sábado, febrero 13, 2010

Molestant una miqueta al meu conductor de l'Oliveras

Huolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui al matí m'he llevat tard xDDD perquè tenia ganes de llevar-me quan em llevés, ja que vaig arribar a la 1 de treballar xD i quan m'he llevat, trec el cap pel balcó i veig el meu conductor de l'Oliveras xDD que ha estat un: oooooh!!! hi és!! *-* mirada de: vull pujaaaaar!! xDDD però clar, no tenia cap objectiu... xDD i pujar per pujar li molesta que la gent hi vaig en plan "nem a xerrar una estona amb el Raúl" xDDDDD així mateix m'ho ha dit xDDD (i jo pensant: lalala... aixó era el meu pla xDDDD però clar, alguna cosa més he de fer... així q amb l'excusa de la biblioteca xDD hi he nat :P encara que ell ja sap que hi vaig per ell xDDD jajaja :P). és el que té que una sigui aixi i li digui tal qual: es que hi vaig perquè ets tu. i em quedo tant feliç xDDD així que hem xerrat d'un munt de coses xDDD i he vist a sa mare xDDDD jajajaja... ha estat un moment molt divertit xDDD sa mare puja al bus amb el carro de la compra xDDD i li ha portat l'esmorzar xDDD (es veu q ja duia 1 hora i mitja allà esperant-lo xDDDD). m'ha semblat una dona moooolt aguda xDD

i m'ha dit que són amics amb 4 conductors de la Soler i sauret.. :O ooooh! entre els quals hi ha: l'Eli (que li dóna caramels xDDD), el misteriós home del tatuatge al braç xDDD (que després de pensar crec que és el Miguel xDDD ja li preguntaré demà al Raul a veure si és xDD jajaja :P), l'Iván i el quart no m'ho ha dit XDD em deixava amb la intriga xDDD q dolent! xDDD

i llavors, per tornar, he tornat amb el Pèls 2 xDDD que suposo que s'ensumava que havia nat amb el Raúl pq es reia de mi amb somriure malvat com el dels vells temps xDDD jejeje :P però ha estat divertit. sobretot quan s'han saludat amb la grassa. ^^

bé, doncs fins aqui lo d'avui. ja m'he llegit Blood + ciudadela nocturna *-* m'agrada moltíssim!!! a veure si em puc pillar la setmana que ve els 4 vols q em queden x llegir de Blood + a la biblio xDDD jejeje *-*

els conductors del dia: com no, el meu conductor de l'Oliveras *-*, la Grassa (per la salutació que ha fet ^^), el Julio xD i el Pèls 2 xD

No hay comentarios: