lunes, febrero 08, 2010

La visita dels inspectors de l'Oliveras.

Huolaaaaaa!!!

avui he nat a xerrar amb el de l'Oliveras... estava farta de la situació xD i trec el cap pel balcó 10 min abans XD i em diu q si vull baixar... baixo, i allà estava xD em diu q sóc 1 maleducada x no dir-li adéu l'altre dia i jo li he dit lo que pensava: ala, a saco xDDD i m'he quedat supertranquila xDDD (total, com q si li quedaven dubtes de si m'agrada o no, que li queda claríssim xDDD). i bé, jo superfeliciana xerrant amb ell xDD i llavors, em diu: aquellos son los inspectores xDDD i em demana que no li digui res pq sino, se les carrega xDDD llavors, pugen els 2 inspectors, em demanen el bitllet, encara que "l'escurçó", ja se n'havia adonat que nava xerrant amb ell xDD i mirava a veure si ens enxampava xerrant xDD total, que quan arriben a x punt, es veu que li foten la bronca x no esperar una amiga del conductor de l'L12. cosa q m'ha deixat flipant xDDD pq la tia, mentre esperava el 52, seguia dins del bus xerrant amb el del 12 XD que fort... i després diuen de mi XDDDD i m'ha fet gràcia, quan pugen, li miren la màquina i li diuen; vienes 3 minutos tarde xDDDDD i fins i tot, sabien en quina parada havia estat més estona del compte O-O i quan ja marxen, l'escurçó em diu: ya puedes seguir hablando... i se'n reia... :O em pensava que li diria algo, però ha estat considerat amb ell xDDD i hem seguit xerrant XDD

he nat a la biblioteca però havien robat la col·lecció d'Evangelion T___T i no l'he pogut agafar U__U i he vist Trinity blood de l'1 al 5 i l'he agafat x probar ^^

aquesta tarda volia nar a x Eagle vol 5 i per Blood + però amb la que cau... U__U no em vull refredar i no poder nar a treballar dimecres,,, T_T potser si quan acaba la rentadora, ha parat q miqueta hi aniré ^^

i com que he arribat abans, he tornat amb el Menja xD que quan m'ha vist m'ha dit q vindria en 10 min, i així ha estat i 1 cop més, m'ha preguntat si per 20 min, m'esperava a que vingués el Raúl, però va a ser que no... plovia, feia fred i tenia gana xDDD lalala... :P i l'hem vist x la finestra i el menja s'en fotia de mi pq mirava emocionada i em mira i em diu: te comerás la ventana xDDD i li dic: quan ja hagi passat, ja llegiré xDDD i passa, mira xD i em saluda xDDD jejejeje *-* em veus superfeliciana i el menja s'en reia pq estava supercontenta xDD i m'he llegit el vol 11 de Black Jack ^^ que aviat ja aniré a Sant Andreu a tornar-lo xD. jeje ^^

apa, doncs de moment, res més. ^^ jeje els conductors del dia: el Patillut ^^ i el Pepón ^^

No hay comentarios: