viernes, marzo 19, 2010

Els Emocionants viatges d'avui i els horaris de la setmana vinent.

Huolaaaaa!!!

avui al matí el calvorota ha passat asquerosament puntual i ha mirat al semàfor on estava i ha fet somriure triomfal de "què bé que no pugi aquesta" xDDD i llavors, he hagut d'esperar fins a les 6.53 a que passés l'Oscar T___T que venia amb 1 megatrasto i que venia tant tard que pensava que ja no passaria (i estava traumatitzant-me xDD) i ha passat el Pèls 2 amb el 51 abans que ell T.T i el Lalala xDD jajajaja :P

i ha estat impressionant les ganes de xerrar que té aquest home a aquelles hores del matí i la gent com es barallava x seure al davant amb ell... em sembla que per ell no hi ha prou llocs a prop seu, ja que els 8 llocs propers a ell, estaven en overbooking xD. i conduia com 1 boig, però ha estat divertit perquè deia 1 munt de bestieses gracioses xDDD jajajaja (almenys, ell no s'indigna i es venja com el Calvorota quan veu que em fa gràcia el que fa ^^). i llavors, em diu, quan ens quedem els 2 sols: bueno, ya hemos llegado, amiga xDDD. i m'ha fet adéu XDDDD ha estat entretingut xDDD. i llavors, quan he plegat, estava petadíssima de tot el dia... 8 hores i mitja... mortal!!! U__U me n'he nat a la diagonal a buscar el regal d'aniversari que em farà el meu germà xDD i he tornat amb el Jove Calvo malvat, que m'encanten aquests ulls blaus que té xDDD són impressionants! xDDD avui els he redescobert i molen!! són uns ulls guais com els del Miguel *-* mola saludar 1 persona i que et miri amb uns ulls així de guapos xDDD jajajaja :P (el pobre home s'ha posat vermell quan s'ha sentit observat xDDD però no és que el mirés x fotre... sino pq molava xDDD). i he nat amb el noi guapo de l'L12, que un cop més m'ha saludat i s'ha posat vermell quan l'observava xDDDDD (és que tenia 1 son q em moria xDDD).

i després, he vist el meu "amic" el mentider de l'Oliveras, que avui resulta que treballava ^^ quan em va dir que no treballava... ara l'Iván deu estar content i comptant els dies fins dilluns, que es quan canvien de torn xDDDD i es tornaran a veure als matins. parlant de torns, aqui els meus horaris de la setmana vinent:

** Dilluns -- festa
** Dimarts -- de 12,30 a 18.30
** Dimecres -- de 13 a 17
** Dijous --festa
** Divendres -- de 13 a 16
** dissabte -- de 9 a 12 i de 13 a 16
** diumenge -- festa

i ja està xDD x un cop, horaris diürns xDDD jajajaja :P lo q em fot és obrir el dissabte... U__U odio matinar... xDDD pero millor aixó que tancar U.U

i ja estic a punt d'acabar de veure Shugo chara Doki!! em queden 4 episodis x veure!!! *-* jejejeje quines ganes d'acabar-la ja!! ^^

apa, doncs de moment, res més! ah! els conductors del dia: l'Oscar, el Calvo malvat, el jove calvo malvat, l'Edu, l'Angelito, el Calavera, el Pèls 2, el Punyeteru, el Lalala i em sembla que ja està ... ah! i el Brincos 3, que m'ha saludat quan s'ha sentit observat xDDD (pobre home!! *-*).

(la majoria són x les supersalutacions que han fet ^O^).

No hay comentarios: