miércoles, abril 14, 2010

Els sorprenents viatges d'avui *-*

Huolaaaaaaaaa!!!

avui ha estat 1 dia estranny però molt emocionant *-* persones que no m'esperava han fet el burro amb mi i m'han fet feliç *-*

aquest matí he sortit més aviat tard de casa, amb la idea en ment de no agafar el Calvorota i agafar l'Óscar xD però sorpresa! arribo a la parada i està literalment: buida O.O em quedo impressionada, són les 6.39 del matí. penso que entre el 64 i el 50 del Calvorota han fet neteja i que tant sols queda que passi el Pèls 2 amb el 51 i el collblanc de l'Óscar, però amb què em trobo? sorpresa!! passa en aquell moment el 64 amb 1 tio bo que em mira i em saluda!!! O__O primera impressió de uoooh!! del matí i em començo a llevar xD tot seguit s'acosta 1 cafetera i em quedo: el Calvorota? O_O miro el bus, miro l'hora, curiós, penso xDDD. i si, era el Calvorota i atenció: venia somrient!!!! O______________O m'he quedat petrificada, el crido i em quedo: em posa l'intermitent de lluny i somriu. em surt de l'ànima de dir-li: holaaa! avui estàs content, eh? i em mira i em diu: eeeh? xD i li dic que avui el veig content xD i em diu: ah, si! tinc ganes de marujear xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD la frase del dia totalment xDDD un "max mix" de català castellà xDDD que m'ha arrencat 1 somriure i m'ha despertat del tot i jo pensant: oh no! que em desperto del tot i llavors em putejarà i no m'obrirà quan arribem al final!! total, que cada cop que el mirava seguia somrient xDDD i em feia molta gràcia xDDD (no és habitual veure'l així xD). total, q pel q sentia havia sentit "notícies fresques" i estava de bon humor xDDD jajaja :P i m'ha fet gràcia pq feia anys que no el veia en "mode marujón" XD. (com quan s'inventava històries als migdies amb el Manel xDDDDDDD).

total, quan arribem, baixo i veig que ve l'Óscar (que havia passat puntual o és que no hi havia ni déu a les parades pq la poca gent que avui hi havia l'havia recollit el Calvorota? XD) i em fa gràcia pq el miro amb l'esperança que em saludi amb la mà xDDD (jooo! em feia gràcia xD) i va i ho faaaaaa!! m'encanta *-* i ja m'ha posat feliciana xDDDD jajajaja :P total, que arribo al Mc i per davant passa el noi guapo de l'L12 i em saluda!!!! :O ooooooh! m'ha fet una especie de "ei" xDDD curiós, el noi xDDD

total, surto de treballar a les 12 i me'n vaig a l'arxiu de la Corona d'aragó a seguir amb el meu treball ^^ i penso (en veu alta xD) em moro de ganes de molestar al Jesúuuus!! i miro a la meva dreta i allà està (rient xD) jajajajajajaa... ha estat boníssim!! segur que si ho hagués planejat no m'hagués sortit tant bé xD. jeje :P

i a les 14 surto de l'arxiu i penso: què faig? agafo l'oliveras? no pq segur que era 1 desgradable o el bus s'espatlla i m'he de passar 40 min esperant. xD i com q no tenia cap alicient (és a dir = tio bo xD) doncs m'he decantat per tornar amb el 51. dubtava entre el collblanc i el 51 però el cas es que dd Marina es triga el mateix ja vagis cap a Sta Eulàlia, collblanc o la diagonal. aixi que he dit: preu x preu sabates grosses: el 51 ^^ com no, la meva línia preferida xDDD jeje :P aixi que he nat a probar sort i primer de tot passa l'Antoniu xD amb el 57 autopista :P que una senyora no sé que li preguntava que s'han acarnissat en una aferrissada lluita de paraules que no seguia pq estava cansada física i mentalment xDD (primer a treballar i després a fer treball d'arxiu xD) aixi que tant sols mirava les gracioses cares de l'Antonio mentre es barallava amb la senyora, d'aquelles fastigoses que sempre es barallen x 1 ximpleria xD jajajajaja :P i no sé que ha remugat de que sempre estic en qualsevol hora i en qualsevol lloc xDDDDDDDDDDd una altra de les frases del dia xDDDD jojojo :P

llavors, tot seguit passa 1 altre 57, aquest cop amb el 103 (l'Antoniu duia el 94 xD) i era el Carlitos xD que ha fet una cara de les seves i duia el cabell més curt :P

per l'altra banda, amb no recordo quin número, un 60 i algo xD passa el Borde i em saluda *-* jejeje :P

llavors, ve el Barriguitas xD q no recordo com es diu. em sembla que Jose Antonio xDDD i ve amb el 111!!! i em quedo: bus gris! i quan el veig és un: m'és igual, estic massa cansada xDDD. aixi que li he dit hola i m'he anat a apalancar al fons del bus, tranquila, mentre llegia le vol 7 de la Saga de Caín, que es queda interesantíssim!!! a veure si després m'apalanco a llegir el vol 8 o el llegiré demà ^^ ja veuré. depen de si em poso a veure la tercera peli de Tomie o no ^^

total, que també he vist l'Angelito, de reull, ha estat veur bus gris i aixecar-me a mirar i dir: l'Angelito!!!! *-* però no sé si era un 61 o un 64 xDDD

i després, he anat a comprar piles, que em feien falta pel mando de la wii i per la càmara de fotos (em fa falta x fer fotos dels mc partits de futbol ^^) i dir que els partits de futbol de l'equip del mc quan es jugui com a "local" es jugarà a Sant Feliu!!! quan ho he vist aquest matí m'he quedat! ueeeeeeeeeeeee!!! es juga a Sant Feliu!!!! *-* aixi que millor que millor!! ^-^ em fa ilusió ^-^ a veure si la setmana que ve, que tinc festa el dimecres puc jugar ^^ demà o demà passat, si coincideixo amb la Sandra li preguntaré ^^ em fa ilu que el segon partit (el primer es disputava avui a Igualada contra el Mc d'Igualada ^^ i com q era a les 11 i em tocava obrir, però de totes formes havia de fer feia de la uni... U.U doncs me l'he perdut U.U) demà ja interrogaré els jugadors... jojojo!! :P

horaris de la setmana que ve:

Dilluns - festa (o sigui al matí arxiu amb l'Antoniu i a la tarda: a veure al Raúl *-*)
dimarts - de 13 a 16 i de 17,30 a 22 (com que marxo d'hora a l'arxiu agafaré el bus amb l'Antoniu o amb el Jesús *-* i quan acabi la feina aniré directament cap al Mc i tornaré ja al vespre amb el iaio dels cabells blancs ^^ amb el darrer bus ^^).
dimecres - festa (el partit de futbol al matí a les 11 a Can Falguera ^^).
dijous - festa (els mateixos plans que el dilluns ^^).
divendres - de 19 a 24 (agafaré el collblanc de les 18.10 ^^)
dissabte - de 9 a 16 (super horari mortal U.U espero que el collblanc de les 8.20 passi puntual T_____T aviso amb antelació T__T).
dimenge - ??? (encara no se sap però treballo U,U).

i així estan les coses. ahir vaig veure la segona peli de Tomie *-* em va agradar moltíssim! la vaig disfrutar molt més que la primera. força semblant al manga i la Tomie realment odiosa xDDD amb aquella veu de mosqueta morta i figaflor i després es porta com 1 mala peça xDDD impressionant el paper de l'actriu q fa de Tomie ^^ (després d'aixó em vaig rellegir el primer volum del manga).

ara em toca la tercera peli de Tomie, tinc a mitges la descàrrega de la darrera peli de tomie, que la acabaré de baixar segurament demà o demà passat ^^

i de moment, res més a comentar ^^ ja m'he llegit el vol 18 de Alice, que encara el tenia pendent des de feia 3 mesos xDDDD (encara estic sota els efectes del que em va dir el Raúl i entre aixo i els meus conductors que avui estaven tots espèndids *-* encara estic mées contenta *-* ) m'agrada sentir-me aixi de feliciana *-* no sé, és com tenir 1 munt d'energia encara que estigui cansada física i mentalment ^^

ahir al vespre vaig acabar de veure Mendol. es veu que tenia un especial: Mendol Deluxe T__T però de moment ningú no l'ha subtitolat U___U jo vull!!! T,T

i demà al matí a veure amb qui aniré: amb el Calvorota (que el prefereixo amable i de bon humor ^^) o amb l'Óscar ^^ *intriga*


i ja està ^^ fins aviat!!! :D

No hay comentarios: