jueves, abril 15, 2010

Anant amb el noi guapo *-*

Huolaaaaaaaaaa!!!

avui al matí anava amb el pensament de : passarà el Calvorota quan arribi al semàfor? doncs la resposta és Si. encara que avui semblava de mala llet U__U i llavors, he hagut d'esperar una eternitat a que vingués l'Oscar, ocupat de nou amb la senyora pesada... q sembla que hagi menjat corda xDDD

i els guapos de l'L12 m'han saludat *-* jejejejeje :P quin fart de treballar, avui!! aixó de fer 8,5h mata!! T__T sort que quan he plegat he fet 1 últim esforç i he probat sort amb el de les 16.15 *-* i m'he alegrat el dia quan he vist el noi guapo *-* baaaaaabaaaaa *¬* (que cal dir que hagués estat mooooolt més guapo, o sigui guapíssim afeitadet ^-^ si hagués vingut així ja m'hagués agafat alguna cosa xDDD perquè afeitat està méeees guapooooooooo *-*) i ha estat com reviure de cop xDDDDD se m'han iluminat els ulls i m'han tornat les forces xD i estava supervaga i cansada i només pensava en arribar a casa i estirar-me al sofà a vaguejar i no fer res xD (volia anar a cornellà a la biblio a per 1 llibre x la uni i no en tenia ganes xD) i de sobte, es recarreguen les piles xDDD es que amb aquell somriure *¬* qui no s'anima de cop!!? eh? :P doncs m'he motivat x deixar els trastos a casa xD i anar cap a Cornellà. intenció 1: anar d'anada amb el Jose mari (frustrada pq he perdut el 51 del tio aquell d'anada i 2 trams xD i finalment m'he apalancat a esperar al primer que passés xD i ha estat el jove calvo malvat, que duia el bus groc xD). llavors, ve un 57 de Bcn i he nat fins la biblio. en tornar, depenia de quan vingués algun transport per pujar. el tram, perdut. temps d'espera: 15 min. vaig a la parada del bus: ve un 68. sort!! doncs ha pujat taaant de pressa, que en 5 min era a Esplugues i el meu intent num 2 de tornada. que era agafar-lo amb el noi guapo xDDD doncs frustrat el nou intent de babejar de nou pel jove calvo malvat xDDD que ha tornat a passar amb el 51 i m'he resignat i de nou el cansament ha vingut a mi xDDD.

m'he rigut moltíssim amb l'Scorpio (que val a dir que l'havia trobat a faltar xDDD) i, ahir devia tenir pa a l'ull pq em pensava que era el Jesús i era el Julio xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i avui l'he vist bé i m'he quedat: oooooh!! xDDD i el Jose luis m'ha fet gràcia quan m'ha dit que no l'havia vist pq estava babejant xDDD jajaja (però si ell no em veu mai!! xD per un cop q em detecta ell i jo no!! serà possible! :P i es reia pq babejava amb el noi guapo! coi! per 1 vegada que puc babejar! si fins i tot m'he assegut en 1 lloc estratègic, pq cap cap gros no se'm fiqués al davant i pogués babejar tot el trajecte!! xDDDDDDDDDDDD).

total, que demà 1 altre ració de 8,5 hores de feina U___U però ja estic contenta per l'hora de plegar xDDD vull més noi guapo *-* jejejeje baaabaaaaa *¬* (que així tindré ànims quan surti per poder passar a nét els apunts d'aquesta setmana!!).

aix, ja he vist les fotos dels partits!! tots es juguen a Sant feliu!!! *-* que bé!! quines ganes de que em diguin si puc jugar la setmana que ve!!! *-* (tant de bo vingués algun autobusero a animar *-* mirada d'ilusió i suplicant *-*).

apa, doncs els conductors del dia: el noi guapo xD, l'Óscar l'autobusero xDDDD, el Jose luis, el jove calvo malvat XD, l'scorpio i no recordo si algú més ha fet el ximple amb mi, avui :P ah! el machomán xDDD que ha saludat al Manel en 1 intent de fer el ximple xD però ell ha passat d'ell xDDDDDDDDDDDDDD i m'ha fet gràcia :P jeje

apa, doncs fins aviat!!! :D

No hay comentarios: