miércoles, diciembre 23, 2009

A molestar s'ha dit!!

Huolaaaaaaa!!!

avui m'he llevat en plan burxadora!! xDD i tenia moltíssimes ganes de veure el Dani, aixi que plogués o fes sol hi nava si o sí a buscar l'Oliveras. Així que a les 9.50 he baixat i en veure l'enorme quantitat de gent esperant-lo m'ha deixat petrificada!! què coi hi feia tanta gent amb el Dani??? O_O si normalment estava soleta o alguna iaia emprenyadora i ja està... O_O i pensant: estarà espatllat? apareix ell, feliciano xD i deixa pujar les iaies i iaios, que estaven impacients. saluda a alguns i em mira, em somriu i em saluda ^O^ i després que intentés seure xD (no el deixaven ni seure, pobre home xDDD) i el saludo, em saluda amb 1 supersomriure i m'en vaig enrere perque un maleït mocós s'havia agenciat amb el lloc de davant de tot (total, que si no stava soleta amb ell no tenia massa sentit probar de seure allà xDDD). total, que quan intentava seure ell em mirava i em deia que estava molt guapa *-* i s'havia fixat en les arracades que duiaaaaaa!! ueeeee!! ^O^ total, que ja més endavant, puja 1 amic seu i comencen a xerrar i tal i quan baixo em diu adéu amb 1 supersomriure ^^ (q m'ha deixat tonta del tot xDDDD) i passa el menja albercocs per l'altra banda i em diu: molestando al Daniel, eh? T___T si, què passa?? T.T

total, que vaig a la biblio i torno Aula a la deriva i m'entretinc mirant què tenen de nou: un superhumor de Chicha tato y Clodoveo (que va directa pa la saca per emportar a casa xD), el tomo de Heidi de la Purita Campos i el de Batman: Barcelona, el cavaller del drac (que estava en castellà, pero millor que res). i m'en vaig a seure tranquilament al sofà pq encara quedaven 2 hores perque tornés el Dani 1 altre cop xDD i m'he llegit primer el del Batman. que no ha estat gens malament ^^ potser era 1 miqueta massa de patriotisme a la història però no ha estat gens malament xDDD. el Batman és una miqueta curt xD.
després he seguit amb la Heidi, m'ha agradat, era tal i com la recordava, la història ^^ i ja m'he emportat a casa Cronicas del viento (del Taniguchi), ja que era lo únic de lo publicat aqui que no he llegit ^O^ i em venia de gust "calmar-me" una miqueta després de tanta "emoció" amb el Dani xDDD. en serio, estava supernerviosa i mig boja xDDDD total, que surto i agafo en prèstec aquells 2 i m'en vaig a buscar l'L12. comença a ploure a bots i barrals. els pensaments em porten a pensar: val la pena esperar? la resposta ha estat clara: SI ^.^ XDDD passa per l'altra banda el Dani, em detecta, em saluda amb la mà supermono somrient. xDD i em diu: "hasta ahora" ^O^ (com que no es notava que feia temps pq vingués ell xDD per agafar-lo amb ell xDD lalala... xD). llavors, quan ja arribo a la parada, estava a petar de gent x culpa de la pluja ¬.¬ i ve el 52 anterior i passava d'anar amb aquell, que em mira i em diu: no subes porque no tienes que coger este o porque esperas al de atrás? (clar, ja que era la hora del Dani, no la de l'anterior que duia 25 min de retard xD). i li dic: q no està prou clar? i em diu: vale, esperas al de atrás. i fa adeu i toca el dos.

llavors, en menys de 5 min ve el Dani, on 1 tio que també havia deixat passar el d'abans pq també volia nar amb ell li diu que havia deixat passar el bus ell i la noia que ha pujat la primera (o sigui jo T__T) i el Dani li diu: ah si?? i em mira amb cara de... anda que deixar-lo passar xDD jajajaja :P m'ha saludat supermonament i m'ha parat davant meu tot i que jo no l'he cridat. jejejejejejeje però es que es notava que volia nar amb ell xDDD jajajajaja :P

total, que el tornar ha estat més diferent. m'ha fet gràcia que la "iaia interrogadora" ha entrat en acció xerrant amb ell xD i ell animat, xerrava amb la iaia... T.T i llavors, ens quedem solets i penso: em parlarà? T______T doncs no... va i es fot a fumar!! uf!! quina ràbia que m'ha agafat!! no em fot més ràbia que el conductor que no et respecta i fuma dins del bus abans d'arribar a la última parada pq va tard ¬_________________¬ segur que si hi hagués hagut més iaios no hagués fumat, però total, era jo. ¬__________¬ aquestes confiances... ¬.¬ i llavors he recordat l'Emma renyant.-me i dient q es culpa meva XD. total, que ens creuem amb el Pepón i el Dani li pregunta que pq m'he emprenyat i li diu pq fuma dins del bus xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD molt bona, Pepón!! ^o^ i el noi es queda parat i em diu que això es parla... q si em molestava el tabac que li digués.. O_O però el que ell no entén es que si li dic no m'obirà abans la porta pq pugi i estigui soleta amb ell!!! T__T (de fet si que li vaig dir,a l'estiu ¬.¬) però veig que no se'n recorda... ¬.¬ aquest Dani... xDDD total, que em sembla que al final ha apagat la cigarreta i em diu: venga. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (estil Pepón total xDDDDDDDDDD) en serio, lo primer que m'ha vingut a la ment: el Pepón dient adeu mentre baixava del Collblanc. en serio!! xDDDDD i li dic: adeu. ^^ i em diu: adeu, guapa xDD ueeeeee!!! i jo superfeliciana xDD i arribo a casa, em giro 1 cop més i estava mirant x la finestra mentre em saludava amb la mà xDDD (i treia la mà per la finestra amb la cigarreta de nou xDDD).

a l'anada m'han fet gràcia les supersalutacions xDDD primer, el Patillut xDDD que el saluda XDD i després, el Pepón xD (que avui m'ha semblat que tenia els cabells blanquinosos?? O__O), després el tio de 61, el de l'1 i també el Va de guapo xDDDDDD carai, no sabia que el Dani fos tant famós! xDDD

i clar, el dubte és: demà treballa? lalala... xDD es que clar... si treballa, m'agradaria molestar-lo 1 miqueta... però quin horari fan? lalala... ^O^ i buenu... (em sembla que x Nadal tenia festa... ^^). A veure si el proper cop tinc els nassos per parlar amb ell ni que sigui 1 miqueta, algunes frases... ^^ (i no com avui, abans d'entrar al bus xD dins del bus ^^ però algo és algo xD).

i ara estic pensant en nar a pel 64 i molestar al Julián xDDDDDDD es que l'altre dia em vaig quedar amb les ganes xDD jajajaja :P a veure si ha deixat de ploure i m'ho penso... xD sino, em quedo llegint... ^^

apa, doncs res més xDDD els conductors del dia: El Patillut, el Pepón, el Va de guapo i el Dani (per descomptat ^O^).

No hay comentarios: