martes, febrero 09, 2010

El retorn del meu ordinador i posant-me al dia amb Bleach

Huolaaaaaaa!!!

avui per fi he recuperat el meu ordinador i puc seguir veient series d'anime!! feia prop de mes i mig que no podia veure res U__U quina caca xDDD

avui he nat a Sant Martí, a buscar 1 llibre pel meu germà, excusa perfecta per agafar el bus xDD per anar, he nat amb el Pepón :P per tornar, amb el meu estimat conductor de l'Oliveras xD (q no he pogut xerrar amb ell pq ja duia 1 iaio assegut amb ell :P però de totes maneres ha estat graciós que de tant en tant em deia alguna bestiesa desde davant xD i em treia la llengua :P) el millor ha estat quan ens hem trobat al Menja xDD que quasi no passava el bus i m'he posat a riure i ell, enlloc d'indignar-se em sorprén dient-me hola Cris xDDD i "mírala qué feliz" xDDDDD (com no? si nava amb el Raúl xDDD).

total, que ja m'he llegit el vol de Hitler... no està malament, però no seria pas 1 compra xDDD avui he agafat els volums 1 i 2 de Gantz a la biblioteca de Molins xDDD (ja que a la Tecla sala no se sap quan els tornaran T__T i a la Ignasi iglesias se l'han carregat T__T). així que he nat aquesta tarda a Molins i els he nat a buscar... a veure què tal està ^^

ara tinc pendent per llegir Trinity Blood i el vol 5 d'Eagle ^^

avui també he acabat de llegir el vol 2 de Busou Renkin ^^ està interessant... el que em fa por és el final U.U

i només recuperar l'ordinador tenia el dubte si Kobato o Umineko però mon germà, per probar si el so nava ha fotut l'episodi 248 de Bleach xDDD i en veure 1 nova saga de "relleno" xD m'ha picat la curiositat (i llegint com estava el vol 34 xD) doncs clar, he dit: a viciar-me amb Bleach!! xD i ja he vist els episodis 217, 218 i 219. ara estic veient l'episodi 220 ^O^ (i després he vist que tenia per veure fins el 253 xDD així que tinc feina x estona xDDD) a veure fins on arriba lo dels Arrancar i tornen amb el "relleno" ^^ també estic intentant baixar els 4 episodis de One piece que em manquen x veure ^O^

i ben aviat tindré un dels volums que em moro de ganes de tenir: Mermaid Scar. que la Sayuri el ven x 10 euros *-* i q fer-me'l portar en francès, si me'l porten seria com 15 o 18 euros xDD així que... ^o^ a veure quan pot quedar *-* q em moro de ganes de tenir-lo! ^O^

i demà passat aniré a aprofitar les ofertes de l'Fnac x pillar-me 1 parell de tomos més de Monster ^_^ jeje... no em corra pressa, però quan hi ha ofertes és millor aprofitar-les ^^

ara estic pensant en les lectures que m'emportaré x demà per l'hora de descans de la feina i pels viatges d'anada i tornada amb bus :P (ja que anar amb el Domingo requereix 1 manga x llegir xDDD) un serà el vol 34 de Bleach XD (per descomptat) i l'altre dubto entre el vol 11 de la Ventana de orfeo (que té quasi tots els números pq me l'emporti :P), el vol 2 de No soy un ángel , el vol 1 de Godchild o el vol 19 del Bobobo ^^ (o potser algun altre que se m'acudeixi en aquell moment xDDD). però quan són tantes hores és millor emportar-se un bon totxo xDDD.

apa, doncs res més!! fins aviat!!! els conductors del dia: el Patillut ^^, el Pepón, l'Iron man i el Pèls 2 (x la super salutació que han fet xD) i l'Antoniu xDDD

No hay comentarios: