miércoles, marzo 24, 2010

Últimes lectures i horaris de la setmana que ve.

Huolaaaaa!!

avui he nat a molestar 5 minutets al meu conductor de l'Oliveras xDDD jejeje *-* quines coses que m'ha dit xDDD jeje :P demà l'aniré a veure 1 estoneta... q m'en moro de ganes *-* (es que dient aquestes coses... xD).

total, que l'odiós Domingo ha vingut tard ¬_¬ però m'ha sobtat que m'ha dit:hola bon dia i després m'ha dit adéu XDD. jeje :P ha compensat ^^

i després de treballar he tornat amb el Jose luis, q duia 1 cafetera pq el seu bus gris està espatllat dd fa dies U.U buuus griiis!!

total, que poso els horaris de la setmana que ve:

Dilluns - de 17 a 21
Dimarts - festa
dimecres - de 13 a 21
Dijous - de 7,30 a 12
Divendres - de 13 a 16,30
Dissabte - de 20 a 23
diumenge -- festa ^^ (aniré a veure a ma mare T_T en tren fins a Coma-ruga ^^)

i de lectures, m'he llegit el vol 8 i 9 de Cinturó negre... q es queda interessantíssim!! *-* i el vol 2 de Busô renkin ^^ q feia temps que el tenia començat :P i el volum unic de Amor a segunda vista. ^^ que em va encantar :P jeje ^^ i m'he llegit també el vol 1 de Mi querido vecino xD que per riure 1 bona estona no està gens malament :P

i ja finalment el vol 1 de Peppermint ^^ q m'està agradant més en castellà que quan el vaig llegir ja fa temps en anglès x scans ^^ així que estic satisfeta amb la compra que vaig fer ja fa mesos, pel saló del manga xDD (si, i encara no l'havia llegit xDDD). el que he decidit avui també és posar-me amb PSME ^^ que tinc ganes d'una història diferent :P

els conductors del dia: mmm... l'Antoniu (per la seva salutació des del bus groc XD), el Jose luis (per fer-m'ho passar pipa amb ell com sempre ^^), l'Edu (per la salutació al Jose luis xDD), el Bon home (o sigui el Juanan xDD) per la salutació d'aquest matí. El Pèls 2 també ^^ i em sembla que ja està xD ah! i el Mario xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

No hay comentarios: