viernes, marzo 05, 2010

D'excursió amb el cotxe de l'Emma

Huolaaaa!!!

avui he nat d'excursió amb l'Emma i el seu nen xDD primer hem anat a Sant Vicenç, on el centre comercial de la Vaillet no valia res, i hem acabat anant al Glòries xDD i dinant en 1 restaurant supercar per la merda de menjar que tenien U__U però com q ahir vam nar al japo perque em feia gràcia, avui triava ella T.T (només he aguantat x aixó xDD). i llavors, he nat a veure a l'home aquell T__T que no estava gens penedit del que va fer ahir (m'ha encantat la salutació del Calvo de la mala llet i del Calvo malvat *-* han estat genials!! *-*) i la cara que ha fet el de l'Oliveras ha estat de pel·lícula xDDD jajajaja (es mereixien 1 aplaudiment xD). el Borde també ha estat graciós xDD. llavors, hem anat xerrant, però no ha estat el mateix U.U (el Menja ha fet una aparició estelar, amb frases estil Scorpio xD mola *-*) i després, he volgut tornar amb el 51 perquè no em venia de gust tornar amb el de l'Oliveras i q es posés a escoltar música i no em fes cas... U.U així que he agafat el metro i he nat fins la diagonal, on casualment, venia el 51 (era el bus groc i estava a l'espectativa del qui fos... si era algú com el Wally, m'esperava al 61 xDD). però era l'Scorpio i he pensat: millor l'Scorpio, q em deixa davant de casa que un capullo q em deixa davant de casa xDD i ha estat molt divertit xDDD sobretot, quan hem arribat a la pl. dot, que s'han obert les dues portes xDDDD jajajaja :P

apa, doncs les lectures d'avui han estat el vol 1 de Gantz (història rara però interessant xDD seguiré ara amb el vol 2 :P) i el vol 3 de God child (que he llegit la primera història ^O^ capítol 1 i 2 :P). i seguiré després del vol 2 de Gantz :P (que demà al matí aniré a tornar a Molins xD). m'ha fet gràcia que el Menja ha saludat des de l'Oliveras a l'Scorpio xDDD jajaja :P

els conductors del dia: el Brincos 3 (celebrem el seu retorn al 51 *-*), L'Scorpio (el millor de tot el dia xDDD), el calvo de la mala lle + Calvo malvat xD (genial, aquella salutació xDDDDDD). i el Patillut :P

ah! ja he vist el L567 xDDD el duia el tio buenorro!! *-* baaabaaa xDDD l'Emma m'ha dit que què tenia aquell de tio bo, q li recordava al Jesús xDDDD però jo el trobo guapo xDD però com q té novia... doncs va a ser que no xDDDD jajaja :P

No hay comentarios: