martes, diciembre 15, 2009

Tercer dia de vacances, un fred que pela i els meus autobuseros.

Huolaaaaaaa!!

avui al matí m'he llevat quan m'han despertat els odiosos veïns, després d'arribar a la 1.35 amb el nitbus del sopar d'empresa. (i pq vaig ser de les 3 primeres en marxar!!!). el sopar no va estar malament, i el bus va nar prou bé, tenint en compte que el Vikingo era qui el duia i que feia mal temps, 10 minuts de retard no era res estrany. ara, amb la fresca que feia i el ventot horrible era mortal estar aquells 15 minuts a la parada esperant a que vingués. ja tenia en ment agafar 1 altre recorregut i tot (el 57 xD) però el 62 va apareixer ^O^ i vaig nar-hi dd Collblanc com tenia previst ^^

i avui al matí he nat a comprar unes mitges, que em feien moltíssima falta. (s'em van trencar l'altre dia unes que havien estat cosides i recosides xDD però un forat als dits del peu és horrible recosit pq allò ja era 1 manyoc de tela cosit allà que molesta més que res i es clava a la carn. així que amb molta pena (m'agradaven molt aquelles mitges, se'n van a les escombraries i n'he comprat unes altres, d'un color diferent pq de negres ja en tinc 4 xD i de liles només 2 aixi que aquestes són liles xDD per combinar amb els 2 jerseis que tinc d'aquest color ^O^

i després, he nat, a la tarda, a comprar amb mon pare el menjar (carn, croquetes, hamburgueses, mandonguilles, salsitxes, etc... ^^) per 15 dies (es que aixi és més pràctic, comprar la carn 2 cops al mes i ja està ^.^). i després hem nat a l'Eroski a per la llet XD que també tocava aquesta setmana xDD ah! i a la Sirena a x croquetes d'un euro!! bones i barates!! menjar per a tots x 1 àpat o per 1 persona x 3 vegades! xDD jeje :P

i al matí, he nat x la carretera x si veia el meu amic de l'Oliveras, que m'ha detectat xDD i de seguida s'ha adonat que me'l mirava i m'ha dit: ja no em vens a veure? XDD i m'ha posat cara de pena. jejeje ^O^ a veure si demà al matí li faig 1 visita ^O^ ja que vull nar a Can sumarro a tornar 1 comic ^^ i l'endemà a la Tecla sala xDDD

apa, doncs de moment res més a dir ^O^

ah! m'ha fet gràcia el Mario fent butiffara al Va de guapo xDDD jajajajaja... m'ha fet gràcia la reacció del Va de guapo, q ja no recordo les paraules. llàstima! xDDD i la salutació del Patillut i la del Gabi ^O^

he descobert 1 nou conductor, a la tarda xDD jajajaja (i no està geeeens malament!! xD).

bé, els conductors del dia: el Gabi, el Va de guapo, el Patillut i el meu amic de l'Oliveras xD.

avui m'he posat quasi al dia amb One piece, em queda l'episodi 430 xDDD. però bé, em sobra bastant aquest "especial" de la peli pq et posa la mel a la boca i te la treu.. pq la ditxosa peli encara no té subs... ¬.¬ coi de japos!!! ¬.¬ lo que lo dels Pirates Amigo xDDD jajajajaja... tot de mexicanos raros xD que em xoca que 1 d'ells digui "amore" com si fos italià xD i el "señor" i "señorita" xDDD (si es que... xD).

apa, doncs res més!! fins aviat!! ^o^

No hay comentarios: