miércoles, marzo 03, 2010

Dia de centre comercial (a l'estil dels vells temps).

Huolaaaaaaa!!

ahir vam marxar al matí (foooorça estona més tard per culpa de que el nen de l'Emma no li deixava fer res U__U) i vam agafar el bus del Pepón *-* i va ser superconsiderat en aparcar el bus prop de la vorera pq baixés l'Emma amb el carro i va obrir a la parada i no darrera d'un altre bus ^^ vam agafar el 7 i l'home també va fer el mateix. vam passar el dia al Diagonal mar i vam tornar amb el 51 de les 19.50 amb el Gabi :P (i allà estaven conspirant el Cap d'es i el Cigró xDDD) ah! i el Calvo malvat amb el 69 xDDD

allà vaig trobar el dvd de Nicky, aprendiz de bruja ^^ un pijama d'estiu x 4 euros *-* q es 1 monada i un parell de llibres del Dan Brown. El gran engany i la Fortalesa digital. ^^ a part del vol 2 de Culebrón romanticón xDD. i el de la Fortalesa digital ja el vaig començar ahir mateix XD jojojo :P

i després vaig baixar un momentet a llençar escombraries i a veure el meu conductor de l'Oliveras *-* q em va sorprendre veure'l dormint al volant del bus xDDDD i quan em va veure em va fer un supersomriure *-*

i avui si no té festa, l'aniré a veure perquè ja no puc més xDDDDDD fa 4 dies que no pujo amb ell... ^^

avui he canviat la capçalera del blog per la de Kano uso ^^ es que m'he llegit el primer capítol i m'ha agradat moltíssim!! ara he descarregat els capítols 2 i 3 ^^ a veure com segueix i a veure si ben aviat la llicencien i la puc tenir a l'estanteria ^O^ (diu el Raúl que quina gràcia té? doncs tornar-lo a llegir quan em plagui!! pq de la biblio te'n pots fiar menys que pa que!! un dia hi és i la setmana següent algun idiota desconsierat se'l carrega i ja no el pots rellegir mai més!! T___T per aixó, el que disfruto més em val tenir-ho per rellegir-ho quan em plagui ^O^).

apa, doncs a veure si avui puc estar 1 estoneta amb ell *-*

els conductors del dia (d'ahir ^^): el Pepón i el Gabi :P

No hay comentarios: