jueves, febrero 11, 2010

Posant-me al dia amb Bleach (primera part).

Huolaaaaa!!!

quina caca que avui el de l'Oliveras tenia festa... xDD encara que ja m'ho mig esperava xDD així que m'he hagut d'anar caminant fins la carretera amb el fred gèlid que feia U.U

avui m'he llegit el vol 34 de Bleach, que es queda mooolt intrigant... *-* quines ganes que surti ja el vol 35!! *-*

i també m'he començat a posar al dia amb Bleach. he seguit per on em vaig quedar ahir i ja vaig per l'episodi 330 *.* (els millors, de moment: el 228 xDD i el 229 XDDD que bo.. tant lo de la platja com lo del Ikkaku i la germana del Keigo xDDD). la caca és que hagin deixat a mitges lo de la saga dels Arrancar per fer més palla U.U però ja es veia a venir que tard o d'hora ho deixarien penjat de nou, x seguir ves a saber quan!! U.U i el que no sé és si entremig d'aquesta palla i lara a partir del 230 hi ha la saga de les Zanpaktou XDDD o sigui que... xDDD

i demà, la segona classe de Llatí!! ueeeeee!! *-* ja en tinc ganes!! *-*

ah! m'ha encantat el nou tall de cabell de l'Angelito (i la supersalutació des del 64 xDDD ha estat un: vaaaaa, et saludo xDDD) i l'Antoniu igual xDD i com sempre, l'Iron man m'ha enxampat mirant-lo xDD i m'ha saludat supercorrectament *-* mola xDDD.

a veure si demà ja hi és el meu conductor de l'Oliveras (que tant si està al matí com a la tarda el molestaré igual xDD jojojo :P). apa, doncs els conductors del dia: l'Angelito, l'Antoniu, el Patillut xD, el Brincos xD (que ha estat divertit quan la gent s'ha escandalitzat quan ens ha tancat la porta x nar al WC xDDD i es pensaven que ens deixaria tancats al bus xDDDD jajajaja :P). i l'Iron man ^^

No hay comentarios: