viernes, febrero 26, 2010

El gratacel explosiu i Last quarter.

Huolaaaa!!!

avui he aprofitat els minuts que tenia abans d'anar a classe i he vist la primera peli del Detectiu Conan en català: el Gratacel explosiu ^O^ (a veure si demà passat tinc temps de veure la segona xDDD) i a la tarda del diumenge la peli 7 i el diumenge vinent la peli 8!!!! *-* més Kaito kid!!! *-* m'intriga fins a quina peli tenen!!! *-* potser només fins la 8... U__U però estaria bé que tinguéssin fins la 10... jejeje... més Kaito Kid!! *-* la que vull veure ja és la catorzena peli!! (ho repeteixo? xD més Kaito Kid! xDDDDDD).

ah! ahir al vespre, al nitbus vaig acabar de llegir el vol 3 de Last quarter. la veritat és que la he disfrutat. no la volia comprar, però em va picar la curiositat, em va cridar l'atenció en donar-li una oportunitat al volum 1 i en ser la única novetat que tenien aqui a Sant Feliu aquell mes xDD així que x no quedar-me sense lectura, el vaig comprar i n'estic satisfeta ^^

em va fer gràcia el noi guapo que duu l'L12 xDD q és una miqueta estirat quan puges amb ell xD (bé, quan hi pujava a l'estiu xD) però que ahir em va saludar 7 o 8 cops xDDDDDDDD i és que em vaig passar el dia fent exteriors i estant cap a fora xD i el vaig veure 1 munt de vegades!! xDDD i em va saludar cada cop!! fins i tot, quan es va fer fosc, va encendre els llums i em va saludar efusivament des del bus xDDDD (llavors, el van enxampar els encarregats i em van canviar de lloc U__U però fins a aquelles hores, havia estat la motivació per no enfonsar-se al ser "castigada" a la marginació xDDD (tonteries dels encarregats xD). tot perquè em moria de gana i li repetia i li vaig deixar anar el que pensava: q sempre mai se sap quan menjaràs xDDD i evidentment, es va enfadar xDDD i com és una rencorosa, doncs ja veurem... sort que tinc 2 setmanetes de vacances xDDD i a sobre, es van venir els 2 a fotre's amb mi x no tenir nòvio i a burxar-me dient-me que quan en pensava tenir un T__T (a ells què els importa?? T__T) coi de gent!! T__T

apa, doncs vaig a preparar els trastos x nar a classe i baixar aviat pq sino, el Pèls 2, que té pressa x passar-li el 51 al Cigró i plegar i agafar un bus que el porti cap a Molins? (pot ser? XD) doncs 'es el que hi ha!!

ah! mes val tard que mai pero li estic molt agraida al Borde pel que va fer el dimarts ^.^ per portarse com es va portar i fer el que va fer. dir li pringao xDDDD em va fer molta gracia xDDDDDDDDDDDD i que sapiga que em va fer molt contenta. de fet, aixo va ser una de les coses que recordava ahir quan estava castigada xDD entre cometes xDDD. jeje per fer me sentir millor *.*

i ahir va ser conductor del dia l Antoniu xD i l incloc en la llista d ahir i abans d ahir *.*



apa, fins aviat!!

No hay comentarios: