viernes, marzo 26, 2010

Xerrant amb el Pepón *-*

Huolaaaaaa!!!

avui he nat a molestar 1 estoneta al Pepón *-* quina ilusió que em feia xDD quan li he dit que em feia ilusió s'ha posat a riure xDDDD però es que li deia en serio... feia 4 mesos que no m'asseia allà davant amb ell *-* i no sabia què dir-li xDDD bé, de fet tenia tantes coses que volia dir-li que no sabia per on començar xDDDD m'ha fet gràcia que parlant amb ell es poden suposar moltes coses que no cal dir *-* m'encanta *-*

m'he nat a comprar el Libro de Jade vol 1 amb els diners que em va donar el meu tiet pel meu aniversari (i diumenge em compraré comics amb els diners q em van donar els meus avis ^.^).

i a part del llibre 2 novetats:

** Haruhi Suzumiya vol 3 (q l'he començat al bus del Domingo xD a l'anar i he seguit mentre tornava amb la Destroyer ^^ i que després l'acabaré).
** FMA vol 23 ^^

i ja està :P jejejeje ^^

m'he fet 1 altra viciada al drama de Mei-chan no shitsuji... *-* quina ilusió quan he vist la notícia que surtirà al juliol a França els vols 1 i 2 de cop!!! *-* jejejeje serà 1 compra segura!!! (justament pensava: quina kk que no hagi surtit en francès xDDD jejejeje *-* una altra alegria x avui *-*). demà quan plegui de la feina aniré a fer l'encarrec d'aquest mes del Jaimes ^.^ q el mes passat em va arribar lo de gener U.U i encara em falten 4 tomos de febrer U.U quina kk... T.T i els demanaré Initial D *-*, el final de la infermerie après les cours (que ja toca ^^). i possiblement o bé el principi de Special A o el de Switch girl ^^ després acabaré de pensar-´ho! jejejejeje ^.^ i el vol únic de Surebrec ^^ (a veure si acaben Nora d'una maleida vegada!! T_T).

de lectures... mmmm... no recordo què més he llegit. ah! Take me to heaven!! em va encantar aquest volum únic!! molt mono!! ^^ i de moment, res més :P

ara m'apalancaré a llegir 1 miqueta més ^^

ah! els conductors del dia: el Pepón (per descomptat!), la Destroyer ^^, la Eli, el Patillut, el Machomán xDDDD (que em va donar permís x riure'm del que em volia riure xDDD jajajaja :P), l'Jome-greix, el jove calvo malvat, ah! el Jacin *-* que m'ha dit holaaaa!!! *-* jejejejeje (m'ha fet superfeliciana!! *-*), el Canari xD i el Pèls 2 :P

apa, doncs fins demà!!! (a veure qui portarà el de les 16.15 dd collblanc... U.U espero que no sigui el Mariano... U.U). i demà al matí com q no sé si el de les 8.20 passarà a la hora (q no sé si es el Jacin o qui xD) doncs hauré d'agafar la merda de tram U____U jo volia buuuuus!!! T_________________________T

No hay comentarios: