lunes, febrero 22, 2010

Entre trastos i cafeteres i molestant al de l'Oliveras.

Huolaaaaaaa!!!

avui he començat el dia que quasi perdo el bus. xDD però l'he agafat pels pèls XDD i ha vingut el Cristo (si, o ho deia o rebentava xDDDDDDDDDDDDD) a partir d'ara va a ser que li diré Cristo xDDDDDDD jajajajaja :P o Cristo o Calvorota XDD és igual :P total, que li diuen x la ràdio algo del bus q duia i lo millor i lo que he entés (lo demés no li feia cas fins sentir la paraula clau, que m'ha despertat de cop xDDDDDDDDDDDD) he sentit: "me traes la cafetera" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajajajajaja com m'ha costat aguantar-me el riure!!! *-* i el Calvo llavors, s'ha picat pq m'he rigut perquè tant el busero de Bcn com el poli l'atracaven a mà armada anant a pels diaris xDDDD i llavors, el molt mala persona m'ha fet veure que no em veia i per molt q li assenyalava la porta no em volia obrir i em diu: a que no tens "piiip" de sortir x davant xD i agafo i com q no em feia cas, doncs he sortit pel davant i a sobre em diu q què faig T___T mala persona!! si m'hagués obert la porta no hagués hagut de sortir així!! T___T

total, que m'he cansat com 1 idiota a la feina i surto i passa un caxo tio bueno a l'L12 i em mira i dic: ooooh!! un noi guapo xDD i es posa a riure xDDD i la Sònia em diu: ala, tia!! que bestia!! va y se lo dice xDDD i per l'altra banda passava el senyor que sempre m'espera a l'L12 xDD i em diu: quieres que te espere? xD i li dic que no vull abusar xD i em diu: otra vez será xDD

total, que era 1 aposta arriscada, però baixo a Santa Eulàlia xD (al final he nat amb el metro :P) xerrant amb el David (que estavem despotricant al Diego a base de bé xDDD jajajajaja :P) és que hi ha companys de feina amb els que es pot parlar, altres que no xDDD i el sevillano em cau bé xDD i arribo allà i em veu el Raúl i es posa a riure xDDD jajajajaja i em diu: me vienes a ver? :P és que és evident que si xDDD jajajajaja :P i quan arriba a la parada, em sorprén que es posa vermell O__O i em diu q vol parlar!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! *-* i jo que em poso superemocionada xDDD treu la supermúsica i hem estat xerrant 1 hora!!!! *-* (pobre home xDDDD) i avui han pujat els seus pares (sort que he nat a Sta. Eulàlia!! quina vergonya si l'hagués agafat allà!! on eren ells!! ja que era la parada on volia anar... uf!!) i sa mare li ha portat el berenar xDDD però aixó que et diguin "la otra" como que queda mooolt lleig!! sona com si fos la seva amant xDDDDDDDDDDDDDDDD si es que... sa mare... xDDDD i m'ha dit una cosa que com ho faci de veritat... uf... no se solucionarà amb 1 sol passeig pel carrer... la tonteria em durarà molt més!! ha hagut de passar 1 hora i mitja perquè se'm passés la tonteria xDDD encara que em sento feliç perquè ell també s'ha posat tonto xDDDDDDDDDDDDDD

i ha estat boníssim que passa el Carlitos i saluda de manera moolt divertida XDD jajajajaja i després passa el Jose luis, amb cara de "no té remei" xDDDD però reia xDD i em diu: qué cachondeo te llevas con ellos, no? xDDDDDDDDDDDD muy bien, no? XDDD (si, m'encanta xDDDD). i li he explicat lo del Calvorota i s'ha posat a riure xDDD dolent xDD m'ha dit quan té les vacances *-* jeje :P i s'ha baixat la peli que jo li vaig dir i jo veuré la que em va dir ell. jeje :P té gràcia ^O^

ah! m'ha dit que aquest cap de setmana havia estat avorrit *-* jejejejejejejeje *-* (i q m'havia trobat a faltar *-* i he estat a punt de dir-li que jo també i que se m'havia fet etern... xDDD però em sembla que no ha calgut dir res xDDD pq m'ha dit: te lo has pasado bien este finde? xDDD i li he dit q no gaire XD i ja ha quedat sobreentés tot xDDDDD). i quan hem arribat li dic: te abandono. i em diu: NO. xDDD no me abandones, quédate xDDDDDDD jajajaja.. ja m'agradaria xDDD però m'ha fet ilusió que estava quasi tant vermell com jo xDDD de tant fer el ximple xDDD i em deia que tenia calor i que necessitava donar 1 volta o no se li passaria xDDD jajajaja :P pobre... xDDD

i ara no sé si baixar o quedaré sobresaturada i no hi haurà manera de parar de fer l'idiota xDDDDD bé, aniré a l'arlequin a pel dvd de bola xDD a veure si el veig 1 altre cop xDDD (ja sóc aqui xDDDD i ja l'he vist xDD em deia que hi anés 5 minutets a xerrar amb ell xDDD jajajaja... em quedaria taaant tonta que no podria dormir de tant pensar en ell xDD així que he optat per saludar-lo des de l'altra vorera amb 1 super cara de felicitat que no vegis xDD i ell m'ha saludat rient i supermono *-*). jejeje... quan li he dit "hasta luego" quan marxava (quan he pujat amb ell xD) em diu: hasta luego? que bajarás luego a verme? XDD i li dic: no ho sé xD i em diu: eso es que si xDDD. jajajaja i em deia que m'esperaria xDD i ha estat cert... mirava supermono des del bus xDDD aix... aquest home, q em torna tonta xDDD (però no és cap queixa xDD em fa feliç q em posi tonta xD).

en el post on vaig posar els horaris modifico el de dissabte, que com q una s'ha posat malalta i ningú a part de mi tenia festa dissabte, em toca pringar U__U i encara com m'ha posat de 18 a 24 i no de 18 a 01 com estava previst, q ja li he dit que fins la 1, per voluntat pròpia no. xD quan li he explicat al Raúl m'ha fet gràcia una coseta que m'ha dit *-* jejejejejeje *-* si ho fes de veritat no sé si sobreviuria xDDDDDDDD (perquè encara estaria més tonteta xDDDDDDD a part de vermellíssima i amb les orelles a punt d'explotar xD).

ah! i quan he baixat, m'he topat amb l'Scorpio, q em deia que ja sabia on anava amb aquella cara, a veure el de l'Oliveras xDDDDDDDDDDDD jajajajajajaja (i quanta raó tenia xDDD).

i ja x rematar el dia xD he sortit a buscar el sabó x rentar la roba i estava ell allà, tant tranquil, em veu i em diu bona niiiit!!! *-* uooooooh!!! m'he acabat de posar tonta del tot per avui xDDDD entre el cop al cap q m'he donat a la feina avui i aixó... uf.. espero poder dormir algo xDDDD jajajajaja :P

apa, doncs els conductors del dia: El jose luis, el Carlitos xD, el meu conductor de l'Oliveras *-*, l'Scorpio i el Pelopi, que encara q no ha fet res directament, sí que indirectament ha contribuït a que comenci el dia animada xDDDDDDD.


No hay comentarios: