lunes, diciembre 07, 2009

Horaris d'aquesta setmana ^^

Holaaaaaa!!

ahir ja vaig anar a la feina pel matí (amb el Jose Miguel xDDD) i vaig baixar al mercat de collblanc perquè quan sortís aniria al mercat a buscar el regal de mon pare :P

aquesta setmana tinc:

** dilluns: de 13 a 21 (per tant, agafo el de les 12.05 i per tornar el de les 21.15 (si em deixen sortir a les 21 en punt ^^ i sino el de les 21.45 T_T).

** dimarts: de 13 a 16 i de 18 a 23 U___U odio els horaris partits de més de 1 hora!! T___T surto super tard i em passo 1 munt d'hores allà pq si!! U__U agafaré el de les 12.10 (faran horari de festiu? m'agradaria saber-ho T__T) i tornaré amb el nitbus (quin remei U__U).

** dimecres: de 12 a 15 (agafaré el de les 11.10 ¬.¬ amb l'antipàtic del Mario ¬.¬) i per tornar el de les 15.15 si em dona temps i sino el de les 15.45 T.T

** dijous: festa. (si no m'ho canvien pel morro i arribo avui i em trobo amb els horaris canviats). al matí aprofitaré per nar a l'arxiu i agafaré el 51 amb el Jesús ^o^ (el de les 8.45 ^^). i per tornar si veig per la finestra que hi ha el Pepón, doncs el Pepón, sino, aniré i tornaré amb el Jesús *-* (és per variar xDDDD). i a la tarda aniré a Gavà a tornar llibres xD

** divendres: festa. (si no m'ho canvien aniré a l'arxiu també aviat al matí amb el 51 del Jesús ^^).

** dissabte: de 20 a 24. (així que hauré d'agafar el de les 18.45 que estaria bé que passés a les 19 xDDD perquè això de congelar-se esperant al carrer a que sigui l'hora no em fa cap gràcia T__T). per tornar, el nitbus U_U

**diumenge: festa (si no m'ho canvien U__U perquè si em pregunten si puc serà 1 no xDDD jajajaja :P).

i ja està... tant sols em queda mitja hora x nar a treballar!! U__U quines poques ganes de fer 8 hores!! U___U

ja m'he llegit els volums de l'1 al 3 de Cinturó negre. li veig més la gràcia que no pas a l'anime. és més "estil Urasawa" xDDD mola ^^
ahir també vaig llegir el vol 3 de la Melodía de las estrellas. (es queda tant interessant com l'altre volum ^^) però no sé pq em recorda a Karekano xDDD.

a veure si demà tinc més temps i puc veure la peli de Iron man xDDD que em moro de ganes de veure-la!!! T__T

apa, doncs em sembla que res més, de moment!! fins aviat!! ^O^

No hay comentarios: