jueves, marzo 04, 2010

Contra els idiotes...la venjança serà terrible!

Hola T____T

estic mooooolt indignada amb el conductor de l'Oliveras. si a l'anada ja estava asubnormalat, a la tornada estava colocat (literalment T____T). a l'anada, encara... però tampoc tenia ganes de xerrar amb mi. em sentia idiota per haver-hi anat i tenia ganes de baixar només pujar (el puto Gordi no sé què tenia a dir però he passat d'ell... quins collons!! sempre té algo a dir!! T__T). total, q com li he dit q nava a Cornellà per nar a Sant Boi, finalment s'ha apiadat de la pobra gilipollas que hi va per ell i m'ha dit que em quedés clar que ell no volia estar a la "llista de conductors amb qui parlar" T___T i que no em pensés que sempre parlaria amb mi T___T i que no sempre vol estar amb mi T__T total, que dit aixó, se m'havien passat TOTES les ganes de parlar amb ell i semblava que m'estés estirant de la llengua. apart de preguntar-me si coneixia al del bus urbà. al final m'he cabrejat i li he dit que tant sols parlava amb alguns, que tampoc parlava amb tots els conductors... total, que el molt imbècil (idiota, estupid, capullo, gilipollas) em diu aixó i jo amb la meva indignació. (que ja no era el mateix. tantmateix, li dic: suposo que prefereixes escoltar música a parlar amb mi (llavors, ha demostrat que tant curt no és T__T) i llavors, s'ha adonat del que em passava, que m'havia pres moooolt malament el que m'havia dit i llavors intentava rectificar (aixó semblava... potser només ho feia veure T__T) i dir que no, q no preferia la música (què pensaries si parlant amb tu, de cop i volta es posa a cantar? que t'està dient indirectament o directament, depén de com t'ho miris, que no vol estar amb tu, q no vol parlar amb tu T__T) total, que ja m'ha fumut el dia. peeeerò, aixó no acaba aqui. ni mooolt menys!! llavors, arribo a Cornellà i com q el vàter de la biblio estava espatllat, he nat al del Centre comercial (però només al vàter) i llavors, ve el menja (si, 10 minuts abans T___T és indignant!!) i llavors, per més conya em diu que si estic fent temps per agafar-lo amb ell... T__T i li dic que no, q com que quedaven 10 min encara q anava al vàter, però que ja veia que hauria d'esperar-lo igualment T___T total, SORT que ha vingut el meu cosí!!! sort d'aixó!! perque la mala puta subnormal estava allà i m'estava tocant els nassos!! T__T pesada, aquella dona!! sort d'ell!! i la gota que ha fet vessar el got: que ve el molt gilipollas xerrant amb 2 tios davant! i em quedo: quin xiringuito que té montat el tio!! però era senzillament perquè s'havia fumat 1 porro al bus (com a mínim T__T) i venia colocat i agilipollat perdut!! T__T quina ràbia d'home!!! T___T com s'atreveix!! a sobre, per més inri, els diu q jo sempre estic allà molestant-lo i que li vaig al darrera i que estic enamorada d'ell. jo, amb el meu cabreig dic ben fort i perquè em senti, lo dels porros, perquè tots els viatgers se n'adonin i alguna iaia filla de puta truqui i es queixi (jo passo xDDD els diria de tot xD). total, q fins que jo no ho he dit, la gent no se n'adonava T___T i jo cagant-me en tot... T__T uf... quin cabreig!! T__T és que ja no era pel xiringuito, era pels porros i perquè s'estava rient de mi. però és que la tonteria que portava a sobre no s'acaba aqui, nooo!! hi ara!! es girava i es queixava que parlava amb el meu cosí en plan "estic gelós" quan no té cap motiu. i amb el meu cabreig, quan per desgràcia baixa el meu cosí, m'assec, però em poso darrera 1 senyora perquè no em vegi!! doncs au!! s'emprenya pq no em veu la cara!! si senyor!!! i jo lamentant-me per dins pensant: odio els porreros!! T___T agh... en serio!!! quina vergonya en tots els sentits i també quina ràbia!! T__T total, que el tio seguia amb el niñato porrero i el senyor de sota el pont i quan aquest últim baixa, es queda el porrero assegut al seu costat. el Punyeteru ha saludat sense moltes ganes però al "jose mari" l'ha saludat superanimadament ^^ total, que com que estava pel Punyteru em diu: esta siempre está por los de Soler i sauret O___O i flipo!!! T___T però encara més!! arribem a on està el Menja i em diu: si, eso!! mira a donde está mi compañero!! claro, antes hablas con él que conmigo!! (aixó ja passava de taca d'oli!!! quina ràbia!!! fàstic d'home!!) total, que em giro i miro al Jose mari xD que es reia pq el mirava xDD i l'altre seguia remugant.... quan finalment arribem a la plaça em mira i em diu q estava enfadat (flipo O__O) i em diu: hasta luego... O__O hasta luego? hasta nunca!! no te jode!! T___T fàstic d'home!! sort que en el meu cabreig m'he recordat del calvo malvat!! qui ho hauria de dir!! el meu racó de pau xDDDD jajaajjaja (en aquell moment. si no hagués fet el burro, t'asseguro que alguna burrada molt gran hagués fet!!)
apa, vaig a desfogar-me a ca l'Emma!! pobreta... li tocarà el rebre!! U__U

després segueixo!! (si algú em vol animar o maleir al de l'Oliveras davant meu, és lliure de fer-ho, em farà sentir millor T__T).

Holaaaa de nooou!!! ja he tornat!! l'Emma, en veure'm com estava xD m'ha proposat de venjar-me per aquest comportament estúpid xD i m'ha proposat d'anar a sopar al japo enlloc d'anar demà a dinar *-* i llavors, hem nat a la parada, per venjar-me xDD ha vingut tard i era... tachan!! alguna iaia havia trucat a la companyia queixant-se (gràcies *-*) per lo dels porros i l'havien esbrocat!!! ueeeeeeee!! xDDD i jo alegrant-me xDD jajaja :P total, que no pensava dir-li res de res (amb la meva indignació U.U) (si m'ha extranyat la seva "alegria" en veure'm T.T i estava xerrant amb una de les seves fans U.U en plan "pose'm-la gelosa" però com q estava tant indignada era un "a veure qui la fa més grossa" xD total, q quan pujo em diu: hola, Cris... O.O i li dic tant secament com puc (i sense cap tipus d'emoció): hola xDDD i m'en vaig cap al fons passant d'ell xDDDD a més, estava ocupat amb la tia aquella xDD total, que quan parlava amb ella li diu "guapa" (per fotre, clar T___T) i jo que li dic a l'emma (per fotre xD): anem a veure al jose luis? al del ninot amb forma de dimoni (ahir en vam parlar amb ell, per tant, sabia de qui parlàvem xD i sabia que es un dels meus preferits) i li dic a l'Emma: i el saludem efusivament com es mereix xDDD l'altre, abaixa la música i posa cara de indignat i remuga que si estic enfadada (SI, ho estic. però aquest cop, amb motiu T___T aixó dels porros ha estat de lo pitjor que m'havia passat mai T__T). i jo, que encara estic enfadada, li dic a l'Emma: ja m'he pensat 1 venjança per demà xDDDDDd i ella, posa cara de interessada (per fotre xD) i em diu: explica'm xDDDDDDD (m'he oblidat d'explicar-li els detalls fora del bus xD) i li dic: demà, puc anar a xerrar amb el Jose luis, mentre saludo al del Oliveras dd el 50 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i ell, es gira indignat i m'ha semblat que remugava algo de "perdonar" xDDDDDD jajajajajaja (ell somia, oi? xD) l'Emma creu que ell m'està prenent el pèl i que està jugant amb mi (doncs no sé si pensar que és cert T___T portant-se com s'ha portat avui T____________________T) mira que està a la categoria de "el rebuig" que em va fer el Pelopi fa anys!! que ho vaig passar mooolt malament! (i lo del Pepón... T_T) però em sembla mooolt fort lo que m'ha fet ell sota els efectes dels porros T__T total, que per fotre xD li dic a l'Emma: baixem a la del tramvia o més endavant? XD i ella em diu: baixem aqui, no? xD i res, quan nem a baixar, el miro i li dic: adeu xD (amb somriure malvat xD) i ell em diu: hasta luego, preciosa xDDDDDDDDDDDDDDD (jajaja... ara sóc preciosa, no? xDDD si, clar!). de sobte, entre lo dels inspectors i tot plegat, el nus a l'estòmac m'ha desaparegut i m'havia quedat mooolt tranquila i ja tenia ganes de sopar! jeje ^^ així que hem nat tot xino-xano fins al japo (on hem menjat super bé, pero que ens hem passat demanant xDDD 20 euros x cap xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) però ha estat molt divertit (m'he quedat tancada al WC xDDD, m'ha caigut part de menjar i de postres a sobre i he tacat la fadilla i ens fumaven els de la sala de fumadors pq venia el fum T.T però tot i així, ha estat molt bé ^O^) i el Carlitos ha passat x allà xDDDDD (el bon home del Manolo ens ha saludat xDDD i el Calvo perilleru ens havia detectat també xDDD). i el senyor malhumorat, ens ha mirat amb 1 mala cara impressionant XDDD jajajaja (no sé si demà, si treballa em dirà algo o ja m'odia per tota la seva vida xDDDD demà, potser ho comprobo xD, depén del meu humor XDDD).

i el remat final ha estat el Pelopi i el Borde ^^ han estat molt macos tots dos ^^ (m'han fet mooolt contenta *-*).

total, que si demà el veig possiblement em vengi (a menys que es disculpi per l'estupid comportament d'avui sota l'efecte porrero xDDD) sino, doncs seguiré enfadada T___T (ja sé que és alló de si t'enfades ja et desenfadaràs... i q potser la única que hi surto perdent sóc jo pq a ell li és igual que hi pugi q no i que potser es treu 1 pes de sobre... U__U però buenu U.U) segurament sí que hi vagi i li comenti algo (diu l'Emma que aixó es rebaixar-se i demostrar-li q m'agrada però... no sé, trobo que si les coses no es parlen no s'arriba enlloc... ell mateix també ho pensa... U,U així que... ja veurem ^^)

apa, em deixo de menjar el tarro i disfrutaré feliçment del final del tomo 2 de God child i potser començo el tercer (ja que no tinc ganes de veure anime xD) o si no començo el tercer, seguiré amb la kanzenban de Oniisama e (si, sembla bona idea, ja que el meu costat malvat està despert i potser disfruto amb les desventures d'algú altre xDDD no faig cap mal a ningú xDDD).

doncs demà al matí he quedat a les 10 amb l'Emma ^^ (per últim cop U.U), així que aprofitaré el matí *-* encara estic pensant què farem.. xDDD estic sense idees :P

doncs els conductors del dia són: el Pelopi, el Punyeteru, el "jose mari" (per aquells somriures xD i ser un "tio bueno" xD), el Calvo malvat (per posar-lo gelós amb aquella supermega salutació des del 64 de les 16 *-*),el Calvo de la mala llet (per amb aquella salutació posar-lo gelós també xD) el Borde i l'Scorpio ^O^

No hay comentarios: