jueves, diciembre 17, 2009

El dulce hogar de Chi, La ventana de orfeo i el final de les vacances.

Huolaaaaa!!

avui és l'últim dia de vacances, estic aprofitant les últimes hores tant com puc x llegir i veure tot el que em plau. ^^

avui he vist uns quants episodis més de Fairy tail i ja la porto al dia ^O^ (volia posar al dia Inuyasha però no podrà ser xD). també m'he posat a posar al dia Umineko no naku koro ni, almenys, a veure la tercera història, amb tot de bruixes xDD jajaja :P estic veient l'episodi 12 ^^

he nat a la biblio de Cornellà i he vist El dulce hogar de Chi vol 1 i l'he agafat. no està malament per passar l'estona, ara, és una història de llegir 1 cop i prou. almenys, pel meu gust xD. (el vol 2 l'agafaré dissabte si ningú l'ha agafat demà U.U).

i també he llegit el vol 9 de la Ventana de orfeo. quines ganes de llegir el vol 10!! però si me'l llegeixo ara, després em quedaré mooolt amb la intriga fins que pugui comprar el vol 11 (que no serà fins passat Nadal o reis!!! U__U). quina kk... T___T

avui he agafat de la biblio Doraemon i el misteri dels núvols. volia Doraemon i els 7 mags però l'havien robat T__T aixi que hauré d'esperar a que estigui disponible en alguna biblio (reservar és inútil pq com mai se sap si els tornaran... U__U). a veure quan la puc veure... possiblement diumenge al matí... o el dilluns xDDD (no sé, quan no hi hagi ningú ocupant el sofà... cosa mooolt difícil T.T).

apa, doncs res més, em queda molt poquet per acabar de veure la segona temporada de Transformers i començar la tercera... xDDD jeje :P si mon germà no s'estés viciant a la Ps3 podria veure-ho... T___T potser demà en puc veure els episodis... però es que vull veure els 5 de las Caras de la oscuridad seguits i serà difícil XDDD.

avui m'ha fet moltíssima ràbia quan se m'han trencat les botes T___T només m'han durat 1 mes i mig!!! sóc gafe ¬.¬ demà hauré d'anar al mercal a Molins quan plegui (directament dd Collblanc i amb la T-10 de 2 zones ^^) a veure si en tenen unes pel pressupost del meu regal de Nadal, q son 20 euros (es que mon pare em donarà aixo xD i m'avançarà els diners x poder-ho comprar ^^).

apa, doncs fins demà!!! ^O^

No hay comentarios: