miércoles, diciembre 09, 2009

Horaris de la setmana que ve xD

Huolaaaaa!!

he arribat de treballar i no he pogut evitar connectar-me i posar els horaris per la setmana vinent perquè m'han agradat molt xD

de dilluns a dijous (dies del 14 al 17 de desembre) -> VACANCES! (ueeeee!!! ^O^)
divendres: de 11 a 17.30
dissabte: de 19 a 24
diumenge: de 13 a 19

així que no està gens malament. el dilluns 14 és el sopar d'empresa... en 1 restaurant japo ^^ a veure què tal està. la kk és que el sopar és a les 22 h però lo bo és que és al carrer Aragó, prop de la primera parada del bus xD jojojo ^O^

avui ja he acabat quasi de llegir el vol 4 de Aula a la deriva (que demà passat aniré a tornar-lo a la Tecla sala ^^). i ja m'he llegit el vol 1 de Kobato ^O^ quina diferència més gran entre el manga i l'anime!! jejeje. però m'agraden les dues versions. XD el manga estil Clamp total i l'anime estil "mono" ^^

avui m'ha fet molta ilusió que fos el Pepón el que vingués amb el 50 ^O^ jejeje (i m'he quedat tranquila quan he vist la Destroyer a l'altra banda xDDDD) m'he fixat que el Pepón duia anell!!! oooooh!! xDDDD s'haurà casat amb la seva novia? xDDDD (m'he quedat amb les ganes de preguntar-li xDDDD). o potser només està compromès? :O quina intriga xDDD

apa, doncs res més i m'en vaig a dormir!! el conductor del dia: el Pepón ^O^ i també l'Edu xDD que m'ha fet gràcia com m'espiava mentre jo atenia al Mc express xDDDD jajajaja i quan l'he enxampat m'ha saludat amb la mà xD i em diu l'encarregat: que saludas a los que pasan x la calle? XDDDD

ala, bona niiit!! fins aviat!! (avui m'ha saludat el meu amic de l'Oliveras xDD quan semblava que no em diria res de res xDD jeje ^^).

No hay comentarios: