domingo, febrero 14, 2010

La superconversa amb l'Antonio.

Huolaaaaaa!

aquest matí m'ha costat mooolt llevar-me... ja que vaig arribar a la 1 de treballar U.U i tenia en ment agafar el tram, perquè triga més que el bus i així hauria d'esperar menys estona al carrer amb el fred que feia xDD però arribo i veig que hi ha 2 persones i eren dos paquis, q 1 em diu: nena, sexo? O______O i em quedo: quèeeeee? ha estat entrar i picar el botonet i sortir del tram, mirar que quedaven 2 minuts pel bus i ha estat: encara que sigui l'Antoniu xDD (que ho era! xDDDD) i m'hagi d'esperar 30 min al carrer.. m'espero!!! T__T passo de que em violin uns paquis al tram!! T__T així que he pujat amb l'Antoniu, tant superpuntual com sempre xDD a les 7.10 clavades era allà xD i quan s'ha baixat la gent xD em pregunta que on baixo xD i li dic que a la última, q encara em sobra mooolt de temps xDDD jajajaja i llavors, s'ha posat a xerrar amb mi i m'he despertat de cop xDDDDD ha estat: m'està parlant l'Antoniu!!!! ooooooh!!! i jo flipant xDDD i sort que en 5 min ha vingut la Sandra i m'ha obert xDDD perquè sino.. em glaçava a la porta del mc xDDDD

i per tornar, sort q era el Jose Miguel xDDD (em pensava q seria l'Antoniu 1 altre cop xD, que hagués tingut mooolta gràcia xD) i quan he arribat he vist de nou al menja xDD q es reia de mi xDDD i em deia que si ja "estava de vuelta" xDDDD i després, he tret el cap pel balcó i he vist el meu estimat conductor de l'Oliveras, que m'ha vist xDDD dient-li: holaaaaaa! xDD superemocionada desde el balcó xDD i m'ha fet hola amb la mà supermonooooooo!!! *-* i si ja estava supercontenta amb lo de l'Antonio xDD doncs encara més, en veure el Raúl xDDD jejejeje (m'hagués agradat baixar 1 momentet amb ell... però deu estar saturat de mi xDDD per un dia que deu pensar: estaré tranquil... amb la meva música xDDD) potser després baixo les escombraries (a la seva hora xDDD) i a veure si em saluda *-*

i després a la tarda a pringar! de 18 a 24 U.U

ah! els horaris de la setmana que ve són:

dilluns --- de 13 a 21
dimarts --- de 15 a 22
dimecres --- de 7.30 a 16
dijous --- festa (i aniré d'anada i tornada amb el meu conductor de l'Oliveras *-*).
divendres --- de 18 a 24
dissabte --- de 13 a 16 i de 18 a 23
diumenge --- festa

i ja està. els conductors del dia: l'Antoniu, el Va de guapo 2 ^^ i per descomptat el meu conductor de l'Oliveras (que encara que no hi hagi pujat, com q em saludi ja em deixa feliç xD).

ah! ahir va ser conductor del dia el Cigró xDDD que gràcies a que venia tard xDDD q eren les 19 i va venir xDDD doncs m'ho vaig passar pipa xDDD i a més a més, no saber lo que era la rua... xDDDDDDDDDDDDDDDD en vaig tenir per riure tanta estona!! gràcies a ell, quan estava netejant el saló (ple de merda) reia sola recordant-lo dient "qué es eso?" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajaja :P

No hay comentarios: