viernes, marzo 12, 2010

Viatjant amb el 64.

Huolaaaaa!!

ahir no tenia gens clar què fer respecte el meu conductor de l'Oliveras. el que sabia era que volia parlar amb ell, però de lo d'abans d'ahir. però el cas es que ell no en volia parlar. xD així, que arribo a la parada i me'l trobo parlant amb 1 persona i clar, em quedo: me'n vaig a peu? i ell em veu i em diu: holaaaa Criiis!! amb tota la tranquilitat i felicitat i em diu que no podem parlar avui O_O flipo... llavors, em quedo pensant què faig i finalment, pujo i quan pujo i el saludo em diu hola (secament) flipo... quan estic fora del bus animat, i dins sec? xD

el que no entenc és l'enorme quantitat de gent que agafa el bus darerrament!!! T_T estic indignada!! xDDD no es pot parlar amb ell de res si hi ha gent T_T però és que agafant el 64 també va a petar de gent. que és que s'ha multiplicat la gent de cop i volta o bé que els dona més confiança el bus que el tram? perquè no ho entenc!!! xD

total,que ahir no em va dir adéu per punt i aixó que li vaig dir adéu T_T mala persona!! T_T és indignant que no prediqui amb l'exemple del que diu xDDD.

parlant de coses més interessants xDD va ser molt divertit el viatge d'anada amb el Calvo malvat xDDD les cares que posava quan intentava avançar al bus del davant xDDD jajajajaja m'encanta xD quan vam avançar al 61 a l'autopista xDD que el iaio clamava venjança i se la va cobrar amb escreix xDDD ens va avançar i es va quedar lluny, ben lluny xDDD impressionant xDDDD però va ser molt i molt divertit i em va agradar molt el toc final en q el Calvo feia adéu *-* em va fer ilusió XDDD. jeje ^O^

i per tornar, després d'anar a Sant Andreu a pels vol 5,6, 7 i 8 de Gantz (si, sabia que estaven disponibles els volums 5 i 6 però es veu q els que tenien agafats la resta els havien tornat. i a hores d'ara ja han tornat la resta fins el 13 o el 14 *-*). total, que al metro em vaig viciar amb el vol 5 de Gantz *-* i el 6 el vaig començar. vaig baixar a Maria Cristina per agafar el primer q passés XD i va venir el cara de mandarina amb el 64, q no el volia agafar, però es que duia un bus gris i si m'esperava al 51 eren uns 15 o 20 min d'espera, cosa q no em venia de gust pq feia fred XDDD. així que vaig acabar pujant, el vaig saludar i em va sorprendre que li van dir pel nom: Jose Antonio XDDDDDDDDDDDDDDDD em va sorprendre XDDD però tenia un nom doblement autobusero xDDDD jajaja :P

i no vaig llegir pq també feia coses interessants com dir-li al Bombilla, que duia el 567, que tirés xDDDD jajajaja i coses així XD em va fer gràcia el Bombilla dient: no paro x Sant Feliu xDDD jajaja. curiós xDD aixó em va recordar a ara fa sis anys al Andalús xDDD. quan em va veure des del 69 aquell migdia i jo amb la cara d'emocionada pq era el primer cop q veia la línia i em va dir des del bus: no,no, no paro en Sant Feliu xDDDD. i movia el dit fent el "no,no,no" xDDD.

si qui és que no disfruta d'un trajecte amb ells? jeje *-* perquè jo si que hi disfruto, i molt!! *-*

i ahir vaig seguir amb el vici de The quiz show. em queden 3 episodis x acabar-la xDDDD impressionant, la viciada que m'hi he fet. també vaig seguir amb Gundam seed. que la trobo emocionant... jajajaja... interessant triangle amorós entre el Athrun, la Lacus i el Kira xDDD (tots tres tontos a més no poder XD) i la Flag que també té el seu amor no correspost xD jajaja... a veure si després segueixo (quan acabi de descarregar el darrer episodi de Boss ^^ un dels propers drames que vull veure ^^). quan acabi The quiz show tampoc en començaré cap de nou sino que primer acabaré Mei-chan no shitsuji, i segurament Gonzo XDD primer el de Mei-chan xDD. després ja decidiré quin si Gonzo, Mendol, Gira gira, pi li mit o evil spirit. xDDD es que en tinc massa de començats! xDDD després ja en començaré més xDDD jeje :P ah! o el de You're under arrest... potser acabo aquest primer!! el que deixo pel final és el de Keitai Deka Mai, ja que encara van els subs per l'episodi 7 xDDD (prefereixo acabar primer els que tenen els subs acabats ^.^).

apa, doncs vaig a decidir quin és el dorama que tinc a mitges que vull acabar de baixar els episodis restants per veure'sls próximament ^-^

els conductors del dia d'ahir: el Iaio dels cabells blancs, el Calvo malvat, el Calvo de la mala llet (la seva salutació no va tenir preu xD), el "jose mari" xDD (astorat pq nava amb el Calvo malvat xD), el "jose antonio" xDD i el Bombilla ^^ ah! i el clon del Javier cámara, amb la seva actuació estelar des del bus urbà xD.

apa, fins aviat!! :D (avui potser vaig a per més tomos de Gantz per passar el cap de setmana xDDDD encara que 1 tomo no em dura ni 45 minuts xDDD).

No hay comentarios: