miércoles, marzo 17, 2010

Lectures i viatges varios xD

Holaaaaa!!

doncs ahir em vaig fer 1 viciada de Gantz... en serio... va haver-hi 1 volum que en 23 minuts el tenia llegit!!si els hagués comprat m'estaria estirant dels pèls!! xDDDDD perquè pagar la pasta que val el seinen x tenir-lo llegit en tant poc!! xD i que a sobre, et quedes amb ganes de més! :P ara, aquesta és 1 història que estic contenta de llegir de la biblioteca perquè la llegiré 1 cop i ja en tinc prou. és molt bèstia, però m'enganxa. tens curiositat per saber quines putades farà en Gantz al pobre Kurono xD i com se'n surtirà de tot plegat... que odiós que és l'Izumi xDDD ahir em vaig llegir 3 volums dels 4 que tenia pendents de llegir xDD i avui, a veure si vaig a per més, sino, demà :P (que al pas que vaig serà demà xDDD).

i també, en els viatges en bus d'ahir, em vaig llegir el vol 7 de BODY, que està molt interessant! després del merder que monta la mare, hi ha una certa "tranquilitat", però que suposo que ja apareixerà en el següent volum algun altre problema xDDD. però aquest em va costar més, en el francès en que estava... era massa de paraules que no havia vist mai i em vaig haver d'imaginar molt el que significaven xDDDD

ahir vaig nar amb el iaio dels cabells blancs i amb el panxacontent T.T q no es va dignar a dir-me hola pq estava lligant amb 1 vella T,T (el panxacontent). el iaio si q em va saludar ^^

i em va fer gràcia que el noi de l'L12 (que només el vaig veure 2 cops mentre treballava... ja que tota l'estona veia el del 88 T__T) em va saludar les dues vegades amb la seva salutació "habitual" xDDDD.

(el de l'Oliveras ni el vaig veure, ja que a l'hora que marxava no se li veia el pèl xDD). em va fer gràcia el Pepón xDD jeje feia dies que no el veia... xDDD joooo!! vull q em feliciti el dia del meu cumple!! xDDD però la kk es que el dia del seu sant no el podré felicitar T,T (si el Jose luis treballa... cosa q no sé xD el felicitaré :P) però aquell dia, com q em toca matinar... U_U doncs no el podré veure al Pepón U.U

i ahir mentre sopava vaig veure 2 episodis de Shugo chara Doki! poc a poc ja vaig arribant al final de la temporada xDDD ara ja toca l'episodi 82 :P 20 episodis més i s'acaba xDDD i de drames fa dies que no veig res, però treballant, poc temps tinc T.T

avui treballo de 19 a 24 U.U pq es veu que hi ha partit del Barça de basquet U.U i em toca menjar-me el torn del partit xDD o sigui: cuina 0! xDDD pq ja estarà el Diego i companyia xD. Ahir vam estar junts a la cuina 30 min sense matar-nos!! ens van deixar sols xD (de fet, l'encarregat entrava cada X minuts x veure q no ens matavem xDDD) i va alucinar de que estéssim "tranquils" xDDD i va dir: será q están contentos x las vacaciones xDDD pq em preguntava i tot! xDD increible xDD però quan el va sentir preguntar-me q qui m'havia manat de fer allò, va entrar l'encarregat i em va treure de la cuina U.u abans que el Diego la liés ell sol xD i com em quedaven 3 min x plegar, va ser considerat i em va posar a patates, i posant una cistella, q eren 3 min, quan acabès, podia plegar *-* (aixó és 1 cosa a tenir-li molt en compte. ^^ positivament, és clar ^^).

apa, doncs de moment no tinc res més a dir! :D ara vaig a fer encàrrecs xD o no em donarà temps :P (fins aviat!!)

els conductors del dia d'ahir: el iaio dels cabells blancs i el Pepón ^^

No hay comentarios: