domingo, marzo 21, 2010

Viatges d'avui i regalets *-*

Huolaaaaaaa!!

avui ha estat impressionant que la persona que no esperava que treiés el cap x aqui pq estaria de cap de setmana familiar, ha aparegut per dir-me "feliz cumpleaños" i després tocar el dos i esfumar-se com si hagués estat 1 ilusió xDD.

i avui he arribat i tot eren autobusos grisos!! ueeeeee!! jejeje *-* i jo superfeliciana xD volia agafar-lo amb el Jose Miguel, pero m'he adormit xDDDDDDDDDDDD i he agafat el de les 10.40, amb el Calavera... anda que no canvia sense les ulleres de sol!!! sense, sembla 1 calvo amable... i quan es posa les ulleres de sol, sembla que tingui mala llet xDDD que fort!! *-*

i he comprat al mercat:

** Rockin heaven vol 7 (ja només em queda l'últim!! m'ha costat 6.80! ^.^)
** Kurosagi, servicio de entrega de cadáveres vol 1 (per 5 euros i de segona mà ^^). -> a veure si la Vuely em troba els vol 2 i 3 U.U
** Desire vol 5 (jejejeje *-* feia tres mesos que tenia ganes de llegir-ne més!! ^^)
** Desire vol 1 (en vistes del que m'ha passat amb Kurosagi, he aprofitat que el tenien x 6 euros de segona mà i l'he agafat xD).
** Amor a segunda vista. (quan el vaig llegir x scans em va agradar. aixi que "pa la saca" xD).

i per tornar, m'he trobat la "sorpresa" amb el Machomán T___T no he nat a pel 64 pq pensava que estava ell xDD i va, i està a Collblanc xDD si es que... encara com ha tingut la decència de fumar fora del bus!! menys mal que en aixó es considerat xD i a més, a les 12.45 clavades ha sortit de collblanc! xDD impressionant, ha llençat el cigarro i ha engegat corrents xDDDD impressionant! xDDDD col·lecció d'anells que duia a les mans xDDD i duia un bus gris ^-^

i ja m'he llegit el vol 35 de Bleach *-* quines ganes q en tenia!! ^-^ s'ha quedat, de nou, superinteressantíssim!! a veure d'aqui 2 mesos què passa amb el vol 36! ^^

i dilluns agafaré el bus de l'Antonio XDD jajajaja :P que he de fer coses de la uni ^^ agafaré el de les 9 (avui si que aniré a dormir aviat x no adormir-me xD). i potser torno amb el Raúl ^-^ (dependrà de la gent que em trobi i del que m'entretinguin XDDD).

ah! i mon germà m'ha regalat el vol 9 de Cinturó negre. mons avis, dinerons x comprar-me alguns còmics (és a dir 4 tomos *-* que els compraré pròximament xDD). mon pare m'ha regalat la colònia Lacoste ~ dream of pink (l'ampolla gran ^^) d'oferta a l'schlecker *-* i ma mare la samarreta rosa que he estrenat avui i unes sabatilles d'estar per casa ^^ (i el regal no me'l donarà fins al mes que ve U.U pel seu cumple, que és quan vindrà de Madrid U.U). i per dinar hem menjat el pastís Sacher *-* el meu preferit ^-^ jejejejeje (l'any passat i l'altre em vaig quedar amb les ganes però aquest any siiiii!!! 9,30 euros que valia el petitó!!! ^-^).

i ja està. aqui s'acaben els regalets (bé, mon tiet encara ha de venir, i em donarà 20 euros més per còmics xDD i ja està xD jejeje :P). m'hagués fet ilusió que el Raúl em fes 1 regalet tal com em va dir T___T però buenu... T.T

i potser d'aqui una estona em passo x la carretera per nar a berenar amb mon pare xDDD jajaja :P ja veurem!! :P sino, els de la tarda es lliuraran de mi!! :P

i ara a fer sessió intensiva de manga i anime mentre decideix mon pare què fa xD jajaja :P

els conductors del dia (els 3 que he vist): el Calavera, el Machomán i el Jose Miguel xDD. (bé, de fet he vist també al Va de guapo, però ell no ha fet ni dit res xD).

apa, fins aviat!!

No hay comentarios: