lunes, abril 12, 2010

El retorn del Jesús.

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui una de les grans notícies del dia és el retorn del Jesús *-* quan l'he vist aquest matí al collblanc, davant de l'Antonio m'he quedat O_O o m'ho ha semblat o és el Jesús! i sentir la tia rossa pesada (si, la pesada que parlava amb el Bulldog aquell dissabte al matí, que pel que es veu es coneix a tota la plantilla pel nom xDD) doncs ho comentaven i el coneix xDDD m'ha confirmat q no eren les ganes que fos el Jesús *-* el que no sé si era només x avui U__U pq estava en un lloc raro xDDD ja que el Juanan no estava i la resta estaven xDD i el Mario portava el peluix de gos que duia el Brincos xDDDD de qui serà? d'ell o del Brincos? XD serà en serio q està d moda que els autobuseros portin 1 peluix?

total, que avui l'Antonio ha vingut amb 1 caxo trasto (però almenys era dels bastant passables perquè no tremolava tooota l'estona com el trasto que duu l'Oscar T__T). i m'ha semblat sentir que si que ven targetes, així que si en ven, ja els diré als meus avis que li comprin directament ^^ jojojo :P

i avui si que estava el Pepón *-* i no he vist al senyor purillos (potser està a la tarda xD). i el Mandonguilla i el Lalala seguien intercanviats xD i llavors, he vist un dels nous, el noi de les melenes xDDDD jajajajaja... a veure, és mono però no és del meu tipus xDDD (m'ha fet gràcia que només començar ja ha tingut èxit pq quan l'he vist anava repentinant-se i xerrant amb 1 tia dreta al seu costat i una asseguda al seu costat xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD impressionant: l'efecte conductor jove xDDDD jajajaja :P i després he vist el militar, un dels nous que ja vaig veure l'altre dia T,T aquest home fa por xDDD el que m'ha fet gràcia és que com he vist que era el 114, he volgut cotillejar el número i qui era, i era un 57 xDD i veig el paio aquest que sembla el Seagal xDDDD i el miro, em mira i em diu: aqui no paro xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajajajajaja... xDDD ha estat un altre dels moments estelars del dia: clar, el pobre home que havia de pensar que estava mirant qui era el conductor, ell ha pensat que volia pujar i que el mirava x aixo xDDDDDDDDDDDDDDDDD impresionant xDDD molt bo :P

i x tornar, he tornat amb el Raúl, que sabia que hi tornaria però no ha fugit ^^ i m'ha saludat des de l'altra banda i nava xerrant amb el senyor Picapedra!! :O ooooh!!! ^^ ell sabia perfectament q em moria de ganes de xerrar amb ell xDD (m'ho ha dit taaant clar xDDDD que fort XDDD). però avui no he vist al Menja xDD

ah! també he vist el nou tall de cabells de l'Iván i ... un caxo tio buenooooooo!!! *¬* baaaaaabaaaaaa *¬* no sé com condueix però em moro de ganes de pujar-hi!!!! *¬* a veure si demà està el Jesús i el puc molestar xDDD jajajaa :P sino, doncs caca xDDDD (per mi encantada de la vida si el posen enlloc del Domingo xDDD).

ja m'he llegit els volums 16, 17 i 18 de Keroro en plan viciosa. cada cop més entretingut. algunes coses les havia vist de l'anime i altres són sequeles de les pelis i tal ^^ estic contenta de llegir aquests volums després d'haver vist les pelis ^^

i em sembla que res més diferent no he llegit... U,U que recordi... xDDD he començat el vol 1 de Black Rose Alice, m'he llegit els dos primers capítols però la traducció és mooolt densa i em costa molt xDDD me les he de llegir i rellegir, algunes frases. U.U el de Nightmare after school era més senzill d'entendre U__U però poquet a poquet el llegiré ^^ (ja que és un dels meus tresors ^^).

ahir ja vaig veure la peli de Tomie (la primera), que he tingut la mala sort que l'encode estava cascat i que adapta el primer capítol del manga ^^ comença per la meitat, quan ella ja és esquarterada pels seus companys de classe i el profe amaga els trossos i la millor amiga (q sortia amb el profe adorat per totes) és controlada per tothom perquè no confessi el crim, però ella no ho recorda i sap que fa tres anys alguna cosa va passar i allà, a prop seu està la Tomie, preparant-se per venjar-se dels seus assassins XDDD

també vaig veure la peli de terror coreana Bunshinsaba, que narra la història de una mare i una filla que van anar a viure a una vila perduda de la mà de déu, lluny de Seúl, a la època on la gent "diferent" no era acceptada. la filla, la Kim In sook tenia glaucoma i no era ben vista a l'escola i va morir cremada amb una bossa d'escombraries al cap i li van calar foc. 30 anys més tard, l'esperit de la Kim i el de la Chun hee, la seva mare, busquen venjança xDDD em va agradar, va ser molt impactant, com totes les pelis coreanes xDDD

i ara tinc a punt per veure, la segona peli de Tomie Tomie: another face, que quan mon pare marxi, la començaré a mirar ^^ (dura només 1 horeta ^^) que suposo que estarà basada en el capítol del manga en que tot déu veu una alumna de la classe que té un rostre molt bell i corria un rumor que si anaven a X lloc a tal hora, el rostre se'ls embelliria i totes acaben amb aquella cara sense saber que era la de la Tomie (però no recordo exactament com anava xDD). tinc ganes de rellegir el manga ^^ quan hagi vist la peli ja diré ^^

i ja està. ^^ mmm... els conductors del dia: l'Antoniu, el Patillut ^^ i em sembla que ja està ^^

No hay comentarios: