domingo, marzo 07, 2010

KDD al mercat d'aquest mes i els interessants viatges d'avui.

Huolaaaaa!!

començant per avui al matí, he nat a l'estació a comprar la T-mes, que he estrenat agafant el Collblanc (em feia por el que fos del 64 xD i com que era quasi aposta segura el Collblanc xD), que era, com quasi sempre (XD), el Jose miguel xDDDD que m'ha fet gràcia quan l'he vist i li he dit que si mai tenia festa els diumenges i s'ha posat a riure xDDD i m'ha dit hola supersomrient (encara que, per mi, m'encanta que vingui ell els diumenges a aquella hora ^O^). i per l'altra banda, batent el seu rècord personal de vegades seguides que passa 10 minuts abans de l'hora (i que mai escarmenta T_T): el Machomán amb el 64!!! (que ja m'he assegurat de recordar la hora per no agafar-lo T__T el de les 12.15 dd Bcn xDDD). i lo bo és que he vist l'altre 64 però no recordo qui era... U__U (però aquest sí que era puntual, en venir de Bcn xD). i també havia vist més... ah! el Ceri! xDDD que duia el collblanc :P

llavors, en la KDD del mercat he comprat (amb un 10% de descompte ^^, q és millor que res):

** Haruhi Suzumiya vol 2 (que l'he llegit senceret en el viatge de tornada i he acabat el 3 de God child ^O^ ).
** Pluto vol 6
** Bar limelight vol 3
** Amasando ja-pan vol 25 (ja en queda tant sols 1!!)
** Bésame vol 5 (el final!!!)
** No soy un ángel vol 3 (ja en queda 1 també ^^)

i de segona mà, a la Sayuri, el vol únic de Mermaid Scar (en anglès ^O^).

després, per tornar, com q era complicat agafar un collblanc perquè m'arriscava a no arribar a temps i pel 64 encara quedava 1 hora xD, he agafat el metro i en 15 min estava a Sta. Eulàlia xD i me n'he nat a la primera parada de l'Oliveras (pensat en veure què hi trobaria xDD). m'he assegut en el banc de fusta del costat del pal de la parada (si, és trist xDDDD). i m'he posat a llegir feliçment el tomo 2 de Haruhi Suzumiya. a primer cop d'ull, veig que ve i penso: menys mal!! no és 1 trasto! xD ja és algo!!! xDDD i veig alguna cosa grossa i penso: noooo!! el sudaca raro que mai saluda?? o potser el Gordi?? O.O i de sobte, apareix un home que no havia vist mai xDDD i que es queda dins del bus i jo segueixo llegint. però, quan faltaven 5 min i en duia 5 glaçant-me en el banc de fusta, m'aixeco i em poso al costat del pal en plan "vull pujar" xDDDDDD però no li dic res per por de si té mala llet xDD. llavors, l'home, surt de la seva letàrgia xD i s'aixeca i penso: anirà al Roca?? i no!! surt a fumar a fora!! tot un detall (no era que estès aletargat, estava amb el mòbil xD). llavors, surt, em mira i em diu hola. s'acosta cap a mi i semblava que m'anès a parlar. somriu i comença a donar voltes (lleugerament lluny) mentre fumava (però el fum no m'arribava ^O^). de tant en tant, mirava (no sé el què xDD) i finalment, quan s'acaba el cigarro, puja i m'obre la porta i em saluda efusivament ^O^ llavors, venen 1 parell de sudaques q baixen en 2 parades T__T i llavors, m'he quedat soleta fins al final xDDDDDDDDDDDDDDDDD (quasi, perquè ha pujat 1 vella amb 1 sudaca/negre xD i han baixat a la d'abans de l'eroski xDDD). però ha estat entretingut :P i quan he arribat a casa l'he mirat per si em deia adéu però, en no dir res i només somriure li he tornat el somriure i prou ^^.

llavors, avui he vist la peli 8 del Detectiu Conan, que havia començat abans de la hora que tocava T________T (mentre dinava ha arribat el Menja albercocs XDD que m'ha enxampat aixecant-me de la taula quan ja havia acabat i s'havia posat a riure xDD si, es veu des del carrer U__U). llavors, he sortit a per sabó per rentar la roba, i m'ha "enxampat" i m'ha saludat mentre s'asseia al fons del bus, d'esquenes (per no vere la gent xD) i m'ha saludat somrient xDDD. llavors, un cop ha acabat la peli, he nat corrents (literalment xD) a la carretera per agafar el Collblanc, per portar una solicitut d'horaris pel dia del meu cumple, per demanar-me festa. jejejeje ^O^ ja que el Raúl deia que em volia fer 1 regalet... jejejeje *-* (a veure si em donen festa *-* segur que quan la encarregada ho vegi pensarà: quina barra!! U.U però per intentar-ho... ^^ no es perd res!! ^^).

així que he nat a la carretera, pel camí he trobat 1 paio raro i llargarut que duia el bus de després del Menja i veia com s'escapava el menja i també el Collblanc d'abans (q era la Destroyer ^^). llavors, arribo a la carretera i passen x l'altra banda: el Punyeteru (amb el 64), el Cap d'es (amb el 62 de les 17) i l'Angelito (amb el 50 de les 17.15), el de les 17.45 era la Destroyer xD i el Mecànic era el de les 18 (el 62 xDDD que surt des de Collblanc xD). que m'ha fet gràcia pq el paio em sonava quan l'he vist, el saludo i em quedo pensativa... quan l'hauré vist? després miro cap a la Frigicoll i l'he recordat portant una mena de mono verd i portant el bus "a cotxeres" xDDDDDD i llavors hi he caigut (és que veure'l sense l'uniforme i amb 1 jaqueteta negra xDD era quasi un: no hi ha gent: ves tu xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD). total, que l'home, que anava bastant perdut, ha preguntat per on havia de tirar xD i l'hem indicat i després ja li sonava ^^ (i m'ha fet gràcia ^^). volia tornar amb ell, però l'Aida m'ha entretingut i he nat a buscar el de les 18.15 (que era el Mosk 6 T__T) que per putejar, per 2 miserables minuts m'ha tingut allà fora del bus esperant, pel simple fet de ser jo T_______T mentre mirava amb cara de burxador T_T i llavors, ve 1 sudaca i ha hagut d'obrir i deixar-se de ximpleries T___T (menys mal! T__T). i quan hem arribat, ha passat darrera el Iaio dels cabells blancs amb el 64 (tal com pensava que seria xDD encara que el Calvo malvat també tenia molts números per dur el 64 xDD però era "el de sempre" xDDD).i crec recordar haver vist algú més... però no recordo... aaaah! també he vist al Miguel *-* que duia el 50 de les 18.10 per Sant Feliu *-* (boníssima opció per agafar si algun diumenge entro a les 19 a la feina *-*). i llavors, quan l'he vist ha estat: ui! i llavors, el marujón del Javi s'ha posat a riure T__T dolent!! T__T (joooo!! em feia ilusió pq feia dies que no veia al Miguel, vale? T_T).

aaaah!! i ahir dissabte vaig veure el tio bueno xDDD jajajaja.. que duia el collblanc de les 10.30 aprox :P jojojojojojojo tornar a portar aquest horari horrible!! T__T però buenu... dissabte que ve farem 1 pensament x agafar-lo d'anada i de tornada, ja veurem xDDDDDDDDD (potser amb l'Home-grei :P). tenint en compte que el Domingo porta el de diagonal, puc agafar tranquilament el collblanc (només cal tenir en compte el Jove calvo malvat al collblanc i ja està xDDDD). i el Pepón duu el 51!!!! *-* jojojojo (i crec que un 64... però no recordo si era el de les 12 o el de la 13 xDDDD hauré de mirar posts vells de quan l'agafava amb l'Andalús xDDDD i ja sabré on està el Pepón *-*).

i llavors, quan anava cap a casa, després de tot plegat, passa el Menja albercocs, que em saluda des de l'Oliveras tot buit xDDD i finalment, quan he agafat de nou el sabó per fer una darrera rentadora, he vist a aquell home, que estava pringant avui també. ^^ i que el meu truc per trobar-lo no li penso revelar xDDD jajajaja :P ell em va preguntar com m'ho feia, però si no se n'ha adonat o fa veure que no, millor :P).

i ja està. les meves lectures d'avui: Haruhi Suzumiya vol 2 i God child vol 3 i els scans del capitol 1 i 2 de Sensei to watashi (que si que em compraré quan tregui els volums Ivrea perquè m'ha picat moltíssim la curiositat *-*). i el volum de la Haruhi l'he disfrutat moltíssim! m'ha encantat *-* (quines ganes del següent ja!! xD jeje :P).

els conductors del dia: el Punyeteru, l'Angelito, la Destroyer, "el mecànic" (és que no m'havia portat mai encara i no té mote i com q té pinta de ser mecànic, q no sé si ho és xD si no ho és, doncs mala sort xD) i em sembla recordar que ja està (pq ni el cap d'es ni el Miguel no han fet cap salutació ni gest especial :P). i dels del matí (pobre home! m'havia oblidat d'ell xDDD) el Va de guapo 2 :P.

apa, doncs per avui ja n'hi ha prou!! ah! a part de la vuitena peli del detectiu Conan (Kaito kid *-*), val a dir que la setmana que ve, la 1a peli d'Inuyasha :P (però que no sé si la veuré xDDD dependrà del que faci :P). i l'episodi especial de la Eri Kisaki vs la Reiko Kujo 3 (que feia dies que el tenia pendent de veure :P). tinc alguna que altra peli pendent de veure, però ho faré quan pugui :P (com la del Coola 2 :P que a veure quan coincidim amb mon germà i les podem veure :P les dues pelis de Bola que tenim pendents :P). i tinc encara la trilogia de Ju-on per veure :P shiroi i kuroi shoujo i roujo :P i la primera peli, q no sé on deu ser xDDD (en algun dvd :P).

No hay comentarios: