jueves, febrero 18, 2010

Canvi d'horaris xD

Huolaaaaa!!

avui ha estat boníssim quan el Raúl li ha donat 1 pasta a l'Iván des de l'Oliveras al bus urbà xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD com m'he rigut xDDD bé, de fet, m'he llevat, he tret el cap i he vist que sí que hi era i tal com tenia planejat, he nat a molestar-lo xD cosa que he sortit a les 9.55 de casa xDD i anava remugant indignada perque veia que arrencava, però com q m'ha vist m'ha esperat *-* i m'ha dit que què anava pensant mentre hi anava xDDD i jo pensant: si tu sabessis... xDDDD total, que hem xerrat de la meva indignació de l'altre dia :P i sabent el motiu, doncs m'ha xerrat com sempre. avui anava afeitat!!! per fiiiiii!!! *-* estava guapíssim!!! quina diferència de la barba de 4 dies que duia i aquell bigotet de pirata xDDD he estat a punt de dir-li, q estava guapíssim però he pensat que potser s'emprenyaria pq pensava que li tirava la canya o algo xDDD i m'ensenya una mena de donuts de xocolata blanca i em diu q en té varios pels conductors de la Soler i sauret xDDDD i m'he començat a riure xDD i em diu: me voy de la compañía O___O he fet una cara de: nooooooo!!! i es posa a riure i em diu:nooooo, no te preocupes. te has asustado, eh? :P dolent!! xDDD i ens creuem amb el bus urbà i mira xD i em diu: es el Iván? i li dic si es el 7 si. i em diu, el 7 ? i li dic q el número del bus que porta es l'SF7 xDDD i em diu: yo no me fijo en eso xDDDD i li dóna el donuts, comprat a no sé on del seu barri xDDDD i l'altre li ha fet una cara de "estic flipant" xDDDDDDDDDDDDDDDD ha estat boníssim xDDDDDDDDDDDD i hem vist el paio del 61 que també saludava mentre deia: mira aquella, con el del Oliveras xDDDDDDDDD

i m'ha dit que avui jugava i on però a la hora que era i on era... uf... per nar-hi soleta era 1 rotllo.. així que a veure si el mes d'abril puc anar-hi *-*

i hem parlat de diverses coses xDDD i ha estat entretingut anar fins la parada del costat del metro xDD i m'ha explicat com s'anava a la biblio de Santa Eulàlia :P i per tornar em feia força mandra però en veure'l només amb la camisa, somrient i arremangat ha estat: m'espero xDDDDDDDDDDDDDDD i quan ve, ve amb el de l'L14 xDDD aquell home que sempre passava amb el de les 14.15 per davant de la uni xDDDD i li dic i es queda flipant xDD i em diu q si també hi parlo, q es 1 home seriós ell xDDD i li dic que no hi he pujat mai, q només el tenia vist :P i em diu: ah, ya me habías asustado :P

i bé, ja tinc ganes de veure'l xDDDD es que aixó d'estar 3 dies sense veure'l... xDD el que m'ha fet gràcia es que x estar 1 dia sense veure'm em diu: desparecidaaaaaa!! xDDDD i li dic: eh? xDD i em diu q ahir no em va veure XDDDDDDDDDDDDD i quan he marxat li desitjo 1 bon cap de setmana xDD i em diu q em trobarà a faltar!!! q monooooooo!!! *-* i llavors, ens trobem amb l'Iván que nava amb l'Agustín al seu costat!!! oooooooooh!!! feia segles que no veia l'Home del Bigoti fent de Bigoti xDDD o sigui, al costat d'algun altre conductor xDD i es posen a parlar el patillut i el Raúl xDDDD i l'altre es "despedia" d'ell fins al mes que ve xDDDD q el canvien de torn xDDDD (jo ja ho sabia dd dissabte passat... jojojo :P) i llavors, el Bigoti li deia algo XDDD (però li comento i em diu q ni s'havia fixat en que al costat del patillut estava el Bigoti xDDDD) jajajaja :P i llavors, arribem a la plaça i ens trobem l'Iron man xDDDD q es fa l'indignat U.U demà a veure si fa alguna salutació de les seves *-* miraré atentament xDDD.

i m'ha fet ilusió quan he baixat q em diu: hasta la semana que viene xDDD com sap que dilluns i dimarts hi aniré quan plegui de pencar!! xDDDDDDDDDD quan surti a les 16.15 aniré amb l'L12 o el metro fins allà i tornaré amb ell... jojojo :P i veuré la supersalutació que es farà amb el Jose luis, el Brincos, el iaio dels cabells blancs i amb el Miguel :P
i parlant d'horaris, aqui estan els de la setmana que ve. falta el de diumenge, q encara no saben què posaran... espero tenir festa U.U

dilluns --- de 7,30 a 16
dimarts --- de 7,30 a 16
dimecres --- de 19 a 24.30
dijous --- de 13.30 a 18 i de 19 a 23
divendres --- de 20 a 24
dissabte --- festa
diumenge --- ???

i avui he agafat els 3 primers volums de High school of the dead :P de la biblioteca, q els hi he ensenyat al Raúl xDDD i diu q molen... si es que... xDDDD ja m'ho pensava que li faria gràcia xDD com q es de zombis i a ell li apassiona el tema xDDDD

també m'ha fet ilusió quan m'ha preguntat quan era el meu cumple i em diu: venga, aprovechate de tu conductor para que te haga 1 regalito *-* i em deia que li fes 1 llista del que em faria gràcia xDDD jejejeje :P espero que ho digués en serio q em faria 1 regalet... q després em faig ilusions i si no ho fa... uf xDDD

també m'he posat ja al dia amb One piece i Ookami Kakushi. ara ja estic a l'espera dels episodis d'aquesta setmana xDDD. ha estat molt divertit l'episodi 438 XDDD. i ara em miraré l'episodi 565 del Detectiu Conan xDDD quines series més llargues xDDD jojojo :P

ara a veure si poso al dia Kobato i Fairy Tail. ^^ q són les properes a mirar :P (i després Inuyasha i Baka to test to shokanju xDDD) si es que en tinc 1 col·lecció per mirar! :P ja que no podré veure el meu conductor de l'Oliveras en 3 dies, almenys, posaré animes al dia xDDDDDDDDD (així no pensaré en lo molt q el trobo a faltar :P).

aix, quines ganes de que arribi dilluns!!! *-* encara que possiblement no pugui xerrar amb ell pq per tornar quasi mai puc xerrar-hi U__U encara que avui, ha fet 1 petita excepció al final xDDD en veure'm amb la carona de "em moro de ganes de xerrar amb tu" xDDD i ha xerrat amb mi el tros de la carretera fins a casa i quan hem arribat m'he quedat 1 parell de minuts xDDD jojojojo :P (ja feia dies q em ballava pel cap la idea però sempre se'm treia de sobre ^^ i avui no. per cert, té una lletra monaaaa!! *-* quan m'ha ensenyat els numerets i la lletra que fa *-*).

apa, doncs els conductors del dia: el Patillut, el Bigoti i el meu conductor de l'Oliveras xD.

No hay comentarios: