jueves, diciembre 10, 2009

El bus groc, Koi oto i la Femme limace.

Holaaaaaa!!

avui he nat a Jaimes, que ahir em van trucar per dir-me que ja havia arribat la comanda de novembre i que podia recollir-la *-* i era (faltaven 2 tomos U__U que no arribaran i que els he de demanar el mes que ve T_T):

** La femme limace (que l'he llegit al bus del Domi i l'he acabat a casa xD).
** Le journal maudit de Soïchi (altre volum de la col·lecció Junji ito).
** Beauty vol 5 (el 6 ni flowers, es veu que no en tenien i no l'han enviat U__U).
** Lovey dovey vol 4 i 5 (final!!) ara em faltarà poder llegir-la i saber el final!! jejeje *-*
** High school girls (joshi kosei o Chicas de instituto) vol 8 i 9 (final) cada cop els tomos més cars però ja la tinc!!
** Sign of love vol 1 (Koi*Oto) de la Maki Usami. el primer que he llegit en agafar el 7 xDD jojojo em moria de ganes de llegir-la i ha valgut enormement la pena! quines ganes de demanar ja el volum 2 que surt el 6 de gener!! però hauré d'esperar a que m'arribi la comanda d'aquest mes XD.
** Living in a happy world vol 1 i 2 (completa). més Maki Usami. és que m'encanta i no penso perdre la oportunitat!! ^O^

i ja està ^^ tot això és el que havia anat a buscar. he demanat els volums seguents de Comme elles (que em quedarà tant sols el darrer volum!!!) i BODY, que em quedaran 3 volums!! ^^ i la Kanzenban de Oniisama e ^O^. no he demanat massa. a veure quan m'arriben!! ^^ (suposo que la segona o tercera setmana de gener!! ^^).

i després he nat a l'FNAC a aprofitar el dia del soci i m'he comprat el dvd de Totoro ^^ i el vol 8 de Fairy tail ^^ i un parell de turrons per casa. (el clàssic de Suchard i un de nou de la nestlè ^O^).

havent llegit l'edició integral de La Femme Limace m'he entretingut força, ja que era el mateix estil de sempre i feia força que no en llegia res xDDD però m'ha agradat.

també he aprofitat la tarda per jugar amb mon germà amb la wii. *O^ que feia segles que no jugava xDD i per veure 1 episodi més de Jigoku shoujo mitsuganae. ^^

lo del Domi ve que estava el Paco allà amb ell i li ha dit Domi XDDD i m'he recordat de l'ésser cabró que nava a la meva classe al cole xD i clar, lo de Domi quedava com molt estrany pel vell xDDD (que com sempre, no s'ha dignat a dir-me hola quan he entrat tot i dir-li jo hola ¬____¬ antipàtic, borde, estúpid!!). i clar, enlloc de Señor domingo, q es molt llarg XD serà el Domi, a partir d'ara xDDD.

i aquesta tarda també he vist la peli de Iron man (en català) que no ha estat gens malament ^^

i ara estic acabant de llegir el vol 26 de TRC... XD s'acumula la feina.

ah! parlant de feina, més canvis en els meus horaris: dissabte enlloc d'entrar a les 20 del vespre em fan entrar a les 17 perquè juga el Barça ¬___¬ aixi que hauré d'agafar el bus cap a les 15.45 o així T____T
i de la setmana vinent, divendres entro abans cap a les 11 o les 12 i surto a les 17.30 T___T
i ja està T___T sobre aquest tema de la feina ¬_¬

i ara quan acabi el vol de TRC ja decidiré pq tinc 3 llibres de la biblio x llegir:
-> ciudad de hueso
-> el quart reich
-> la profecia 2013 xD

aixi que tinc lectures x estona!!
i també he d'acabar el totxo d'eclipsi, que fa mesos que el vaig deixar penjat xDD m'avorreix tant... però l'he d'acabar... xDDDD

i a veure si demà a la tarda puc nar a alguna que altra biblio a mirar si està Gantz... em sembla q alguna de les dues de l'Hospi.,. ara ho comprobaré xDD i tornaré Cinturó negre i aula a la deriva...

i si demà encara em sobra 1 miqueta de temps, cosa difícil intentaré mirar alguna de les pelis que tinc pendents per veure... com Susurros del corazón o algun episodi de Transformers xDDD.

apa, doncs demà al matí a comprar a Guissona i a agafar l'Oliveras de les 9.55 (si és realment aquella hora xDDD) per nar a Gavà xDD. sino plantarem la tenda a la parada fins que vingui 1 oliveras xDDDDDDDD. (és q han canviat horaris i ja no sé a quina hora passa xDDD).

apa, doncs fins aviat!!! (conductors del dia: l'Antoniu, que duia el bus groc i ha parat sense que el cridi! quina ilusio em feia fer-ho! feia tant que no em paraven sense que els cridi!! ^O^).

No hay comentarios: