miércoles, diciembre 16, 2009

Una tarda amb sessió intensiva de Go Ikeyamada.

Huolaaaaaa!!

avui al matí em feia mandra nar a Hospi i agafar el bus pq no sabia si estaria el meu amic de l'Oliveras. aixi que penso: si baixo i hi és, hi pujo XD si veig q es el Calvo o algun substitut pujo de nou a casa xDDD. aixi que baixo, veig que ve l'Oliveras, és ell, em diu q pugi que fa fred xDDD aixi que no m'ho penso 2 vegades xDD quin somriureeeeee!! total, que m'apalanco en 1 lloc on ell estigui ben visible xDD i quan arrenca posa la ràdio i comença a cantar xDDD m'encanta quan fa això xDDDDD jajajaja... i quan arribem a la carretera es fan 1 supersalutació ell i el Patillut, que m'ha fet molta gràcia xD. jeje :P i els seus companys el burxaven XD i per tornar, també he tornat amb ell xDD cosa que ell no en tenia cap mena de dubte xDDD i em diu: holaaa! buenos días!! como tu por aqui? si hoy todavía no nos habíamos visto xDDDDDDDD que dolent!! xDDD com m'he rigut xDD i li dic: tinc fred xD i posa la calefacció. q monoooooo!!! xDDD llàstima que està casat xDDD (quina pena xD). total, que ha estat 1 viatge mooolt entretingut XDD al final em sembla que s'ha posat bastant nerviós al viatge de tornada pq no parava de mirar-m'el, però es que estava molt feliciana xDD q en anar m'ha dit adeu amb la mà xDD i quan hem arribat ja a la parada també m'havia dit adeu xDD o sigui q... ^O^

i després m'he posat al dia amb l'anime de One piece. m'he mirat els 5 episodis seguits xDD i després un parell de Fairy Tail fins l'hora de dinar. després m'he mirat 3 de Transformers xDDD (que ja tinc ganes d'arribar al punt de la mort de l'Optimus prime i com arriba el Rodimus Prime xD cosa que m'en recordo perfectament xDD però ho vull tornar a veure ^^ i com es mor el Megatron i es transforma en Galvatron, després de ser transformat per aquell planeta malvat xDDD i és el nou líder dels decepticons xDD). ja falten pocs episodis x tot plegat!! suposo que passarà en aquell de "no se que de la oscuridad" que son 5 parts!!! xDDD

i aquesta tarda m'he fet 1 viciada de Go Ikeyamada, ja que quan nava amb el Dani estava llegint Moe kare, el vol 2 tota feliciana (i s'en fotia de mi pq deia que posava cara de felicitat mentre em llegia la novela xDDD) i com que m'he posat a mirar-me'l xDDD doncs no he acabat el volum i tenia ganes de seguir llegint. aixi que m'he tapat amb la manta i m'he apalancat 4 hores i mitja al sofà llegint el vol 2 de Moe kare, el vol 3 i com que no en tenia prou de la autora (i estava en mode romàntic XD) doncs m'he llegit el 8 i 9 de Uwasa no midori-kun!! que monoooos!! i com que encara segueixo en el mode romàntic i vull aprofitar-ho... seguiré amb Lovey Dovey o bé Kirari xDDD ara decidiré quan li tregui el plàstic a Kirari xDDD. jejeje ^O^

i bé, els conductors del dia són el Dani xD i el Patillut ^O^ m'ha sorprés veure el Mandonguilla enlloc del Pepón!! m'he quedat O__O i em diu el Dani: oooh! te ha cambiado la cara, este no te gusta? porque con los demás te emocionas xDDDD dolent! xDDD el que m'ha deixat O___O és la complicitat que tenien ell i el Menja albercocs! que m'ha mirat amb riure malvat peloparriba dd el seu trasto d'Oliveras!!! T___T aquell home fa moooolta por!!! U___U i després el Dani em mirava amb somriure malvat T___T dolent xDDD. juju i en aquell moment he rigut quan l'han cridat x la radio i s'ha sobresaltat pq no s'ho esperava! xDDDD jeje :P

avui he descobert que Liar game si que té una segona temporada del drama (de la peli ni rastre, de moment ^^) i he vist que ja tenien subtítols en anglès fins l'episodi 4 *-* aixi que porto tot el dia (des de les 12 menys algo que he arribat xD) intentant descarregar el primer episodi... xDD però com q està en 8 parts i em triga 1 hora per cadascuna, s'entén que encara estigui descarregant la darrera part T__T però va taaant malament q em sembla que avui no es baixarà!! U__U

i ara decidiré a veure què faig... xD jeje :P

apa, fins aviat!!! ^O^ i demà últim dia de vacances U.U (divendres treballo de 12 a 17.30. aixi que tornaré amb l'Edu xDDD i aniré amb el Mario =.=).

No hay comentarios: