sábado, diciembre 05, 2009

Visita a Diagonal Mar amb l'Emma (amb bus xD)

Huolaaaaaaaa!!!

avui al matí hem quedat a les 9 del matí x agafar el bus. aixi que a les 9.12 hem arribat a la parada a l'espera d'una opció interessant. Diagonal Mar ha estat la opció q ens ha fet el pes aixi que ens decantaríem x Diagonal o collblanc segons el conductor xD que m'hagués quedat amb el Calvo machomán xD que duia el 57 però l'hem deixat passar x agafar el 62 (més que res pq la curiositat ens podia de qui era el substitut del Jose luis xDDD) i era "aquell home", el Moriarti xDDD (és que s'hi assembla xDDD) a primer cop d'ull semblava el Pelopi, cosa que ens ha fet ilusió, pero en veure que era aquell home xD doncs s'ha acabat la gràcia xD. per la finestra hem vist el Pèls 2 amb les seves ulleres de sol vermelles xD i el Pepón *-*

llavors, he nat a mirar si havia cobrat xDD i siii!!! aixi que he tret diners x la t-mes i pel dinar... i pels regals de nadal de ma mare i de mon germà (i `per comprar el de mon pare demà al mercat de sant antoni ^^).

llavors, l'Emma s'ha comprat uns dvds i jo m'he comprat:

-> el dvd de Susurros del corazón *-*
-> el dvd de Iron man (x 5 euros)
-> el vol 33 de Bleach
-> el vol 7 de Rg veda (final!!!)
-> el vol 3 de Rayearth (final)
-> vol 3 de la Melodía de las Estrellas ^O^

i el regal de mon germà i el de ma mare xD

per dinar ens hem gastat 5 euros xD un arrós que valia 3,5 euros, l'aigua i les postres (uns petit suisse de xocolata xDDD jajajaja :P i una bossa de patates d'un euro per partir xD).

ella s'ha comprat un telèfon móbil xD i ja està, no he gastat més, que he d'estalviar ^^

i demà al mercat només compraré el 37 de POT, que m'en moro de ganes xDD i prou (fins que em donin dinerons x Nadal xDD no em compraré més que els paquets que tinc demanats i que em falta pagar: q un son 18 euros i l'altre 20 xD jojojo :P). així podré estalviar quasi tot el meu sou ^^ lalala...

i per tornar, hem agafat el 7 (amb 1 tio bueno q ens ha esperat i jo babejant xDDD i l'Emma rient xDDD) i a sobre em diu "hola guapa" xDDDD jojojo :P i després li dic a l'emma: per l'altra banda ve el bus xD i li dic: sembla el Carlitos xDDD i quan ve per la nostra banda si que l'era!! i a sobre ens ha rebut super alegre i cordial! xDDDD impressionant ! xDDD ens ha rebut amb els braços oberts literalment!!! xDDD m'ha fet moltíssima gràcia xDDD

i per l'altra banda no m'ha agradat el que he vist xDDD i tmb ha passat el Bigoti 4 U___U que m'ha traumatitzat xD i en arribar hem vist el Peloparriba ¬.¬ sort que hem agafat el Carlitos!! xDDDDDD pq la resta del repertori que he vist... quina por!!! xDDDD

i llavors, per vagància xDDD li dic a l'Emma: agafem l'Oliveras x 1 parada x no caminar? ella es pensava que jo ho deia de conya xDD però jo ho deia en serio xDDD i el crido xDD i va i era un caxo tio guapo!!!! ^o^ guapoooooo!!! i ell rient, em somriu i era ni més ni menys que l'Àlex!!! uooooooooooooooooooh!!!! quant de temps!!! i ell rient pq li dic a l'Emma: noi guapooooooo!!! i ella q es pixava de riure xDDDD i ell mirant pel retrovisor mentre em somreia. jejejeje *-* m'ha fet ilusió!!

ah!! i quan erem al Diagonal Mar m'he viciat a la recreativa de Initial D!!!! siiiiiiiiiiiiiiii!!! quina ilusió!!!! em pensava que mai hi podria jugar si no nava a japó i veig que hi ha la "namco station" i penso: hi serà alguna recreativa d'anime? i em ve a la ment la de Initial d. quan la veig i que valia 50 cèntims la partida em quedo *-* vull jugar!! i hi havia 1 iaio que no deixava estar la màquina i jo q només volia fer 1 partida xDD per sentir-me Takumi xDDD
total, que el iaio s'emprenya pq perd xDDD i em deixa i jo feliç miro el moneder i tinc 2 monedes de 50 cèntims xDDD i poso la primera, i m'apalanco allà. la partida dura 3 minuts per fer la pujada i la baixada xDDD total, que em surt l'Iketani T__T enlloc del Takumi xD i llavors començo i em menjo les vores de la carretera xDD les barres aquelles de seguretat xDDDD i perdo vilment contra el paio que havia vingut a Akina xDD. i en la segona partida penso: es podrà derrapar com a l'anime? total, jo penso: a la sortida de la curva derrapo xDDD i vaig i ho faig!! i realment corria més!! i la tècnica de la cuneta servia!! jojojo XDD que feliç que era encara que perdés xDDDD m'ho havia passat pipa. i com que no tenia més monedes xDD doncs no he jugat més XDDDD (tenia el bitllet d 5 euros x dinar xDDD). però sóc feliç x haver jugat en aquella recreativa japo ^^

apa, doncs demà més!! demà dinar amb ma mare!! ^^

No hay comentarios: