martes, febrero 02, 2010

Canvi de capçalera i el vol 1 de Haruhi Suzumiya ^^

Huolaaaa!!

avui he nat x ase i tornat x bèstia. i el que em sorprén és que he agafat 1 llibre a Sant Feliu, a la biblio d'aqui i ara em surt q l'he de tornar a Sant Joan O__O cosa que flipo pq era de la Tecla Sala xDDD així que no entenc res més @,@

a més, aquest matí m'he indignat molt amb el conductor de l'Oliveras... T_T i ara és ell el que es fa l'indignat T___T m'ha encantat l'Andalús i el Lalala xDD i també el Patillut ^^

i aquest matí he nat a la biblio de Sant Boi a tornar 1 parell de llibres... XD q ell s'ha pensat q baixava a Cornellà i donava mitja volta pq estava emprenyada amb ell xDDDDD i em pita i em pregunta q si torno cap a casa xDDD jajajajaja xDD q burro xDDD i li dic que vaig a Sant Boi i em deia que "yo voy y me lo creo" xDDDD q fort...el problema és seu x no parlar-me en pujar i preguntar-me on nava xD si ho hagués fet, hagués sabut q des del principi tenia pensat baixar allà i nar a Sant Boi T___T

i bé, ara vaig a apalancar-me al sofà a llegir Cinturó negre (el vol 6) que aquesta setmana aniré a pel 7 XDD (però quan hagi cobrat, clar T____T).

així, que amb l'humor en el que estava, he volgut canviar 1 miqueta i fer canvi de capçalera xDDD

he acabat de mirar les novetats del mes i aquest serà tranquil xDDD pq de Glénat m'interessen tant sols 3: Hayate, Negima i Cinturó negre xD. de Planeta, si surt Nora i Hanakimi :P de Norma: Fairy tail, Nodame i la melodía de las estrellas. Rayearth 2 potser m'espero, pq no em corre pressa xD i lo que més m'interessa és Ivrea que seran 6 tomos xDDD així que... ^^ millor x la meva butxaca :P

i a la tarda he nat a veure si em podien depilar però era tant caríssim el lloc on he nat que he marxat corrents en quan m'han dit el que valia!! T__T i llavors, he nat a veure si tenien el vol 1 de Haruhi Suzumiya... q per 15 miserables cèntims de descompte q m'han fet, més m'hagués valgut anar a l'Fnac T___T i bé, però com q estic de l'humor que estic i em moria de ganes de llegir-lo T.T ja el tinc ^^ i per nar he nat amb l'Scorpio... com m'he rigut... a veure si recordo la frase que ha dit "un hombre que te hace llorar así no es más que un patán". m'ha agradat molt xDDDDD li estava explicant a una senyora i de sobte, se sent aquesta frase xDDD que bo xDDD m'he rigut molt entre aixó i quan m'ha vist que ha dit q on nava amb el cap cot XDD molt bo xDD i el Bombilla dient q m'animés immediatament xD el cap d'es duia el cap de raspall de quan el vaig conèixer xDDD el Vikingo duia el 64 xDDD i al final he acabat agafant l'Scorpio pq l'únic que havia passat abans era el Vikingo i jo en volia 1 que passés x Esplugues. xD també havia vist el Miguel, q m'havia enxampat dient: ala!! xDD pq l'havia vist xDDD i és un... vull tornar amb tu... jejeje :P i llavors, com q he perdut el de l'Scorpio davant dels nassos T__T m'he hagut d'estar 20 i pico de minuts a esplugues esperant el següent xDD i he pogut nar amb el Miguel xDDD jeje :P mentre esperava he vist al "Jose mari" XD q mirava i tot *-* i per la finestra he vist al Calvo de la mala llet, q m'ha saludat xD jeje ^^

pel que fa a la meva opinió de l'1 de Haruhi és que s'entén mooolt més que en anglés i que l'he disfrutat. tinc ganes de més Haruhi xDDD jeje :P

els conductors del dia: l'Andalús, el Lalala i el Patillut
i afegiré també els de la tarda xDD el Miguel, l'Scorpio (que gràcies a la seva fan he descobert que es diu Jose xDDDD), el Tio bueno (ara he recordat que he vist al noi guapo q duia un bus gris sense número xDDD jejeje ^-^), el Calvo de la mala llet, el Bombilla i em sembla que no m'en descuido cap :P

amb aixó vull dir que com els meus autobuseros de sempre no hi ha ningú *-* jejeje ^^ són els millors ^O^

No hay comentarios: