miércoles, febrero 17, 2010

Un dia millor xD

Huolaaaaa!!

avui he començat bé el dia XDDD amb l'aparició estelar del David al 64 *-* que ha estat un: oooooooh!!! XD i ja m'ha alegrat el dia xDD i també he vist 2 nois estranys que no havia vist i 1 altre que ja havia vist l'altre dia xD però que encara no m'ha portat :P i després si que ja ha vingut el Calvorota amb el 50, que al darrera duia 1 altre bus però no he pogut veure qui era i quin número era xDDD encara que m'ha xocat que a les 6.55 passava un 62!! cosa que m'ha fet pensar: ara hi ha 1 nou autobus a aquella hora o era el de les 7.05 que passava 10 min abans de l'hora?? O.O o és que era el 62 fantasma i llavors el compta igualment però surt ja cap a Torrelles des del tram? O.O no sé, però m'he quedat amb la intriga xDDDD

i per tornar, he nat amb la Destroyer,la mar de bé. 1 altre cop ha passat superpuntual. eren les 16.15 i 50 segons i ja estava a la parada!!! i l'he agafat pels pèls i per la seva consideració ^^ que 1 altre hagués arrencat quan el semàfor estava en ambre i després et fots i esperes al següent. q no és que tingui res en contra del Brincos, però es que estava petada de treballar 8 hores i mitja i volia nar cap a casa. avui he estat a la cuina quasi tot el dia!!!!! moooolaaaaaa!! ^-^ m'ha fet ilusió!!! *-* la que sempre està avui tenia altres coses a fer i llavors he estat quasi tota l'estona soleta *.* jejejeje i en l'estona de màxima feina he estat amb l'experta allà i no m'han substituit *-* cosa que m'ha fet ilusió *.*

avui he acabat de llegir, per fi, el vol 3 de Tokyo style. m'ha fet gràcia que al final del volum posa Tokyo style (hatarakiman) vol 3 fin xDDD que bo... almenys, posen que és Hataraki man al final del tomo xDDDDDDDDD curiós xD

també he vist 1 episodi de Kobato (ep 12), i 3 de One piece. ah! i el 562 del Detectiu Conan. potser ara em miro els episodis 563 i 564, que són 2 parts.

ah!! aquest diumenge a les 12 faran 2 episodis de la temporada de Thriller bark!!! aquest cop si!!! l'altre cop tenien anunciat l'episodi de l'arribada del Brook però no el van fer. però aquest cop esperem que si tenen programats episodis per aquest diumenge i el que ve per fer cada diumenge 2 episodis de One piece, espero que els facin!!! i aquest diumenge la peli 6 del Detectiu Conan!!! i el de la setmana que ve la peli 7 del Conan!!!! les gravaré!!!! *-* les vull en català!!! *-* jojojo :P quines ganes de veure The phantom of baker street i la de no sé què a l'antiga capital *-* (a veure si la primera setmana de març fan la peli 8 xDD Kaito Kid *.* ) xDDD sino, que repeteixin les que no he vist i les gravo xDDDD hauré de buscar el dvd on tinc la peli 3 i la 2 xDDD

apa, doncs de moment, res més. he començat ja el volum 1 de God child però a veure si acabo de llegir-lo. potser després xDDD que ara tinc el vici de One piece i el Conan :P

apa, fins aviat!!! :3

No hay comentarios: