martes, diciembre 29, 2009

Molestant al Pepón...

Huolaaaaa!!

avui tenia ganes de dormir i no sabia si al final aniria a molestar al Pepón o no i si m'atreviria a preguntar-li lo del dia 31 xDD es que no sabia com dir-li després de moooolt de temps sense dir-li res xDDD aixi que al final m'he decidit a les 11.25 xDDD i he dit: tinc 10 min x nar a la carretera a x ell xDD i de passada aprofitar el val de 5 euros de l'FNAC xD aixi que dit i fet, surto de casa i m'en vaig a la carretera a pel 51 del Pepón xD que ha passat el Juanan amb el Collblanc (nava més o menys bé ^^) però com que volia nar a molestar al Pepón... doncs m'he esperat al Pepón. a l'anada hi havia massa gent i he perdut la meva oportunitat. aixi que quan he baixat, he nat corrents a pel vol 15 de Hayate (que per sort en quedava 1 ^O^) i m'hagués agradat comprar el vol 2 de Monster, però fins que no cobri res de res... U__U i fins al 5 o 7 de gener no cobro T.T i llavors, he nat a fer 1 megacua i ja pensava que no em donava temps de tornar amb el Pepón i no li podria preguntar, però la sort ha volgut que dues iaies es canséssin d'esperar i marxéssin de la cua i llavors, ja em tocava!! compro el comic i són les 12.28, pujo, espero, creuo i ja arribo a la parada i em quedo flipant quan són les 12.32 i el Pepón arriba!! ooooooh!!! quan va a la hora em deixa alucinant xDDDD jajajaja :P i llavors, ve amb el bus buit, completament, i no puja ningú més!! em quedo: oooh! que ple que ve xDDD i llavors, em fa vergonya, però penso: qui et veurà? quina iaia et donarà la llauna i et dirà que el molestes? ningú! pq no hi ha gent! xD aixi que m'aixeco i m'en vaig al davant. ell posa cara de: a veure què fa aquesta xDDDD i li pregunto, sense més XD i em respon XDDDD jeje :P i m'he sentit satisfeta xDDD jeje ^^ es que havia de saber-ho si el dia 31 feien horari normal o no ^^ q la pàgina web de soler i sauret es una caca i no posen el que m'interessa... o sigui, em sembla perfecte que posin "horaris de dies no lectius" però que especifiquin els dies importants si fan "horaris especials" o de festius o normals ^^ i com que aquell cop em va dir el Pepón que li preguntés a ell ^^ doncs això he fet. després de que el Jose luis no l'encertés per segona vegada ¬______________¬ cosa que em va indignar mooolt ¬.¬ i m'he divertit allà al davant amb les iaies que quasi es barallen x parlar amb el Pepón xDDD jajaja xDD i ja està ^^ volia xerrar amb ell, però no sé, era com 1 miqueta estrany, després de tant de temps sense xerrar xDD però m'ha fet ilusió :P (vull molestar al Pelopi!!). total, que m'ha encantat la megasalutació del Jacin al Pepón xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ha estat genial xDD en plan "pistolero". q per cert, el Jesús també ho havia fet abans xDDD i l'Antoniu si que ha fet 1 bona salutació a la segona xDDD i m'ha fet gràcia quan el Jesús s'amagava... dolent! i m'ha encantat la salutació del Pèls 2 xDDDD i el Cigró ha reaparegut i saludava al Pepón!!! O.O
i l'odiós senyor Purillos anava amb el vell odiós del 51 (aquell cap d'ou ferrat amb ulleres que el porta a la tarda) i a sobre saluda al Pepón amb cara de fàstic (estupid). com l'odio des que va posar ahir l'aire acondicionat per congelar-nos a tots! jo volia al Jose miguel!! no l'imbècil aquest... i avui q no l'havia d'agafar, avui si que hi era el JM! ¬.¬ i el capullo del purillos estava enlloc del Mario ¬.¬

i després he vist que estava el Descarat a l'Oliveras i ja només em queda x esbrinar qui hi ha al de les 15.15 per saber si ell hi és o no U_U però sino, voldrà dir que està en 1 altra línia T_T i que lo més probable es que sigui el 82/85 pq els Calvos clònics que estaven avui m'havien portat en aquestes línies!! (encara que potser és a l'L12... però la intuició em diu q és als altres pq al tio de la cua se li naven els ulls riallers cap als "grocs" ^^). i el capullo del N14 ara està en plan capullo i ja no em parla, ara va de llest i com q està mosca pq em van donar 1 lot tant maco, ara em tracta com deixalles. serà capullo envejós de merda!! estupid!! idiota!! i va lent expressament pq perdi l'N12 i em quedi 20 minuts al carrer esperant i congelant-me! serà subnormal! i no és que em monti la peli, es que a sobre m'ho diu. i es menja els semàfors en àmbre per tocar els nassos i et diu: mira com passa l'N12... ara a esperar... 20 minuts, no? CAPULLO!!!! idiota!! estupid!! agilipollat!! ¬.¬ i per més conya ve el senyor "jo fins que tothom em saludi i piqui no em moc d'aqui"... doncs imagina't el panorama... patint pq no pugi cap borratxo ni cap torracollons pq sino tots en pagarem el pato!! ¬.¬ agh... pq si ve, au, a esperar a que piquin el bitllet i no busquin brega amb el iaio o ja ens podem quedar a dormir al bus ¬.¬

apa, doncs vaig a decidir si investigo o no! xDDD fins aviat!! :P

més pelis vistes...

-> 40 días y 40 noches (una gilipollez... ¬¬ sense comentaris)
-> Keroro vs keroro (peli 3) --- igual que la resta de pelis, però m'ha semblat força avorrida... T_T

No hay comentarios: