lunes, marzo 22, 2010

Bésame i Gantz.

Huolaaaa!!

avui he nat a tornar 5 vols de Gantz però han desaparegut misteriosament els volums que volia agafar T__T i només he pogut agafar els vol 14 i 15 xDD que s'han quedat interessantíssims de nou!! matar la Tae!! que fort! xDDD a veure què passarà!! i avui la connexió funciona correctament estic descarregant l'anime de Gantz... quina curiositat!! a més, el títol d'un dels darrers episodis em sembla que m'ha fet un gran spoiler!!! T_T espero que no sigui el que penso... pq sino... què passarà sense el prota?? XD

i finalment ahir vaig llegir el vol 5 de Bésame. cosa que em va encantar. de fet, és la que més m'ha agradat de la Mayu Shinjo *-* (el de Ámame, la segona part m'està agradant moltíssim!!! que me la rellegiré *-* jejeje). i el final em va agradar moltíssim ^-^

i per fi he acabat amb l'anime de Shugo chara Doki!! ja en tenia ganes!! quines ganes de més història entre l'Ikuto i l'Amuuuuu!!! *-* estava tant moníssim de pirata!!! *-*

i ja està... em sembla... ^^ m'ha sorprés 1 cosa que m'ha dit el Gordi (aquest home, en serio, com li agrada ficar-se on no el demanen xDDD). i no he vist cap megasalutació de l'Iván i el Raúl! joooooo!!! U.U era una de les meves motivacions d'aquest matí xDDDD jo volia veure l'emotiu retrobament XDDDDDDDDDD
m'ha fet ilusió veure el Brincos 3 al 51 *-*, i m'ha fet gràcia el pèls 2 saludant dd el 69 xDD i l'Home-greix afligit pq no li pujava gent al 567 XDDD. (portava 1 pentinat estrany XD).

mmm... de conductors del dia... el Brincos 3 i el Pèls 2 ^.^ aaah! i el Jacin! que saludava somrient!!! *-*

apa, doncs vaig a veure algun episodi d'alguna cosa!! jeje :P (i després a llegir el vol 8 de Cinturó negre, que al final ahir em vaig viciar a posar l'anime de One piece al dia i no vaig poder llegir!! però que interessant es queda!!! *-* el retorn de l'odiós Crocodile!! XD).

ara si, fins aviat!! :D

No hay comentarios: