viernes, diciembre 04, 2009

Final de Love Blog i Inuyasha!

Huolaaaaaaaaa!!!

avui he acabat dues series: Love blog! que ja feia dies que tenia els tomos 2 i 3 i encara no havia tingut temps de llegir-los xDDD i el 56 d'Inuyasha *-*
sobree Love blog m'ha agradat el final de conte de fades, amb "final feliç" ^^ i sobre el final d'Inuyasha també: final arrodonit amb un darrer capítol amb "tres anys després" ^^ lo del Miroku i la Sango em recoda l'emma xDDDD jajajajaja XD per tenir les criatures tant seguides xD i pel que fa a l'Inuyasha i la Kagome m'agrada que s'hagin casat xD però que no ensenyin la boda no té gràcia xDDD.

avui he molestat 1 estoneta al Jose luis, xD i m'ha explicat coses molt divertides xDDD (ara entenc moltes coses xDDD) i ja he vist qui era el famós "Señor Domingo" que portarà el Collblanc a partir del 2 de gener xDD (NOOOOOOO!! jo no vull nar amb aquell home!!! ¬.¬ el tio antipàtic que no diu mai hola quan duu el 51 de després del Pepón ¬_¬ amb lo feliç que era quan havia "desaparegut" del panorama xD i l'havien substituit pel Wally i el Calvo simpàtic ^^ i a sobre ve al collblanc ¬____¬ (la intriga és: qui posarà al 51 on estava aquell home, el Domingo? xDDD) serà el paraguayo? serà el Brincos? que retorna al 51 després de molts anys? xDD seria mític el retorn del Brincos al de les 10 xDDDDD ja que el primer cop q el vaig agafar a les 10 el duia el Brincos i era "l'home de les 10" xDDD quan encara no havia pensat 1 mote x ell xDDD. se sabrà el dia 2 de gener xDDDD (que sçoc capaç d'anar a pel bus x veure els canvis xDDD jajajajaja :P).

i demà nem a esmorzar amb el Jose luis xD jeje ^^ (m'ha encantat el guapo de l'Sf1 *-* guapooo, tio buenooo xDDDD) es que clar... però tinc la sensació que els vidres de l'urbà són diferents, abans no es veia mig cos del conductor!! ara veus el "cuerpazo" del tio bueno des del carrer xDDDDDDDDDDDD

i per tornar ha vingut el Brincos amb 1 caxo trasto T___T jo volia el 115!! segur que el Mario se l'ha carregat ¬___¬ i a sobre hem trobat 1 munt de trànsit i el de l'Oliveras ha marxat abans d'hora i llavors, ha vingut 1 calvo que ha sortit també abans d'hora xDD i ens ha preguntat si pujàvem (es que navem a la Tecla sala ^^) i li he dit que si xD. es que clar, el metro no nava d'on volia nar a on volia nar i la única opció que quedava era oliveras + L12 xD aixi que hem nat amb l'Oliveras i tornat amb l'Oliveras ^^ i el de l'L12 era ni més ni menys que el senyor que m'havia trobat quasi tot l'estiu xDDD i quasi sempre que agafo l'L12 xD i ja reia quan m'ha vist xDDD pq sempre que l'agafo baixo per agafar L'52 a Can sumarro i vaig d'una biblio a l'altra però ell dona la volta i passa per l'altra banda i llavors ve el meu i se'n riu pq m'espero moooolta estona com 1 pringada ¬.¬ i ja he tornat el llibre que vaig agafar per mon germà i per mi he agafat el vol 4 de Aula a la Deriva!!! quines ganes de llegir-lo! amb l'Emma l'hem fullejat i estava tant interessant que li ha picat la curiositat a ella també xDDD i això que no és amant de les coses de terror, però li ha fet el pes i s'ha animat i tot xDDD (propera lectura x ella xD).

i ja he mirat 1 de ls 4 episodis que tenia pendents de One piece (encara m'en queden). el cap de setmana tinc festa i encara no tenen els horaris de la setmana que ve... diumenge al matí aniré a mirar a veure si ja els tenen pq fins demà no els faràn ¬.¬ i passo d'anar al matí pq no els tinguin ¬.¬
i he vist els que tenia pendents de Kobato (a l'espera que pugui descarregar l'episodi 8 ^^) he vist els 6 i 7 ^^
també tinc pendents els d'Inuyasha del mes passat... es que tenia quasi 4 episodis x serie x veure... de lo enfeinada que estic U___U (i la pila de comics i llibres que tinc per llegir... T___T jo U__U).

i ara quan acabi el vol 8 de Black jack (de la Vapor vell xD) em llegiré el vol 1 de Bar limelight ^^ que el vaig comprar el mes passat xD i encara no l'havia llegit XD (que trist xD).
i he de veure més de Jigoku shoujo... vull temps lliureeeeee!! xDDD i el poc q tinc el dedico a sortir amb la gent que vull veure xDDD jojojo (aix... vull veure el noi guapo del Sf1 xDDDD guapoooo... porta el Collblanc *-* mirada suplicant) encara que mentre passi x sant feliu i m'alegri la vista abans d'anar a treballar em dono x satisfeta i si em saluda, encara millor ^^ (avui el Patillut m'ha saludat!!! m'ha fet ilusió xDDD). aix, m'emociono jo sola xDDDD (es que quan els veig no puc evitar mirar a veure qui hi ha xDDD). ah! i he vist al Jesús i estava diferent. no sé, amb aquest pentinat estava més guapo xDDD. (i amb la camisa i la corbata encara més... xDDD).

bé, doncs per avui prou. demà més!! jejejeje *-* a veure com va amb el Jose luis xDDD lalala... ^^ qui més hi haurà demà? intriga, emoció xDDD
els conductors del dia: el Jose luis (per descomptat xD amb les revelacions d'avui ha estat el millor!), el Punyeteru XD (que m'ha mirat amb cara de "no té remei" xD), el Jesús ^^, el Pepón xDD que avui ha dit algo mentre se'n fotia xD, el Va de guapo (q em deia que ja venia el collblanc xD) i el de l'L12 XD

vaja... com que el Jose Luis s'ha fet mal al peu T__T demà no vindrà i el substituirà ves a saber qui (no he gosat preguntar-li pq quedava 1 miqueta lleig i de mala educació xDDD) aixi que ja veurem qui ve demà amb el 62 de les 9.20 ^^ lalala... xDD es que anem igualment a donar 1 volteta xDDD. jeje ^^ aiii!! tant de bo que sigui el Miguel!!! que aquests dies m'he quedat amb les ganes quan ja he vist que el Juanan havia tornat xDD.

No hay comentarios: