jueves, diciembre 03, 2009

La visita de l'Emma ^^

Holaaaaaaaaaa!!!

aquesta setmana ha tornat l'Emma de Londres i abans d'ahir vaig agafar el bus amb el Jose Luis i em va proposar de proposar-li a l'Emma de quedar dissabte x nar a esmorzar al bar del costat de la primera parada xDD. i donava més opcions xDD entre les quals la opció prohibida pel Pelopi no hi era xDDD i ens quedem amb la primera opció: agafar el torrelles de les 9.10 i xerrar amb ell en el seu descans de 35 min ^^ i després acompanyo l'Emma a l'Fnac de diagonal a comprar algo pel seu marit xDD. jeje *-* com en els vells temps!! ueeeee!!!

i llavors, ahir, vaig a pel bus (a esperar l'Edu xD) i miro a l'altra banda i veig el del 62 que està mirant mooolt fixament xDD i penso: què fa el Brincos mirant-me tant? xDDD i resulta que m'hi fixo bé i era el Pèls!!!! i com que mirava i no deia res... xDDDD i em quedo: eeeeeeeeh?? el Pèls al 115 al Collblanc??? xDDD impressionant xDDD i clar, no vaig poder evitar començar a pensar que era pq tenia enveja del Jose luis i q estava picat pel que li vaig dir de "es que com que duus el 61 i jo agafo el collblanc x nar a treballar" xDD doncs entre les dues coses xDD el veus al collblanc i penses aixo xDDD. ja sé que és casualitat, pero en aquell moment, tenia gràcia per anar animada a treballar, pensant que carai hi feia el Pèls al Collblanc! vaig arribar a pensar: es cap de setmana? xDDDD però no!! era dimecres! xD

ja he acabat de llegir els 3 volums de Love blog! el josei que va donar-me l'empenta a escriure un blog, ara ja fa uns anyets xDD i val a dir que m'ha agradat molt. q tingui final feliç i idílic és el que m'agrada xDDD jejeje :P

ahir l'encarregat donava la pallissa tota la nit ¬__¬ hagués preferit 1 altre encarregat que tanqués.. coi!!! ¬.¬ i llavors, vaig sentir dues coses: una que el Dani té plans malèfics amb la persona "X" q no sé encara qui es pel sopar. per lligar-se-la i seure amb ella al sopar... ¬.¬ (suposo que és l'Amanda) i cosa numero 2: que els de Viladecans també venen amb nosaltres!!! O___________O vaig flipar quan m'ho van dir!! i que x més conya alguns dies haurem d'anar a pencar allà!! si home!! que si sortís de nit haurien de ser 3 transports!!! o bé agafar 2 trens de 2 zones el primer i després dd Sants!! i una merda!!! T___T ( les ganes que tens tu d'agafar el tren... jo amb els meus autobuseros xDDD). el que em va fer gràcia es: el Pèls llavors duia el penúltim bus xDDD). llàstima que avui no sé si hi és i a més, surto a les 22 de treballar i llavors, hauré d'agafar primer el 57 de Bcn o el 157 per pujar a esplugues i després agafar allà a l'ajuntament el 57 I___I però buenu xDD estaria bé que el Paraguayo vingués 10 min tard i així pogués agafar el 56 cap allà les 22,10 xDDD però no crec que ho faci, no? U___U

i lo del Señor Domingo xDDD encara em té intrigada. xDDD però ja veurem a veure si és o no és xDD jaja :P

i ara a llegir el vol 56 d'Inuyasha que a veure si em dóna temps de llegir-lo abans d'anar a pencar xDDD jejeje :P

apa, fins aviat!! (a veure si avui ja estan els horaris de la setmana que ve... o q els posi demà... com a màxim!! q no tinc ganes de passar-me pel mc dissabte i preguntar xDD).

No hay comentarios: