miércoles, diciembre 30, 2009

Lo millor i lo pitjor del 2009

Huolaaaa!!

acabo d'arribar de treballar i estava pensant en això i com sóc així i fins que no acabi el que tinc en ment no dormiré, doncs ho escriuré. lo millor en tots els sentits del 2009 i lo pitjor també ^^ ja que demà, dia 31 treballo i no sé si tindré temps i ganes de fer-ho m'avanço 1 dia i ho faig ara xDDD (tenia pensat agafar el bus amb el Jesús a les 8.45 però em sembla que va a ser que no xDD no em podria aixecar... aixi que quan em llevi ja veuré què faig XD).

primer de tot - manga ^^

millor shonen del 2009

-> 1r lloc ---- 20th century boys
-> 2n lloc --- The prince of tennis
-> 3r lloc ---- Fairy Tail

millor shojo del 2009 (serà difícil xDD)

-> 1r lloc --- Ámame + Bésame (de la Mayu Shinjo) -> els 2 junts XDDD
-> 2n lloc --- Mi anaranjado atardecer
-> 3r lloc --- Hoy comienza nuestro amor

millor josei del 2009

-> 1r lloc --- Nodame Cantabile
-> 2n lloc --- Sounds of love
-> 3r lloc ---- Anoko to issho

millor seinen del 2009 (un altre cop decisions difícils xDD)

1r lloc --- Liar game
2n lloc --- Team medical dragon
3r lloc --- Desire


millor conductor del 2009 --- mmm.... és una decisió molt complicada i dubto entre el Pepón i el Jesús. en el temps que queda del 2009 ja decidiré ^^

millor pel·lícula vista aquest any... possiblement la de la boda de mi amiga (em sembla que era aixi xDDD). no sé, ja miraré entrades anteriors xDD.

millor videojoc del 2009 el Tekken 6 *-*

millor serie de TV del 2009: Warehouse 13 ^^ (tot un descobriment per part meva xD)

millors animes del 2009 (tal com em venen a la ment xD):

-> Kobato
-> Himitsu ~ the revelation
-> Kaidan Restaurant
-> Umineko no naku koro ni
-> Shugo chara Doki
-> Transformers
-> Natsume Yuujincho
-> Valkyria Chronicles
-> Tales of the abyss
-> Onegai My Melody
-> 07 Ghost
-> Kuroshitsuji
-> Code geass R2
-> Shigofumi
-> Hatsukoi limited

OVAS :

-> Higurashi no naku koro ni Rei
-> TRC
-> Holic
-> Negima


vale... ara els pitjors del 2009 ^^ XDDD jajajajaja :P


Conductor més borde del 2009

1r lloc -> el Mario

2n lloc -> el senyor purillos

3r lloc -> el Domi ¬.¬

Pitjor josei del 2009:

-> midnight secretary

Pitjor shojo del 2009:

-> érase una vez nosotros

Pitjor shonen del 2009 (decisió difícil... XD):

-> mmm...Shaman King (se m'ha fet força pal i no he pogut seguir xD potser algun dia li torno a donar 1 oportunitat :P).

Pitjor seinen del 2009:

-> Nijigahara holograph (sense cap mena de dubte!)

Pitjor peli del 2009:

-> A les seves sabates (taaant però tan plasta, aquesta peli xDD)

Pitjor serie de TV del 2009:

-> true blood



i ja seguiré que tinc son xDDD jajajajaja :P apa, fins aviat!! el conductor del dia: el Pepón ^^

2 comentarios:

Javi dijo...

20th century es seinen, no shonen!!! Que es de la Spirits xD
Super de acuerdo con el mejor seinen, ojalá la continue pronto planeta
Tengo que ver algunos de esos animes que dices, aunque ya he visto la mayoría de ellos, ahora me cuesta encontrar alguno que me enganche >.<

Kuroi dijo...

Per què dius que Midnight Secretary és el pitjor josei? =( Jo encara la tinc a mitges pero al foro has ficat que t'ha agradat el final no? >_<

Kuroi