust la de Venjança a Sevilla, de la Matilde Asensi, però és que la de Todo bajo el cielo no em va agradar xD aixi que... de moment, la pillaré de biblioteca quan la tinguin :P i la de Metro 2033 primer de biblio, si m'agrada, em compraré la continuació :P però volia algo així :P aixi que ha acabat comprant El internado de St Jude's xD que corria el risc que tingués 1 vocabulari massa xorra i que es passéssin l'estona amb el "tia" i "pava" però de moment no, encara és passable, encara que el públic al que va destinat no és ni molt menys per la meva edat xDDD però de tant en tant ve de gust algo així, riure com 1 boja amb "criatures" que fan el ximple xDDD

i llavors, he agafat el bus amb l'Scorpio, que vaya caxo trasto que duia T__T em pensava que en aquell trajecte ja era gris!!! jooooo!! T,T i era en el següent xD

i bé, d'aquí a un no-res, ja serán quarts de sis i hauré d'aventurar-me de nou a pel bus per anar a treballar de 19 a 24 T,T quin paaaaaal!!! U___U sort que avui em toca amb l'Amanda! espero que no estigui malalta!!! T,T q sino serà mooolt avorrit!!! U,U i un pal U.U espero que hi hagi l'Óscar!! :P ja he vist al jose luis :P però encara no he pujat amb ell, a veure si algun dia de la setmana que ve el visito xDDD pobre home!! el tinc abandonat xDDDD però és que agafar el bus amb l'Óscar és interessant *-* i no vull desaprofitar la oportunitat d'anar amb 1 tio bo!!! *-*

ahir ja vaig veure l'episodi 4 de My fair lady *-* moolaaaaaaa!! cada cop més interessant i l'ep aquest a veure com segueix en el 5!!! ja que segur que el Dong chan es guanya 1 bolet que no vegis!! xDDDDDDDDDDD però el 5 no el podré veure fins demà a la tarda quan plegui de treballar.

ah! aqui els horaris de la setmana que ve ^^

dilluns -- festa
dimarts -- festa
dimecres -- de 12 a 20
dijous -- de 13 a 21
divendres -- de 13 a 20 (possiblement s'han equivocat i sigui de 13 a 21... però millor, una hora menys! xD).
dissabte -- de 20 a 24
diumenge -- de 21 a 24

i bé, aquest diumenge treballo, que no ho havia posat, pq no sabia encara quin horari tenia i tinc de 13 a 16 ^^ aixi que ja dinaré quan arribi a casa... U.U
no cal ni dir que si un dia no veig al guapo, veuré al Raúl xD jojojo :P serà x tornar peeeerò *-* m'és igual!! jo sóc feliç xDDD pensar que els podré veure a l'un o a l'altre o als dos (si torno amb el guapo podré veure al Raúl quan arribi :P ) però si torno amb el Raul no veuré al guapo :P però es que quan surto a les 20 puc tornar amb el Raúl, pq entre que pujo,em deixen plegar em canvio i tot quasi seran les 20.25 xD aixi que... agafo l'L12 i torno amb ell xDD jeje :P i quan surti a les 21 no hi haurà excuses que valguin, a les 21 clavades fitxaré i sortiré disparada per agafar el de les 21.15 *-* jejeje :P


i em sembla que no em descuido res. els conductors del dia: l'Antoniu, el Pèls 2, l'Scorpio xD (que no sé, avui se'l veia content i em feia riure xD), el Viejo xD (m'ha encantat la seva cara de desesperació en arribar a la diagonal i veure aquella cua mortal de cotxes al seu davant xD). i em sembla que ja està :P

apa, fins aviat!! :D

No hay comentarios: