miércoles, diciembre 23, 2009

A molestar s'ha dit!!

Huolaaaaaaaaaa!!!

que feliciana estic només llevar-me! xDDD (la culpa és del Dani xDDDD) total... q se m'en va la olla xDDD ah! si!!

començant pel principi... ^^

ahir, motivada per les paraules del Dani d'abans d'ahir, surto de casa a les 9.49 xD i ell mirant xDDD es posa a riure xDD pq com q no sabia que l'aniria a veure pel que em va dir o que surtiria de casa (si més no) a la seva hora, el veies fent-se un fart de riure des de l'Oliveras xDDDD i vaig cap allà i el veus que em diu: tu qué? no vienes? xDDD i jo pensant: no he de ser jo la que hi vagi pel morro i li digui que m'obri que fa fred, no? ha de ser que monament em digui: vine xDD. i em fa que vingui xDDD q mono xDDD i em diu: holaaaaa, buenaaas. em mira i diu: buenos días. (amb 1 supersomriure *-*) m'assec i ve 1 iaia i ell que li deixa la porta oberta i ella li diu: ya nos vamos? i ell li diu: no, señora. no todavía. faltan 5 minutos. i la vella li diu (amb veu de camionera): ah! como veo que le dejas subir a ella... i ell diu: le dejo subir porque es ella xDDDD. quina gràcia xDDD (i em sormiu ^O^) total, que mentre la vella fumava fora i passa això passa el Patillut amb el bus urbà xDDD passa cotillejant, em poso a riure xD i es posa a riure XD i ell que saluda rient al Patillut dient: y este de que se ríe? xDDDDDD (tenia molta gràcia xDDD). total, que es la hora i puja la vella. arribem a la carretera, ve el 51. era el Pepón, que saluda al de l'Oliveras de manera especial i divertida xDDDDDD amb 1 cara molt graciosa xDD somrient xD després el saluda el del 61 xDDD i la Eli també xDD i ell rient em diu: qué? te divierte¿? XDD i jo li dic: si xDDD i ell rient amb cara de "aquesta s'ho passa pipa" xD ah! i el Calvo Machomán estava al SF1!!!! xDDDDDDDDDDDDDDD i també el va saludar i tot xDD i per resumir xDD que va ser 1 viatge mooolt entretingut.. llavors, van pujar dues ties que quan parlaven amb ell li posaven cares de guarres ¬.¬ (ho sento, ho veia així xDDD) i li preguntaven algo T__T i llavors em diu: no te sientas abandonada...no te pongas triste *-* q mono és xD i llavors, es pensa que estic trista pq l'L12 estava davant i no el podia agafar xD i més quan no baixo a la parada de Can sumarro, aixi que ell mira endavant i sembla que saludi al de l'L12 i llavors, va i a la seguent parada l'avança!!!! *-* somric, li dic superfeliciana que és el millor!! xD i es posa a riure i diu: por fin sonríes! *-* i quan ja arriba el trist moment de baixar XD llavors em posa 1 supersomriure quan ja baixo *-* (mira que era soso i capullo el tio del 12 ¬.¬).

i per tornar, al vespre, em va sorprendre veure al 57 de l'altra banda al Iaio dels cabells blancs i penso: qui vindrà? O_O i llavors, ve el Calvo de la mala llet, amb 1 bus que feia "pum, pum" O_O i em vaig quedar: eeeeeh?? O_O i mentre nava feia un "pum, pum" tota l'estona xDDD era un: no petarà, no?? xDDD però prefereixo el Calvo de la mala llet al iaio xDDD jeje ^o^

i arribo a casa i ja m'ha arribat l'amic invisible!!! ueeeeee!!!

el tomo 4 de Fake *-* siiiiiiiiiiiii!!! completa per fi!!! ^O^
un ninotet moníssim de la My Melody pel movil!!!! *-*
un ganxo per penjar ninotets pel movil de la Kitty i una caixeta rosa preciosa on hi posaré les arracades quan me les tregui per treballar ^^
adhesius de la Sakura *-*
i un ninotet pel movil de la Hello kitty d'Aries!!!! justament el meu!!! jeje ^.^

m'ha encantat el regalet. quan li posi les piles a la càmara ja posaré les fotos. (i actualizaré amb el viatge d'avui ^^).

i avui, com que tinc festa aniré a veure'l i a veure què paxa xDDD

ah! ahir se'm va morir l'mp3!!! em va caure al terra i va petar... T__T ja no es va tornar a engegar U_________U aixi que mentre no cobri al gener hauré de tirar amb el walkman vell xDDD sort que no el vaig llençar!!! (suposo que encara anirà... el que no sé d'on treuré les piles!! (potser les del mando de la wii xDDD).

apa, fins després!! ^o^

No hay comentarios: