miércoles, febrero 24, 2010

Umineko no naku koro ni (anime)

Huolaaaa!!

després del dia estrany d'ahir (sense comentaris T___T).

bé, anant al tema: primer: odio el final de Vampire Host. (odio senzillament els finals oberts xD). la història m'agrada molt, però odio que estigui amb el final de "seguirem igual fins al final dels temps" xD

segon tema: Umineko no naku koro ni (anime). ODIO el final que li han posat de "continuarà". què coi? que en pensen fer? una segona temporada de l'anime? doncs ja triguen a fer-lo i emetre-ho xDDD total, que l'anime de Umineko, és interessant, però em fa ràbia que ho deixin penjat T___T vull saber d'un cop si la "Beatrice" és la mare del Battler T___T lalala... XDDD coi!! al principi pensava que seria 1 noia que va conèixer un dia a la illa de petits i qe ella es va enamorar d'ell xD i ell no se'n recorda i que potser es van prometre amor etern xDDD però després també vaig pensar en la possibilitat de que fos la seva veritable mare i que vol q la reconegui com a tal. q potser la van tenir tancada a la segons residència del vell i que només en sabien d'ella el vell i el seu majordom xDDD. lalala... :P com em monto les pelis, eh? :P ahir el menja va passar de posar cullerada xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja i ben fet que va fer! xD

i avui no sé si anar-hi. és que seria x 5 minuts i em donaria els ànims que em calen x nar a treballar (de 19 a 24.30 T___T odio aquest horari!!! T___T) peeeerò, com q no sé si hi haurà algú de la seva family o algun pesat rallant-lo O no tindrà ganes de parlar (ni x 5 miserables minuts T__T) doncs clar, no sé si anar-hi o passar de tot. però és que demà no li veuré el pèl en tot el dia i divendres potser igual (i del cap de setmana, ni parlar-ne perquè no sé quin dia té festa,aquesta setmana T__T que potser és avui i quan surti em trobo aquell home T__T el substitut malcarat T_T). agh... quina merda!!! U__U i clar, després he d'agafar el 50 de les 18.10 i no és pq sigui o no la Destroyer, és pq si l'he vist, si em puteja el gilipollas del maricón del Diego, que pensi en lo bé que m'ho he passat i avall!! q digui el q vulgui!! però si ja no em fa cas, m'enfonso del tot si algú em puteja (sino, ahir, amb la de gilipollades que em van dir, si no hagués estat feliç per l'irrepetible dilluns xD per mi, que no es repetirà 1 dia amb ell on sigui tant feliç xDDD és que... no sé si es que es va fumar un porro i no un cigarro el dilluns o què, però em va fer moooolt de cas xDDD i ahir, merda x mi xD). però clar... U___U seguiré menjant-me el tarro mentre em rento el cap i ja decidiré què faig després U.U

ah! i ja em vaig acabar el vol 1 de God child *-* carai!! quasi em deprimeixo del tot quan estaven a punt de matar la moníssima Merryweather!! menys mal, q de moment, no la maten xDDD si es que... sino, pobre Caín, encara estaria més trastocat XD ja veurem com segueix la història al volum 2!! *-*

i he sortit a buscar el sabó x rentar la roba i m'ha "enxampat" el Menja xDD q m'ha saludat des del bus xDDD i em diu algo semblant que el q vull veure ve en mitja hora xD (i jo pensant: almenys, treballa xD). i efectivament, avui no havia mentit vilment, el Menja xD i estava i m'ha enxampat quan guardava 1 sabó i treia l'altre xDDDDDD jajajajajaja :P i m'ha saludat des del bus (anava només amb la camisa i arremangat!!! *-* aix, perquè és taaant monoooooo!!! U.U quan em saluda així no puc evitar baixar-hi després com 1 idiota i voler xerrar amb ell encara q sigui de 4 bestieses U__U).

No hay comentarios: