lunes, diciembre 28, 2009

Dia dels innocents ^^

Huolaaa!!

avui m'ha fet gràcia la frase del Pepón xDDD amb cara de pena xDDD aix, que monos que són els meus autobuseros xDD (els preferits, clar ^^) i la cara del Jesús també ha tingut gràcia... ja he vist que el Machomán s'havia desfet de l'SF1 i que estava al 51 T__T amb ulleres de sol quan no calien xD i amb la pinta de "machoman" xDD i dient: me escapado del bus urbà xDDD jajajajaja que trist xD però m'he rigut. xD i la supersalutació "mona" xD de l'homegreix al Jose luis (que com sempre no m'ha vist xDD i m'he pogut riure obertament de les ximpleries dels dos pq ni miraven xDDD jajajaja :P) el Calvorota si xD.

i el meu conductor de l'Oliveras està desaparegut... ves a saber on deu parar... en alguna línia que passi x Hospitalet... pq si el "bon home" està a l'L12, que l'he vist quan sortia de la feina... ves a saber on para ell!!! T___T pq quan he probat sort: estava 1 tio estrany amb pinta de friki que no es mou de casa, amb les ulleres cutres i la cua T__T després he vist x la finestra l'odiós menja albercocs i el calvo que compra xurros amb la senyora xDDD i també hi era un tio raro que feia maniobres estranyes i barrava el pas a l'home greix. també estava el perilleru ¬¬ que feia mesos que no apareixia... ¬.¬ i el calvo simpatic xDD però ja et dic, em queden 2 de matí i 2 de tarda x veure. i suposo que dos d'aquests llocs els ocuparan el Gordi i el Descarat. (possiblement 1 altre lloc sigui pel va de guapo de l'oliveras... aixi q en queda 1 que possiblement sigui el Juan perez... T___T) aixi que dubto que el meu guapo estigui ¬.¬ aixi que em sembla que hauré d'esperar 1 setmana a veure si els canvien 1 altre cop U__________U i passo de passar-me hores buscant-lo pq no hi ha ganes. prefereixo molestar al Pepón i al Jesús, que fa dies que els tinc abandonats x nar amb el Dani xDDDDDDDDDD (últimament tinc més ganes de molestar al Pèls que al Jose luis pq el Jose luis no t'escolta, és com parlar amb la paret... ¬.¬ li expliques les coses i ell parla i no t'escolta ¬.¬ no sé, potser és que no té ganes de xerrar i vaig allà x rallar-lo. no sé... T_______T doncs que faci com el Pèls, coi!! que em digui: avui no tinc ganes de xerrar xDDDDDDD i es queda tan panxo... doncs que faci igual! ¬.¬ però no que faci com sempre i no m'escolti, pq em sento imbècil ¬.¬).

bé, sobre les darreres pelis que he vist tenim:

-> Ángeles i demonios (una porqueria, pel meu gust. no m'ha agradat gens. avorrida, lenta i dono gràcies que no recordava res del llibre pq ja fa anys que el vaig llegir xDDD).
-> Superdotado: el tamaño sí importa xDDDDDDDDDDD (quin riure m'he fet amb aquesta peli. cutre salsitxera com poques i el prota més lleig que un pecat xDD i més sortit que pa que xDD però les seves desgràcies tan penoses em feien saltar les llàgrimes de riure xDD).
-> Imagínate : molt divertida també. la noia amb les seves cares i la mala pecora han estat genials. i que dir lo mono que era el noi, enamorat de la prota i no sabia com dir-li que li agradava xDDD jeje :P m'he divertit molt ^^
-> 27 vestidos (que la vaig veure ahir) m'ha encantat, preciosa i emocionant XD i molt divertida :P

i ja està xDDD de moment :P avui no em donarà temps de veure res més però demà ja en veuré alguna altra. (es que encara estic decidint què faig... ja que el Dani no sé on és U__U doncs he de replanificar els meus plans malèfics xDD de fet, he d'anar a dues biblioteques q tenien parades de la linia vermella i m'anava perfecte l'Oliveras i tenia el pla fet... però haver de canviar-los em fa pal però he de tornar el llibre demà si o si... aixi que ja pensaré què faig T__T pq si no l'he de veure no tinc ganes d'agafar l'Oliveras.... ja que amb l'únic de l'Oliveras amb qui el vull agafar és amb ell... T_T aixi que... ^^ ja pensaré a veure què faig... ^^ (potser dono més volta i molesto al Pepón o al Jesús ^^).

ah! he rebut 1 innocentada de l'FNAc que m'he quedat xDDDD es que clar, es notava mooolt que era innocentada xD aixo del dia del soci el dia 29... feia pudor xDDD però bueno xDDDD.

apa, doncs fins demà!! ^^ (o fins aviat!! ^^).

1 comentario:

Javi dijo...

Jo, a mi Ángeles y Demonios me gustó xDD