lunes, febrero 01, 2010

Nightmares for sale

Huolaaaaa!!

avui he nat una estona a xerrar amb el meu conductor de l'Oliveras xDD aquest home està molt sol·licitat xDDD m'ha encantat la reacció del Pepón quan m'ha vist allà amb el de l'Oliveras xDDDD jajajaja :P i resulta que els centres d'estètica on volia anar estaven tancats, així que nat x ase i he tornat x bèstia.però al menys he xerrat una miqueta amb ell xDDD m'ha fet gràcia quan m'ha dit "princesa" xDD que m'he recordat de la prota de Five :P

i el viatge amb el Pèls 2 ha estat divertidíssim!! xDDD l'he disfrutat xDD sobretot, quan buscava pel carrer al de l'Oliveras i quan hem arribat a la plaça i ja no hi era! xDDDD la cara que se li ha quedat en veure el bus buit no ha tingut preu xDD

i he començat la lectura de Nightmares for sale. de fet, el primer capitol el vaig llegir fa dies, però ahir a la nit, al nitbus vaig seguir llegint (el del nitbus em va dir adeu xDDD) i el Pèls em va traumatitzar perquè em va tirar la canya, cosa que no m'esperava gens i em va espantar molt T__T em fa por veure'l... tot per culpa del Jose luis,q entén el que li dóna la gana!! aquell dia estavem parlant del Lolo!! no del Pèls!! i el molt pallús, va i li diu ves a saber què al Pèls!!! T__T jo al Pèls ni el trobo guapo ni res de res!! tant sols em cau bé i prou!!! T___T estic indignada amb el Jose Luis!! ¬,¬ (aixó em fa pensar en no explicar-li res més al Jose luis ¬,¬)

i quan he nat 1 moment a fer 1 encàrrec m'he trobat pel carrer a 1 conductor de l'Oliveras xD q m'ha saludat xDDD (l'home encara està indignat pq aquell dia em vaig posar de la manera en que em vaig posar pq no era el Raúl xDDDDD).

al final no he jugat amb la wii sinó al joc de Yugi de la play xDDD i ja m'he llegit el vol 2 de Nightmares for sale. ha estat la lectura del dia, els 2 volums!! ha estat força bé. molta mort i destrucció i desesperació també (tant sols 1 històra ha acabat bé xDDD) però ha estat interessant.

ahir ja vaig acabar el vol 11 de Comme elles... es queda superintrigant!! es venjarà l'Ena i intentarà matar la Kazumi?? O.O què farà la mala pècora de la Suzuki? XDD però fins l'abril, res xDDD


ah! els conductors del dia: el Pèls 2 (pq m'ho he passat pipa amb ell xD), el Pepón (per la supersalutació que ha fet), l'Iron man (que demà agafaré el bus amb ell x nar a l'arxiu a fer feina xD q ja toca :P) i el Patillut xDDD

No hay comentarios: