jueves, febrero 11, 2010

Molestant al meu conductor de l'Oliveras per 10 minuts.

Huolaaaaaa!!!

avui he nat a molestar al meu conductor de l'Oliveras per 10 minutets xDDD em pensava que era menys, bé, de fet, si no li puja gent, és 1 miqueta menys xD i bé, he arribat allà a les 11.51 xD i no hi era xD ha vingut a les 11.54 :P i em deia que encara quedava 1 minut xDD a sobre, com que estava fent ganyotes pq em tocava el sol de mala manera al careto, em deia que si feia cara de fàstic xDDD i q em deia el que li vaig dir l'altre dia xDDD dolent! xD i a sobre em treia la llengua xDDD (cosa que m'ha fet moltíssima gràcia veure que avui estava de tant bon humor que feia el pallasso amb mi xDDD).

avui, mentre xerrava amb ell, ja he sabut més cosetes d'ell *-* jeje ^^ em fa molta ilusió xerrar amb ell encara que siguin 10 minutets *-* ja que em deixa de bon humor i cara de ximpleta x tot el dia, però gràcies a aixó, no m'afecten les subnormalitats que em passen a la feina x culpa dels clients i els companys ^^ (passo olímpicament xD i penso en el de l'Oliveras xDDD jajaja :P). I és q avui li deia de nou que em sabia greu molestar-lo x 10 minuts XDDD (3 parades i prou) però és que em moro de ganes de xerrar amb ell i començar bé el dia i m'ha fet molta ilusió que em digués que si el volia veure, que l'anés a veure pel simple fet de veure'l, ja que sent amics, que no era estrany ni cap molèstia que l'anés a veure (no es pot imaginar la ilusió que m'ha fet que em digués aixó i lo feliciana que m'ha deixat *-*). però és que aixó de visitar un conductor per la ilusió i les ganes de veure'l, doncs queda 1 miqueta: no tens res a fer? xDD però clar, és que si no vas a algun lloc en concret, queda molt lleig xDDD i no pas pel fet de: et vinc a veure pq et vull veure xD i després agafo el Collblanc per nar a treballar xDD però en vistes de que no li molesta xD doncs si demà no em moro de vergonya repensant un cop rere un altre prop del bus xD si hi vaig o no xDDD pq em porti a la carretera xD doncs, l'agafaré. una altra història serà si té festa i demà no hi és... q pot ser... ja que aquest mes ha nat x ordre... també estic pensant... q la setmana que ve ja li deu tocar estar de tarda...q no li he preguntat... em va dir 3 setmanes l'últim cop xDDD però ja no recordo quan va ser... xDDDDD

i avui x tornar no hi era el iaio!!! hi era el paio de les ulleres XDDD mira que arriba a ser odiós, aquest home xDDD desde que el vaig veure el primer cop al 51 ara fa sis anys i mig... xDDD però avui estava inspirat x dir-me hola xDD (com el Domingo, q avui s'ha equivocat i m'ha contestat i tot xDDD).

i el patillut que se n'en fotia vilment pq estava xerrant amb el meu conductor de l'Oliveras!! que passa, eh?? T___T i el Va de guapo posava aquell somriure malvat que feia anys que no feia xDDD i l'Antoniu que el volia saludar, el paio passava d'ell pq rebuscava no-sé-què al 60 xDDDDDDDD m'he rigut molt, entre aixó i lo altre... xDDD i el Pèls 2 també ha saludat!! *-* ooooh!!!

apa, doncs res més, x avui ^^ fins aviat!!!

No hay comentarios: