miércoles, marzo 10, 2010

Liar Game, el joc dels mentiders... T__T

Holaaaa!!

estic a 1 episodi d'acabar de veure Liar game (la segona temporada). en 2 dies m'he empassat quasi tota la segona temporada!! i és que em té viciadissima!! xDD no he pogut pensar en res més xDDD fins i tot no tenia ganes d'agafar el bus!! xDDD

avui m'he emprenyat molt quan aquell energúmen egoista i mentider ha mentit 1 cop més xD i fa el que li dóna la real gana T__T estic tant indignada q no tinc ganes de pensar-hi més però hi penso inconscièntment T_T fins i tot quan he baixat les escombraries es feia la víctima des de l'Oliveras xD que fort! estava a ves a saber on i de sobte, es posa al seient del conductor i zas! es posa en postura d'enfadat (o sigui, la que havia adoptat jo xD) i llavors es feia de nou la víctima perquè clar, estava decepcionat pq m'havia enfadat, no podia pensar que tenia 1 motiu de pes x posar-me així. ell no ho entén, però tampoc li vull especificar més si no n'és capaç. que no entén que em poso així pq m'agrada? que no li queda clar? T_T està vist que SÍ, però que fa veure que no ho veu. encara no entenc perquè, perque diu q no som amics. ell deia que erem amics, que tal i que qual, a les seves fans els diu q som amics.. a mi, em diu q no som amics, que tant sols sóc 1 clienta i prou T__T indignant! em diu primer 1 cosa i després se'n desdiu... com tot el que fa! no entenc a què juga... encara estic pensant si realment el que m'ha explicat de coses personals és cert o no T__T m'ha sorprés l'actitut de son pare xD impressionant XDDD em cau bé, aquest home! sempre em saluda quan em veu al metro xD en canvi, la mare m'odia XDDD jo crec que, com des del principi em ve veure el llautó, m'odia pq m'agrada el seu fill T__T perquè aquella abraçada que li feia en plan: el meu fill és meu!! ha estat impressionant!! s'ha posat vermellíssim!! xDDD en canvi, quan he baixat la segona vegada a llençar la merda, ha acabat saludant quan ja entrava a casa meva... T__T no ho entenc!! no l'entenc!! no entenc a què collons juga!!! i per haver-me emprenyat com altres vegades, per què coi avui havia d'indignar-se per la meva emprenyamenta!! T_T si altres dies havia fet com avui, perquè avui si q s'ha sentit ofès? O__O el que em va doldre molt el darrer cop que vam "parlar" va ser que em digués que a partir d'aquesta setmana, que sortiria 10 min més tard i era mentida!!! seguia sortint a la mateixa hora!! sort que la meva intuició de "se'm vol treure de sobre" funcionava correctament i el vaig "sorprendre" agafant-lo a la hora T_T quina ràbia!!! T__T

ja et dic, sort que he nat a parlar amb el Jose luis i m'he sentit 1 miqueta millor!! pobre home!! duia 1 trasto! xDDD i a sobre havia de patir que li donés la pallissa T__T em sap greu U__U pobre Jose luis! U__U però es que quan parlo amb ell del que m'amoina em sento molt millor... ^^ a més, si estés l'Emma aqui la molestaria a ella, però estant ella lluny... només li podia explicar a ell... ja que de gent propera només el tinc a ell... (la resta viuen a Barcelona o altres pobles i sempre son les consultes via mail xDDD i triguen les respostes i em menjo el tarro U.U)... U.U bé, sempre puc comptar amb la Mireia, però quasi sempre parlem xl facebook xDDDD enlloc de parlar a l'edifici xDD jajajajaja :P és més pràctic :P però amb ella també es pot comptar xDD però cara a cara, és millor, buides el pap i et sents més cómoda i més tranquila... fins ara no se m'ha tret el nus a la gola i el mal d'estòmac, dels nervis que he passat!! tot el que li havia dit, li havia dit tremolant, nerviosa, atabalada, preocupada i ell, s'aprofita d'aixó per fer-me sentir com la única dolenta de tot plegat. però el que no entenc és pq ell s'ha posat així.... T__T i a sobre deia en plan "marit cansat" xD que no tenia ganes de discutir T__T m'ha semblat mooolt fort T__T em deia que l'havia decepcionat i jo pensant: més em vas decepcionar tu la setmana passada amb la teva fumada i dient que estava enamorada d'ell davant de tot déu! i no li vaig muntar cap esceneta ni cap "numeret", com deia ell T__T atenció que li he montat el numeret quan m'he enfadat!! atenció!! que girar la cara i mirar per la finestra i no dir-li adeú ÉS, a partir d'ara, montar el numeret!!! impressionant!! com si no m'hagués indignat vegades!! però la pregunta és: no s'hi havia fixat mai en les meves enrabiades? o bé és que ara ho remarcava perquè quedés com la dolenta i que tenia 1 motiu x no parlar-me més? perquè clar, ell deia que jo "el forçava a parlar amb ell" impressionant!! en tot moment li he dit q si no tenia ganes de parlar, q no el forçava pas... q senzillament, miraria x la finestra (i no li deia que m'avorriria i perdria el temps miserablement). però que aixó sigui montar el número... q s'ho faci mirar!! T_T i en cap moment l'he obligat a parlar amb mi!! cada cop q no volia passava de mi com de la merda i prou!! i a sobre em diu q em té malacostumada!!! clar que si!! malacostumada? li he dit, no sé de què. i m'ha dit que d'ara en endavant ho veuria.. T__T i jo pensant: clar... no em parlaràs, no? i vaig i li dic, ja que no venia d'aqui. i ell llavors, deia que no volia discutir... clar... excuses barates... T__T no era discutir!! era parlar les coses!! que potser les coses es solucionen si tant sols llences sorra al damunt per cobrir-ho?? nooo!! les coses es parlen... però ell no és algú amb qui es puguin parlar segons quines coses T_T i aqui estic, després de tot plegat, encara em menjo la olla... demà no sé si anar-hi perquè estarà idiota perdut... o potser no... T__T és tant imprevisible T__T i tant estrany! q m pot sortir amb que no vol parlar amb mi, com fer veure que no ha passat res... encara que la última opció no crec que sigui la que adopti... també, com a "venjança" per tot plegat, pot passar de mi i no dir-me ni hola T__T q també és 1 opció T__T

apa, doncs vaig a estendre la roba i a acabar de veure Liar game, l'episodi 9. quines ganes de veure la peli!!! a veure si la subtitulen aviat!!! *-* (ara quan acabi Liar Game em seguiré dedicant a Mei-chan i a The quiz show 2 ^^ jejejeje). fins aviat!!! ^^

ah! els conductors del dia: el Jose luis (per descomptat), el "jose mari" xDDDDDDDDDD (quina gràcia la salutació que li ha fet al Jose luis i la reacció de "ah! a la merda!" de quan ell no l'ha vist xDDD), el Calvo malvat (li podria haver dit "escarabat" com li va dir l'Scorpio, però la salutació que ha fet de "hola que tal" també ha fet el seu efecte xD), el Calvo de la mala llet ^^, el iaio dels cabells blancs i el Brincos. la mirada de despreci del iaio dels cabells blancs no ha tingut preu (ha estat el desencadenant de la ira del Raúl xDDDDDDDDDDDDDD). XD com sempre, ha imitat l'Scorpio xDDD i ha dit que l'odiaven els de la Soler i sauret per ser de l'Oliveras XDDDDDDDDDDDDDD

ja he acabat de veure Liar Game. M'he quedat amb la intriga del que passarà a la peli. el final, ha estat interessant xD jejeje :P jo em pensava que el Yokoya tindria més importància i que ell seria un dels enemics de la final T_T però qiue es retiri ha deixat molt que desitjar xDDD. però buenu :P algun dia m'agradaria llegir-ho en tomo, tot aixó xDDDDDDDDDD i veure les diferències :P

apa, ara si!! fins demà!! important que us digui adeu, eh? XDDDDDDDDDDD (coses meves xD).

No hay comentarios: