miércoles, febrero 03, 2010

Lectures d'avui i horaris de la setmana que ve

Huolaaaaaa!!

avui ja han posat els horaris per la setmana vinent:

** dilluns - festa
** dimats - festa
** dimecres - de 13 a 16 i de 17 a 22
** dijous - de 13 a 16
** divendres - de 12 a 16
** dissabte - de 20 a 24
** diumenge - de 18 a 24

i m'han dit que va ser la encarregada la q va fer els horaris *-* jejejeje ^^ es que 4 dies de festa és algo quasi irrepetible!! *-* jejejee :P

avui he nat amb l'odiós Domingo, que he hagut de quasi cridar x deixar-lo sord pq em senti i em saludi. s'ha espantat quan l'he saludat i ha fet 1 bot xD jajaja :P i m'ha acabat contestant després de processar-ho una estona. encara que encara dubto si m'ho ha dit a mí o al iaio que ha pujat després de mi T__T

i per tornar, amb el iaio dels cabells blancs, que duia el 94!! feia tant de temps que no hi pujava xDDD ha estat seure en els seients i dir: ooh! es el 94! xDDD jejeje :P es reconeix xDD jeje :P després de tants anys pujant-hi! *-*

avui m'he llegit el vol 15 de Crimson hero, que me'l va regalar mon germà x reis i encara no l'havia llegit U.U es queda interessantíssim!! quasi no recordava el nom dels personatges xDDD
també m'he llegit el vol 6 de Rockin' heaven. q està interessant però és taaant previsible!! T.T però és taaant mona xDD jeje :P i també he llegit el vol 3 de Hataraki Man ^^ a veure si diumenge me'n recordo i compro el vol 4 ^^ amb el que em doni la Miya per Midnight secretary em compraré l'11 i 12 de La ventana de orfeo i el 4 de Tokyo Style ^^

a veure si demà el de l'Oliveras ve i ve d'humor per xerrar ^^ no dic tota l'estona, si no li ve de gust, però almenys una miqueta perquè no em faci sentir despreciada com l'altre dia ^^

apa, doncs res més. me'n vaig a clapar o demà no em llevaré xD jojojo :P

No hay comentarios: