miércoles, marzo 03, 2010

Descobrint el conductor de l'Oliveras...

Huolaaaaaa!!

avui he molestat el meu estimat conductor de l'Oliveras *-* jejeje ^^ començant pel principi... he agafat el 51 a la plaça amb el Pèls 2, que venia tard xD (cosa que ha descobert solet quan hem arribat a l'eroski xDDD) i allà l'esperava el Cigró i a l'altra banda, el Viejo, que ha estat considerat amb el Pèls 2, l'ha esperat mentre sortia rabent sota la pluja XDD i llavors, el Cigró estava de bon humor i somreia xDDD i feia el ximple!! increïble!!! ha estat divertidissim!! sobretot, quan ha passat el David xDDDDDDDDDDDDD jejejejeje ^^

llavors, he arribat a les 14.30 clavades a pl.universitat (havia perdut el metro d'abans i per aixo a les 14.30 estava encara a l'anadana xDDD) i perfecte els tomos de Blood +... l'unic que quan els he mirat al metro el tomo 5 estava tot moll U___U però buenu... només eren la portada i la contraportada U,U llavors, he nat fins a Sta.Eulàlia i en menys de 5 min ha vingut el Raúl *-* i m'ha saludat supersosament perquè es veu q el molestava pq estava escoltant música T___T i només m'ha dit hola sense cap mena de gràcia i sense dir-me res més T___T al principi estava animada, pq em treia la llengua i em feia miradetes, però quan s'ha cansat T___T m'he indignat i m'he posat a mirar per la finestra T__T fins quasi quan hem arribat a Sant Feliu, però llavors, passa el Calvo de la mala llet i em diu que si aquest és el conductor de l'Oliveras xDDDD i em poso a riure i llavors, ell es fa l'indignat pq amb els de la Soler i sauret hi parlava (i jo pensant: si m'haguéssis parlat!!). total, que arribem, li dic adeu i em giro x mirar-lo i el veig treient mig cos x la finestra i saludant.me somrient (suposo que també se sentia idiota per haver fet l'idem igual que jo) i sense pensar-ho dos cops, deixo els tomos a casa i torno a baixar amb ell tot i correr el risc de que es pensi que estic obsessionada amb ell i que l'assatjo sexualment xDDDDDDDDDDD total, que arribo i li dic: hola 1 altre cop xDD i em diu: aclarame 1 cosa. te ha dado tiempo de dejar las cosas? donde has ido? xDDDD i li dic que visc a la vorera de davant de la parada xDDD i que si, he pujat, he deixat les coses i he tornat a baixar xDDD (si ja li he dit força cops que visc a 2 min de la parada xDDDDDDDDDD). total, que es posa a parlar amb mi amb 1 supersomriure i li explico què he fet i lo de dilluns i dimarts ^^ q l'havia intercanviat per l'Emma i em diu que ben fet, q a ell el puc veure sempre que vulgui xDDDDDDDD i em diu: por lo menos, más a menudo que a tu amiga xDD jeje si ^.^ (perquè és taaaan requetemono quan vol?? *-*) total, que li dic que em baixo a la carretera i que agafo el collblanc, però quan arribem havia acabat de passar U___U i em diu: entonces te quedas conmigo hasta sta.Eulalia? xD jejejeje doncs sip, aixó he fet xDDDD una horeta i 5 parlant amb ell xDDDD (es que mira que deixar-li nar que hi nava 5 min abans x xerrar amb ell 5 min més xDDDDDDD) i em parla de moltes cosetes *-* jejeje ^O^ i llavors, m'ha dit que si em pot nar a veure quan jugui a futbol *-* i li he dit que si, evidentment *-* i q l'avisi *-* jejejeje i em diu q si tornaré una tercera vegada amb ell xDDD i li dic que no xDDD q amb dues vegades ja n'hi ha prou :P perquè tampoc el vull atabalar del tot xDDD i es posa a riure i em deia que si tornava x tercer cop q posaria música xDD i li he dit q per aixó no hi tornava xDDD jajajaja (que ja que el trio a ell, almenys, poder xerrar una miqueta amb ell *-*).

i llavors, he nat a la biblio de la Bóbila T___T horrible!! q malament ho he passat!!! T__T i per tornar, he tornat amb el Mandonguilla (la intenció era agafar-lo amb el Jose luis però no ha pogut ser xDDD). però ha estat divertit igualment xDDDD jajaja amb el seu "señorita" i dient adeu xDDDD jejeje :P

el que m'ha xocat és que el Raúl em digués que si parlava amb el menja? parlar, el que es diu parlar no xDD però si que alguna ximpleria suelta, com ara que ve ell en 20 minuts o 30 si xDDDDDD i m'ha fet gràcia que em digués que si parlàvem pq em saludava xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajaja (com el Manolo xDDD).

doncs bé, els conductors del dia: el Pelopi, el Cigró, el Mandonguilla, el Pèls 2 i el meu estimat conductor de l'Oliveras (quina gràcia aquell dient q si el de l'Oliveras era el meu nóvio xDDDDDDDD jajajajaja tant de bo que ho fos! xDDDDDDDD).

No hay comentarios: