sábado, marzo 13, 2010

Horaris de la setmana que ve i Gantz.

Holaaaaaa!!

avui he nat al Mc a veure els horaris de la setmana que ve. són aquests:

** Dilluns -- de 7.30 a 16
** Dimarts --- de 14 a 22 (agafaré x nar el collblanc de les 13.05 i per tornar el iaio dels cabells blancs amb l'últim autobus xD).
** Dimecres -- de 19 a 24
** Dijous -- festa
** Divendres -- de 7,30 a 16 ( de nou el maleït Calvorota T_T quina mania de no obrir-me la porta x sortir!!! T_T).
** Dissabte -- de 17 a 23
** Diumenge -- Festa

estic contentíssima que m'hagin donat festa el dia del meu cumple!! jejejeje *-* diumenge que ve ja és 21 de març!!! *-* (li recordaré cada dia al de l'Oliveras xDDDDDDDDDDDDD a veure si em fa el regalet tal com em va dir o em demostrarà x tercer cop, q és 1 home sense paraula i 1 mentider... T__T però aquest cop seria quasi imperdonable xD ja que amb el cumple no s'hi juga xD. que em digui q avui dissabte duia 1 hora i està en 1 altra és 1 mentida peluda i et posa a la defensiva x pròximament... però... q et digui q et farà 1 regal pel cumple... q es pensarà què em regala... i q no em faci res... T__T és mereix 1 càstig!! que l'aixafi l'Scorpio amb el bus com 1 escarbat! xDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja :P). aix, quina pena que el Pepón i el Jose Luis no treballen el dia del meu cumple!! sino, els aniria a molestar!! T_T joooooo!! jo vull q em felicitin aquell dia!! T.T

total, que estic enganxadissima a Gantz... quina brutalitat d'història però m'encanta *-* avui he acabat de llegir el volum 10 XD i després em llegiré l'11 ^-^

encara segueixo llegint la edició kanzenban de Oniisama e... quin horror!! m'està rallant tantíssim!!! T,T entre el lesbianisme i que la prota no és més tonta pq no s'entrena i les altres totes són unes males pècores... T,T carai!! ara ja vaig per la meitat del totxaco xDDDD que encara sort que tenia pàgines a color xDDD quan l'acabi de llegir ja el comentaré :P

i ahir vaig veure 1 episodi més de Shugo chara Doki! ^^ a veure si l'acabo ja!! ostres!! ja se m'acaben les vacances!!! T.T al final no aniré a veure al de l'Oliveras... no s'ho mereix!! per mentider!! T,T m'ha fet ràbia q em digués que estava en una hora i després està en el bus d'abans... T.T i el menja també està en 1 altra hora, però ell no va dir res xDDDD.

avui he nat per anar amb el senyor Purillos T.T i per tornar també T,T m'ha fet ilusió que em deixés pujar al bus 15 minuts abans de marxar... però el que m'ha fet emprenyar molt és que es posés a fumar purillos dins del bus T__T m'estava intoxicant!!! horrible!! tenia ganes de vomitar i no podia respirar!! T________T ha estat horrible! per culpa seva la roba em fa pudor de purillos!! T.T i el Jacin, q per un cop que anava super puntual!!! impressionant i em diu: para que luego digas que no voy a la hora T,T jooooo!!! eren les 11.15 i 55 segons!! impressionant!! T_T i l'he perdut davant dels nassos T_________T i a sobre el tio buenorro no estava i el Jacin estava enlloc seu T_______T joooooo!!! ¬,¬ i m'ha sorprés veure al Machomán, que no sé què carai ha remugat xDDD no sé si es queixava del mote de "machomán" o que deia que sempre passava abans xDDD (avui, però, anava a la hora clavada xD).

doncs res, ara a veure alguna coseta d'anime o algun episodi d'un drama... xDDD o a llegir mentre es descarrega l'episodi de Meitantei no Okite ^^ (en baixaré un parell o tres i després els miraré xD jejeje :P).

apa, doncs fins aviat!!! :3

No hay comentarios: